ach dat gun ik de meeste eters daar wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:32 schreef ruby het volgende:
Gadverdamme, vieze snot van Natasia in de bakkeljauw.
Over huub wordt verder niks geschreven alleen over NL en dat hij geweld gebruikt heeft.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:32 schreef itsme het volgende:
Het lijkt mij toch wel 100% zeker dat Natanael er uit moet.
Ik twijfel alleen of hij de enige is.![]()
Nathanael had een officiële waarschuwing wegens psychische terreur op Huub, ik denk dat het Huub vergeven wordt, juist vanwege de voortgang van deze psychische terreur op Huub en Nathanael daarom eruit vliegt.......quote:Op zondag 4 februari 2007 16:28 schreef Ashley1 het volgende:
Nathanael en Bart zitten er bij alsof het de meest normale zondag van het jaar is. Na wat bakken koffie gaan ze lekker een potje schaken. Is dit niet één van Nathanaels laatste potjes in de Villa? Hij heeft toch lichamelijk geweld gebruikt jegens Huub…
bron talpa
ik denk dat alleen hij eruit gaat. (hoop ik)
En heeft lekkersimpel een ban? Opvallend dat ik die niet zie vandaag.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:33 schreef F04 het volgende:
Kut zeg! Ben net één weekendje weg van DGK gebeurt dit.
Idd, lijkt me dat alleen NL het pand moet verlaten (mss vanavond nog wel!)quote:Op zondag 4 februari 2007 16:34 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
Over huub wordt verder niks geschreven alleen over NL en dat hij geweld gebruikt heeft.
Toen met brain werd er ook niks over hem gezegd en hij mocht ook blijven.
dat heeft natuurlijk ook de grootste impact op de rest van de bewonersquote:Op zondag 4 februari 2007 16:34 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nathanael had een officiële waarschuwing wegens psychische terreur op Huub, ik denk dat het Huub vergeven wordt, juist vanwege de voortgang van deze psychische terreur op Huub en Nathanael daarom eruit vliegt.......![]()
http://www.youtube.com/watch?v=gGJvi5NmV6U&search=Le%20mistral%20grappig%20funny%20muziek%20gitaar%20pop%20alternatief%20rock%20friesland%20clip%20paradise%20heavenquote:Op zondag 4 februari 2007 16:21 schreef Elounda het volgende:
Kettels in de skaaaaaiii ....
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:34 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
Over huub wordt verder niks geschreven alleen over NL en dat hij geweld gebruikt heeft.
Toen met brain werd er ook niks over hem gezegd en hij mocht ook blijven.
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXXquote:Op zondag 4 februari 2007 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
En heeft lekkersimpel een ban? Opvallend dat ik die niet zie vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |