SCHEIT AAN DE OVERHEIDquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:05 schreef Ferrox het volgende:
ja en godverdomme hoe
stelletje grafkankerkacheltering raamambtenaren
eerst kreeg je em direct mee, voor 30,10
en nu mag je fijn de dag na dat je em gehaald hebt, naar het gemeentehuis.
Een lekker uur in de rij staan, daarna nog es 30 euro lappen en dan een week wachten
Ik maak me er gewoon weer boos om
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:50 schreef fs180 het volgende:
ga jij nou maar gewoon belasting betalen en wandadig gedrag op school uitvoeren
kan ik begrijpenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:53 schreef Unknowd het volgende:
whaha, ligt eraan, alsw ik een 6.5 haal vinden mensen het al verdacht![]()
vwoquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:38 schreef fs180 het volgende:
heul niet.. ze kan het nooooit bewijzen.. plus een 8.3 is niet zo verdascht toch? of zit je op vmbo
whaha, hoe ken je het begrijpen danquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:01 schreef Ferrox het volgende:
[..]
vwo
maar er was maar 1 iemand met een hoger cijfer, zoals altijd, de nerdo van de klas
en mn gemiddelde is op nederlands een 6 oid
daarom vond ze het verdacht.
Bewijzen kan ze niet nee, maar de examencommissie kan eisen dat je een toets over moet maken![]()
De toets ging over de nederlandse taalquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:27 schreef Unknowd het volgende:
[..]
whaha, hoe ken je het begrijpen dan![]()
Maar jij hebt een handicap.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:53 schreef Unknowd het volgende:
whaha, ligt eraan, alsw ik een 6.5 haal vinden mensen het al verdacht![]()
ha ha ha.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:45 schreef Unknowd het volgende:
als ik al met cijfers handicap heb, wat voor handycaps heb jij dan wel nietmaarja laten we er maar niet mee spotten, sommige mensen hebben er egt last van (ik niet) SANDER BIJVOORBEELD
haha, grappig, val hier van me stoel..quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ha ha ha.
En nu in het nederlands svp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |