Gewoon benoemen per koninklijk besluit.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef Drugshond het volgende:
Sollicitatierondes wat ist da ?
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het eik een leuk idee
Ik ga eens kijken of ik wat meer mensen enthousiast kan krijgen.
Cool piccie!quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een vlammenhoek! Ik kan niet wachten.
En anders zijn het wel die vuige linksen, die demonen, dat tuig van de richel die op allerlei sites stemmen gaan werven!quote:Op zondag 4 februari 2007 15:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zoiets zat ik ook te denken. Laten we de democratie maar afschaffen, anders gaan ze toch maar werven bij rechtsextremisten.![]()
![]()
Ken jij het?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef Drugshond het volgende:
Sollicitatierondes wat ist da ?
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Misschien moet die poll opnieuw gestart worden binnen POL om het functioneren en kwaliteit van de huidige mods aan de kaak te stellen.
Yup, we doen elke dag weer een nieuwe poging.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Misschien moet die poll opnieuw gestart worden binnen POL om het functioneren en kwaliteit van de huidige users aan de kaak te stellen.
mods zijn uitgesloten van deelname, dat is logisch.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yup, we doen elke dag weer een nieuwe poging.
Dat denk je maar, je zit juist goed!quote:
Hoezo zit ik hier goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat denk je maar, je zit juist goed!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |