zei hij dat?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:57 schreef jessie het volgende:
Maar dat ik ga ff pakken en gedag zeggen vat ik niet.
Hij hoeft toch niet weg he, please. Maar dat rijmt niet met dat vrolijke.
ik denk dat hij denkt dat zijn knie heeeelemaal in elkaar getrapt is door Huubiequote:Op zondag 4 februari 2007 16:55 schreef Likkende_Lassie het volgende:
waarom ligt NL daar met ijs op zn knie?
yep, super.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zingt: "Nooit meer naar huis oleeeeeee oleeeeeeeee"
Ik hoop t ja. Die spullen uit de achterbak ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
ging misschien over z'n spullen pakken
Krijg je vanzelf als je een tijdje afgesloten van de buitenwereld bent...quote:Op zondag 4 februari 2007 16:59 schreef vzzzzzbx het volgende:
oh man, hoe kan iemand zo filppen over opmaak spullen
En daarom ondergaat hij binnekort een operatiequote:Op zondag 4 februari 2007 16:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ik denk dat hij denkt dat zijn knie heeeelemaal in elkaar getrapt is door Huubie
Zou kunnen, dat ie de boel nog ff loopt te jennen nu. Hmm, ik hoop het toch niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:59 schreef itsme het volgende:
volgens mij weet Huub wel waar hij aan toe is, denk dat hij naar huis moet en dat hij dat al weet.
Nou het gaat volgens mij om dat ze in haar spullen hebben gezeten en je hebt toch al weinig privacy in dat huis dus is dat helemaal belangrijk voor hun.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:59 schreef vzzzzzbx het volgende:
ik zie hem er toe in staat om luidkeels "NL gaat naar huis oleole" te zingen als NL weg moetquote:Op zondag 4 februari 2007 17:00 schreef Cungy het volgende:
Huub wil dolgraag winnen en blijven in het huis, hij vindt het hier fantastisch.
Hij zal dus echt niet blij zijn als hij naar huis zou moeten
ZIEKEN!quote:Op zondag 4 februari 2007 17:01 schreef ruby het volgende:
Huub zegt dat ie NL kapot gaat schieten?
kapot ziekenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:01 schreef ruby het volgende:
Huub zegt dat ie NL kapot gaat schieten?
Volgens mij gaat het om de intentie, dat raakt haar en terecht.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:59 schreef vzzzzzbx het volgende:
Dat zei één van die honkbal gasten tegen hem.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:01 schreef itsme het volgende:
Huub zat net te fluisteren. Volgens mij dat hij Natasia dat kutwijf een kopstoot moest geven?
heeft nog niets gehoord wat er gaat gebeuren
Ey zuigertje...quote:Op zondag 4 februari 2007 17:02 schreef _-inge-_ het volgende:
Nooit meer naar huis Huub..... krijgt hij dan vanaf nu alleen nog maar anger management en gesprekken met de psycholoog?? Ik vind het echt niet normaal hoor dat je iemand zo kunt haten waarmee je in een spel zit.
Het is gewoon onmogelijk dat Huub blijft volgens de spelregels! Zeker als die trap van Nena al genoeg reden was tot diskwalificatie.
Haar gezicht/masker ligt in de tuin..... voor haar misschien best beledigend.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:59 schreef vzzzzzbx het volgende:
En hij loopt een beetje rood aanquote:Op zondag 4 februari 2007 17:04 schreef noekje het volgende:
Volgens mij begint z'n onderlipje al iets te trillen.
Huub fluisterde tegen Ilona dat hij tegen Stijn had geschreeuwd..maar ook dat Stijn had gezegd dat hij er niet uit hoefde want ze hebben beelden terug gekeken..daarna zei hij op normale toon..maar je kan nooit weten..quote:Op zondag 4 februari 2007 17:01 schreef itsme het volgende:
Huub zat net te fluisteren. Volgens mij dat hij Natasia dat kutwijf een kopstoot moest geven?
heeft nog niets gehoord wat er gaat gebeuren
toch de fotoshootquote:Op zondag 4 februari 2007 17:05 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wie komt daar aan?
dat zal wel meevallen en ebt vanzelf weer weg als Sylvia het filmpje heeft terug gezien, hoop ik. Huub is niet te beroerd om z'n misselijke grap toe te geven. Jammer voor Nathanael, de man zonder zelfkritiek, zal nooit nooit iets van z'n eigen schuld toegeven.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:04 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Heeft Syl iets tegen huub een beetje....wat is dr gaande (al poosje heb ik t idee)
quote:
Tuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:07 schreef Charmian het volgende:
Ik dacht dat Ilona wist dat Huub de cp van .NL gejat had...
verontschuldig je vooral nietquote:Op zondag 4 februari 2007 17:07 schreef Kinga het volgende:
Die Amanda ziet er echt uit als een ordinaire hoer. Sorry hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |