Hopend op een schaal in doetinchemquote:Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef Promovendus het volgende:
Hmmm... strijdend voor het kampioenschap en dus hopelijk geen Play-Offs in Roosendaal.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:01 schreef DRD het volgende:
Beetje een vergeten topic.
morgen met VVV-RBC en Den Bosch-De Graafschap toch twee belangrijke wedstrijden in de top. Nog 12 te gaan, maar misschien morgen al de "vorentscheidung"?
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Hopend op een schaal in doetinchem
Ik hoop het toch niet een ga dr ook niet vanuit.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef Jasza het volgende:
Ben benieuwd of rbc het nog kan omdraaien in Venlo.
Het is niet te hopen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef Jasza het volgende:
Ben benieuwd of rbc het nog kan omdraaien in Venlo.
Lol gelijk 2-1quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:38 schreef mcyodogg het volgende:
2-1. Maar er had al gefloten moeten worden tegen VVV voor een overtreding.
En afgelopen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:51 schreef Silenus het volgende:
3-1 VVV!
Maar Powel is in mijn ogen een spits zoals Derksen, 1ste Divisie spits dus.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:53 schreef Borizzz het volgende:
Toch zie je dat Powel voor ons van onschatbare waarde is!
Nu volhouden!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
En Den Bosch zou morgen wel eens 1 a 3 punten kuen gaan pakken.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar Powel is in mijn ogen een spits zoals Derksen, 1ste Divisie spits dus.
Met je:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:54 schreef TerroRobbie het volgende:
jasza homo
Kom je nog wel achter als jullie promoveren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:50 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Zolang hij ze erin blijft schieten is er niks aan de hand
Had teveel spitsen voor zich (beukering en anderen) en door paniekaankopen is hij op een zijspoor gezet (schande dus). zelfde verhaal waarom huntelaar geen deuk in een pakje boter kon schieten hier, te veel druk vanuit boven en als je in 2/3 wedstrijden niet scoort dan werden ze meteen op de bank gezet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:22 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom liet de Graafschap Ars eigenlijk zo makkelijk gaan?
Bij promotie is ie waarschijnlijk toch wegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kom je nog wel achter als jullie promoveren.
Hoe doet Joepie het trouwens?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:46 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Had teveel spitsen voor zich (beukering en anderen) en door paniekaankopen is hij op een zijspoor gezet (schande dus). zelfde verhaal waarom huntelaar geen deuk in een pakje boter kon schieten hier, te veel druk vanuit boven en als je in 2/3 wedstrijden niet scoort dan werden ze meteen op de bank gezet.
Zo ga je dus niet met jonge spelers om
Peters gaat steeds beter draaien en heeft erg veel snelheid. Als hij blijft (volgens mij is hij gehuurd van RKC, weet even niet zeker) dan is het volgend seizoen zeker een basisspeler!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Peters is toch ook best een talentje?
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Berry Powel 48 Joep van den Ouweland 45 Lasse Schone 39 Reinier Robbemond 18 Tim Peters 18 Jim Van Fessem 15 Jeffrey de Visscher 12 Leon Hese 12 Jhon van Beukering 9 Mark Bloemendaal 9 Ard van Peppen 6 Rogier Meijer 3 |
Hij zal wel niet bijven dan....quote:Op maandag 12 februari 2007 13:08 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Peters gaat steeds beter draaien en heeft erg veel snelheid. Als hij blijft (volgens mij is hij gehuurd van RKC, weet even niet zeker) dan is het volgend seizoen zeker een basisspeler!
Weer een derbyquote:Op maandag 12 februari 2007 13:19 schreef Labrador1974 het volgende:
Klopt want RBC en De graafschap lopen het mis en VVV zal de lachende 3e worden ......
Dromen magquote:
futbol24 heeft de 3-2 weggehaald, het is weer 3-1quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:20 schreef Suijk het volgende:
Weet je het zeker trouwens? Volgens mij scoort Omniworld net de 3-2.
Bizar, op naar de 4-5quote:
Dat zijn we in principe ook voor JL begrippen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:41 schreef methodmich het volgende:
Gert Kruys baalde wel natuurlijk, al noemt hij Den Bosch een topclub.
Dat vond hij ook, zeker gezien de selectie. Op papier beter dan die van Dordrecht en hij vond Den Bosch te laag staan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zijn we in principe ook voor JL begrippen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu nog bij de Graafschap en RBC.
25% van de trainers ontslagen. Lekker danquote:Coolen is binnen een week al de vijfde trainer die bij een club uit de Jupiler League vertrekt. Jan van Dijk (Emmen), Gerald Vanenburg (Helmond Sport), Jurrie Koolhof (MVV) en Roy Wesseling (Cambuur Leeuwarden) gingen hem voor.
Theo Bos mag de volgende zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:40 schreef DRD het volgende:
[..]
25% van de trainers ontslagen. Lekker dan![]()
Gaat toch niet gebeuren......quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Theo Bos mag de volgende zijn
Helaas niet want Fredje zal ongetwijfeld vierkant achter hem staan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren......
En de spelers, en het bestuur, en de dagelijkse leiding en (de meeste) supporters.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Helaas niet want Fredje zal ongetwijfeld vierkant achter hem staan.
Dan mogen we dat eens terug gaan zien op het veld.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En de spelers, en het bestuur, en de dagelijkse leiding en (de meeste) supporters.
`quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:40 schreef DRD het volgende:
[..]
25% van de trainers ontslagen. Lekker dan![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:28 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind het zielig
Dank je wel. Wij gunnen jullie ook geen ene teringquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer dat Dordrecht van Venlo wint. Voor de rest goede uitslagen.
Volgende week komen wij ook even drie punten pakkenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:54 schreef pekel het volgende:
WANPRESTATIE VERDOMME. LAAT DAT TIEFUS-BESTUUR OOK MAAR OPSTAPPEN.
Het zou een stunt zijn! Ibad Muhamadu sterk gespeeld als ik Kraaijenbrink moet geloven. André Wetzel was een beetje brommerig na afloop.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:40 schreef DRD het volgende:
[..]
Dank je wel. Wij gunnen jullie ook geen ene teringVVV is effectief weggespeelt. 8 punten, nog 9 wedstrijden te gaan en we worden gewoon kampioen. Het is allemaal zo ontzettend simpel.
Wordt een vrij gemakkelijke overwinning voor jullie. Ik denk een 0-3.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:19 schreef Evertje het volgende:
[..]
Volgende week komen wij ook even drie punten pakken
Dat zou wat zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 10:38 schreef pekel het volgende:
[..]
Wordt een vrij gemakkelijke overwinning voor jullie. Ik denk een 0-3.
Ik sluit het niet uitquote:
quote:
Het komt al dichterbijquote:Graafschap moet waken voor puntenaftrek
28/2/2007 9 :17
De KNVB heeft een gele kaart uitgedeeld aan De Graafschap voor een procedurefout in het financiële plan van aanpak. Een volgende officiële waarschuwing betekent een aftrek van drie punten, iets dat De Superboeren niet kunnen gebruiken in de titelstrijd in de Jupiler League.
'Er is sprake geweest van miscommunicatie tussen de bond en mensen van ons kantoor', verklaarde voorzitter Sietze Veen de oorzaak van de berisping aan Omroep Gelderland. 'Het heeft niets met de inhoud van onze financiën te maken, maar met een interpretatiefout over het wanneer opsturen van de rapportage. Ik vind het pure bureaucratie van de KNVB.'
Zorgvuldigheid is in ieder geval geboden in de toekomst, want een puntenaftrek komt sportief gezien heel slecht uit voor De Graafschap. De Gelderse club is koploper in de Jupiler League met een voorsprong van vier punten op RBC Roosendaal. Eerder dit seizoen werd hekkensluiter FC Eindhoven drie punten ontnomen door de KNVB, omdat het de financiële administratie niet op orde had
Hoewle ik een FCDB supporter ben, moet ik je helemaal gelijk geven, het is van de gekke dat het bij eredivisie clubs oogluikend wordt toegeziend(een schul van 20 miljoen, wat maakt t uit?) terwijl wanneer eindhovne 2 dagen te laat zijn papieren ins tuurt, de KNVB der meteen bovenop zit om een straf uit te delen en dat soort dingen, moraalriddersquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:57 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Gewoon dom van de KNVB dit, als Ajax dit had gedaan was er niks aan het handje geweest![]()
Laat het kampioenschap ajb gewoon op het veld beslist worden. Of straf ook RBC met hun geldproblemen. En dan inderdaad ook alle andere; eerste en eredivisie........quote:
Mag het niet hopenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:59 schreef Afunados het volgende:
MVV speelde ook weer voortreffelijk, misschien zitten de play-offs er toch nog in![]()
Anders zout je even even een flink eind op. Klote mentaliteit in de Randstad.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:41 schreef DRD het volgende:
Eindelijk thuis. Te gare dag en wedstrijd gewoon. Dordt zal nooit iets voorstellen, dat weet ik ook wel, maar zulke wedstrijden zullen nooit wennen.
En Cambuur, kutclub, ga lekker failliet ofzo. Kunnen we friesland (en Limburg) niet aan Duitsland schenken ofzo?????
Ja, het was wel heel erg leeg. Het beruchte vak F1 had schoolvakantie denk ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:57 schreef Domenica het volgende:
832 toeschouwers bij omniworld
O ja, Sittard voelt zich meer verbonden met België dan met Duitsland. Mijn fout, de volgende keer dat ik gefrustreerd thuiskom en ga zitten fokken zal ik er aan proberen te denken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:11 schreef Evertje het volgende:
[..]
Mag het niet hopen
[..]
Anders zout je even even een flink eind op. Klote mentaliteit in de Randstad.
30 maart komen we ook bij jullie even drie punten halen.
Overigens heb je wel ergens gelijk. Dordt zal nooit iets voorstellen.
Sittard is gewoon Limburg en dus gewoon in Nederland. Ik had inderdaad ook beter niets kunnen posten. Maarja, de vergelijking met Duitsland ligt nogal gevoeligquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:33 schreef DRD het volgende:
[..]
O ja, Sittard voelt zich meer verbonden met België dan met Duitsland. Mijn fout, de volgende keer dat ik gefrustreerd thuiskom en ga zitten fokken zal ik er aan proberen te denken.![]()
Ga lekker genieten van je uitoverwinning in plaats van je op te winden en happen op stomme opmerkingen van die arrogante, a-sociale randstedelingen.![]()
Ik ook............quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:51 schreef Evertje het volgende:
Ik had inderdaad ook beter niets kunnen posten.
Begint Roda nog aan het boek 'Hoe verspeel je Europees voetbal na de winter'?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:51 schreef DarkShine het volgende:
RBC presenteert deze week samen met VVV het boek 'Hoe verspeel je de titel na de winter'.
Nee wij brengen het boek 'Hoe ga je bijna failliet aan jaloezie uit'.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:56 schreef Evertje het volgende:
[..]
Begint Roda nog aan het boek 'Hoe verspeel je Europees voetbal na de winter'?
Gelukkig heeft dat boek wel een happy endquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee wij brengen het boek 'Hoe ga je bijna failliet aan jaloezie uit'.
Zo happy vind ik onderaan in de 1ste Divisie eindigen niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:02 schreef Evertje het volgende:
[..]
Gelukkig heeft dat boek wel een happy end
Het woordje bijna zegt genoeg
Eerste goal tegen was pech natuurlijk.. net na de rest komt Dordrecht in korte tijd terug naar 2-2... Ik denk nu walsen ze er overheen maar nee, ze lieten zich te ver terug zakken en kwamen er bijna niet meer uit.. Zonde!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:27 schreef DRD het volgende:
[..]
Ik ook............
MM: Ik denk echt dat het de druk is. Cambuur was gewoon niet minder, op een fase in de tweede helft na, waarin Dordt het had kunnen afmaken.
Boek is nog niet uitgebracht en het verhaaltje is nog lang niet uitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zo happy vind ik onderaan in de 1ste Divisie eindigen niet.
Veel scheelt het ook niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:38 schreef Evertje het volgende:
[..]
Boek is nog niet uitgebracht en het verhaaltje is nog lang niet uit
Zie trouwens niet op de ranglijst dat we onderaan staan
12 punten maar. Dat zijn er meer dan dat Roda voorstaat op een plek buiten de playoffs.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:47 schreef DarkShine het volgende:
Mooie actie in Maastricht weer!
[..]
Veel scheelt het ook niet.
Als ik voor succes kwam ging ik niet naar Roda en jij zeker niet naar Fortunaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:20 schreef Evertje het volgende:
[..]
12 punten maar. Dat zijn er meer dan dat Roda voorstaat op een plek buiten de playoffs.
Dan moet je in Doetinchem wezenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als ik voor succes kwam ging ik niet naar Roda en jij zeker niet naar Fortuna
Helemaal waar, maar de onderlinge vete blijft leukquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als ik voor succes kwam ging ik niet naar Roda en jij zeker niet naar Fortuna
Dat moet haast wel. Al is Cambuur nu wel iets beter dan voor de winterstop volgens mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:27 schreef DRD het volgende:
[..]
Ik ook............
MM: Ik denk echt dat het de druk is. Cambuur was gewoon niet minder, op een fase in de tweede helft na, waarin Dordt het had kunnen afmaken.
ruilen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:38 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
geintjeal jaren kommer en kwel
![]()
que? Ik kan niet op VI.nl.....quote:Aardig artikel in VI over het bestaansrecht van de FC Eindhoven. Gaat echt slecht daar.
Papieren VI.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:01 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
ruilen?
[..]
que? Ik kan niet op VI.nl.....
Kheb geen papieren VI (meer), kreeg em in een week nooit doorgelezenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:03 schreef methodmich het volgende:
Klopt, kan het op de website (nog) niet vinden.
De trouwe supporters zijn allemaal senioren.
die stojanovic vind ik best een goede spelerquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben ook niet echt de beste selectie uit de historie, denk ik.
Dat klinkt bekendquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:27 schreef bramos-elvis het volgende:
Maar goed, volgens het bestuur komt het goed in 2009 als de club zijn 100 jarig bestaan viert.
Klopt, die moet snel hogerop. Nu verdoet hij zijn tijd behoorlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:09 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
die stojanovic vind ik best een goede speler![]()
Wij winnenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:40 schreef HPayne het volgende:
Vanavond naar Zwolle - MVV. Weinig boeiende wedstrijd maar toch...
Ben benieuwd naar de beelden van 10. Wat jammer dit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:50 schreef SuperUli het volgende:
RBC - Eagles op 3-3 geeindigd dus...
Zeker wel, maar beetje verrassend ook!quote:
Dat uiteraard wel. Ieder punt voor Eindhoven is verrassend onderhand.quote:
en wij voor de titelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:34 schreef fanneke het volgende:
Den Bosch op plaats 4. En dat met een elftal wat totaal niet draait.
Maar we gaan voor plaats 2.
![]()
Daar kan ik je alvast mee feliciteren. Dat kan niet meer mis gaan.quote:
Volgende week kan alles weer anders zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:34 schreef fanneke het volgende:
Den Bosch op plaats 4. En dat met een elftal wat totaal niet draait.
Maar we gaan voor plaats 2.
![]()
In de krant was iedereen redelijk positief over gisteren, viel me op.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:18 schreef DRD het volgende:
Lopes voor 75.000 euro.................hoop dat ze wat GOEDS doen met dat geld..............want sindsdien is Dordt geen ene reet meer aanvallend.
En mochten we de play-offs nog verpesten, dan mag iedereen opdonderen. Echt.
Redelijk positief.............nou...............het is heel simpel: De aanval voldoet niet. De kansen die ze krijgen, maken ze niet af, en dat was niet alleen gisteren zo.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
In de krant was iedereen redelijk positief over gisteren, viel me op.
Play-offs lopen ze niet meer mis joh, dat zou wel heel bizar zijn.
Overdrijven is ook een vak.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat uiteraard wel. Ieder punt voor Eindhoven is verrassend onderhand.
Kun je al van een lijn spreken als je net 1 wedstrijd wint?quote:Op maandag 12 maart 2007 09:12 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.....
Eindhoven is vaak niet de mindere van de tegenstander!
Nu deze lijn vasthouden tegen Fortuna, want we staan bovenaan (id periode)![]()
Bij EVV zijn de lijntjes vaak kortquote:Op maandag 12 maart 2007 09:22 schreef Evertje het volgende:
[..]
Kun je al van een lijn spreken als je net 1 wedstrijd wint?
Als Fortuna deze lijn voortzet gaan jullie er flink aan vrijdag. Wordt mooie wedstrijd
dat is waar. zal wel zuur zijn dan (a la excelsior) maargoed mag je niet vanuit gaan. Aanmoedigen die hap en ik zie RBC ook niet even 6 keer winnen....quote:Op maandag 12 maart 2007 18:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Het kan verkeren.... Zeker in de Jupiler League.
Haklander bracht de spanning even terug, maar toen viel 5 minuten voor tijd toch nog de 1-7.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:27 schreef borisz het volgende:
Zwolle 0-6
De meningen over de aanleiding zijn verdeeld, zie http://www.ad.nl/rotterdam/sport/article1186608.ecequote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:04 schreef Reneuh het volgende:
De spelers van MVV en Dordrecht hebben blijkbaar flink gemat in de spelerstunnel.
Was een spannende match, jammer van de zoveelste onnodige nederlaag.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:59 schreef Evertje het volgende:
Net terug uit Eindhoven. Dit was echt krankzinnig. Wat een goal van Emmo Guvenc en wat een ontlading na de 0-2. Heerlijk. Uitvak en buffervak was bommetje vol. We hadden meer supporters dan Eindhoven in het stadion, nu is dat ook niet echt moeilijk. Maar toch.
Kortom: HET WAS GEWELDIG
De aanleiding voor de gecreerde sfeer was Luinge zelfquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
De meningen over de aanleiding zijn verdeeld, zie http://www.ad.nl/rotterdam/sport/article1186608.ece
Ga naar De Graafschapquote:Op maandag 19 maart 2007 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Wil voor me site ( sport.fr-fotopage.nl) vrijdag weer eens een match bezoeken
Erg leuk om te doen, helaas al weer veels te lang geleden
Leuk, gezellig stadionquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Het licht in de Adelaarshorst is voor fotografen erg irritant, heb ik gehoord van een professionele fotograaf voor de krant. Geen aanrader, voor een lange reis voor de foto's. Voor een wedstrijd wel.
quote:De Graafschap gered van bankroet
De gemeenteraad van Doetinchem heeft gisterenavond het groene licht gegeven aan het college om de banden met De Graafschap door te snijden. Daardoor kan de club in zee met een groep anonieme investeerders die stadion De Vijverberg en de grond (die van de gemeente was) voor een bedrag van tussen de vijf en tien miljoen euro overnemen. Door dat bedrag is De Graafschap vrijwel uit de schulden.
Dat De Graafschap (dat op het punt staat te promoveren naar de eredivisie) het water aan de lippen staat, werd gisterenavond tijdens de raadsvergadering duidelijk. Als de gemeente niet akkoord was gegaan met het voorstel van het college, zou het faillissement van de club (waarvan overigens niemand in de raadszaal was) nabij zijn. “Als een schuldeiser zich morgen meldt bij de club om betaling te eisen, kan het faillissement worden uitgesproken”, liet wethouder Koos Kuiper (CDA), die de deal namens de gemeente tot stand heeft gebracht, zich ontvallen. De deal gaat de gemeente Doetinchem 750.000 euro kosten.
Bron: De Gelderlander
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer.
Alleen al het zinnetje "Daardoor kan de club in zee met een groep anonieme investeerders is voldoende om er zeker van te zijn dat ze helemaal niet 'gered' zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef DutchGooner het volgende:
Gezien de historie van andere clubs is het afwachten totdat ze weer kunnen gaan aankloppen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:18 schreef DRD het volgende:
[..]
Alleen al het zinnetje "Daardoor kan de club in zee met een groep anonieme investeerders is voldoende om er zeker van te zijn dat ze helemaal niet 'gered' zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |