Ik weet nog dat ze tegen haar zangleraar zei na dat ze de hele tijd 'cattle in de skaaai' zong, het is echt geen castles hoor, luister maar eens goed...Dat was het moment dat er een prachtige 'nu geef ik het voor altijd op' blik bij die jongen verscheen...quote:Op zondag 4 februari 2007 16:20 schreef Copycat het volgende:
And she stands there, singing for my hair???
lalili lalilouw.
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:21 schreef IkWeetNiets het volgende:
Opvolger van NatteNel is ook bekend, het is zijn 2 jaar oudere broer Elicheas, zat al even voor wat shoots achter in de tuin. Hij heeft een verleden in de gecriminaliseerde misdaad maar is nu geheel in zichzelf en de heer gekeerd.
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:21 schreef IkWeetNiets het volgende:
Opvolger van NatteNel is ook bekend, het is zijn 2 jaar oudere broer Elicheas, zat al even voor wat shoots achter in de tuin. Hij heeft een verleden in de gecriminaliseerde misdaad maar is nu geheel in zichzelf en de heer gekeerd.
[afbeelding]
Daar heb je gelijk in. Daar schrik ik nu nog steeds af en toe van wakker.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En tongen vervolgens met het grootste monster uit een reality tv show ooit.
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:23 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze tegen haar zangleraar zei na dat ze de hele tijd 'cattle in de skaaai' zong, het is echt geen castles hoor, luister maar eens goed...Dat was het moment dat er een prachtige 'nu geef ik het voor altijd op' blik bij die jongen verscheen...
dat vind ik een belediging voor chantalquote:
Leuke avanterquote:Op zondag 4 februari 2007 16:21 schreef zaadjuh het volgende:
ik word kotsmisselijk van die stem van die kuthoer natasia
Waarvoor is die shoot?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:25 schreef jessie het volgende:
En dat die Amanda na een paar dagen ook gelijk weer een shoot krijgt verbaast me ook.
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:26 schreef wonka het volgende:
Natass en AmanDel praten over Sushi...
Natasia: Ik hou van vis, ik ben echt een vis.....ehhh
Wonka achter zijn pc hardop: Wijf, Natasia....visWIJF!
Had al thuis moeten zijn dacht ik, maar schijnt wat uit te lopen, file?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:26 schreef Danny het volgende:
Huub is de hele dag in rotterdam zegt natasia nu?
Wanneer komt die gast eindelijk thuis dan??
Dat vraag ik me ook af, had speciaal voor zijn terugkomst de streams aangegooid.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:26 schreef Danny het volgende:
Huub is de hele dag in rotterdam zegt natasia nu?
Wanneer komt die gast eindelijk thuis dan??
Same here, ha ha haquote:Op zondag 4 februari 2007 16:26 schreef wonka het volgende:
Natass en AmanDel praten over Sushi...
Natasia: Ik hou van vis, ik ben echt een vis.....ehhh
Wonka achter zijn pc hardop: Wijf, Natasia....visWIJF!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |