Ik zag de eerste 5 minuten ook geen flikker door de rookquote:Op zondag 4 februari 2007 17:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
![]()
In het begin zag je geen moer bij Tele2door dat vuurwerk.. Prachtig
Geen prikkeling? blijkbaar zit die jongen iets dwars, en ik geloof dat vorm nu geen rol speelt. Ten Cate is nu met een proces bezig om Huntelaar te prikkelen, net als toen bij Perez.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je vraagt geen prikkeling van Huntelaar maar een transformatie. Wat hij het beste kan mag hij niet meer doen.
"Deze slag wordt jullie ondergang"quote:Op zondag 4 februari 2007 17:57 schreef Jasza het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker was ie weer hoor.
Iets met een stier dacht ik, niet opgelet eigenlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat stond er op dat tweede doek?
En hadden jullie dat vuurwerk van Vitesse geleend?
Doet pijn he? 4-1quote:Op zondag 4 februari 2007 18:02 schreef dlebrok het volgende:
[..]
"Deze slag wordt jullie ondergang"gemaakt voor een stel mensen met het syndroom van down ofzo?
Ik heb de eerste 5min niet gezien vanwege de tyfusrookquote:Op zondag 4 februari 2007 17:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
![]()
In het begin zag je geen moer bij Tele2door dat vuurwerk.. Prachtig
Iets dwars? Hij moet nu gaan nadenken bij iedere bal ipv intuitief doen wat hij normaal zou doen. Dat is op zich niet verkeerd maar je vraagt van die jongen een voetballer te zijn die hij niet van nature is. Je zet Babel bijv ook niet laatste man.. en als ie het niet goed doet ga je dan ook niet roepen dat het aan zijn mentaliteit ligt...quote:Op zondag 4 februari 2007 18:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Geen prikkeling? blijkbaar zit die jongen iets dwars, en ik geloof dat vorm nu geen rol speelt. Ten Cate is nu met een proces bezig om Huntelaar te prikkelen, net als toen bij Perez.
He zielig mannetje, ga jij eens ff in je eigen topic huilenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:02 schreef dlebrok het volgende:
[..]
"Deze slag wordt jullie ondergang"gemaakt voor een stel mensen met het syndroom van down ofzo?
Was wel mooi ... die Tele2 verslaggever vergeleek het met Liverpool Ajax een eeuw terugquote:Op zondag 4 februari 2007 18:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 5min niet gezien vanwege de tyfusrook. Echt gewoon niets kunnen zien.
Ik zag de overkant van het veld ook niet echt duidelijk vanaf zuidquote:Op zondag 4 februari 2007 18:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 5min niet gezien vanwege de tyfusrook. Echt gewoon niets kunnen zien.
Goede reactiequote:
Alleen de Feyenoord fans hadden er geen last van.. want dat elftal van hen is niet om aan te zienquote:Op zondag 4 februari 2007 18:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zag de overkant van het veld ook niet echt duidelijk vanaf zuid![]()
Heb je het gezellig gehad in het stadion?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:04 schreef Vom het volgende:
[..]
He zielig mannetje, ga jij eens ff in je eigen topic huilen![]()
KUT CLUBquote:Op zondag 4 februari 2007 18:06 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Goede reactieen nee, vreemd genoeg boeit het me niet eens echt
Toch al een kutseizoen met kutspelers, een kutcoach en kut-playoffs.
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Alleen de Feyenoord fans hadden er geen last van.. want dat elftal van hen is niet om aan te zien![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Alleen de Feyenoord fans hadden er geen last van.. want dat elftal van hen is niet om aan te zien![]()
Een vergelijking die mijns inziens nergens op sloeg.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Was wel mooi ... die Tele2 verslaggever vergeleek het met Liverpool Ajax een eeuw terug
Stierenvechter.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat stond er op dat tweede doek?
En hadden jullie dat vuurwerk van Vitesse geleend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |