Met Huntelaar had je ook gewonnen..quote:Op zondag 4 februari 2007 17:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Winnende trainers hebben altijd gelijk. Helemaal als je met 4-1 van Feyenoord wint.
Boeit niet. Ten Cate heeft hiervoor gekozen en zn plan heeft toch gewerkt? Wees blij dat Ajax in de positie verkeert dat een spits als Huntelaar in zo'n wedstrijd op de bank kan worden gezet.quote:
Huntelaar is niet heilig, het teambelang gaat voorquote:Op zondag 4 februari 2007 17:05 schreef Urquhart het volgende:
Beetje dubbel gevoel bij die beslissing over Huntelaar. Aan de ene kant vind ik dat hij altijd wel moet spelen, maar ik kan ook begrijpen dat Ten Cate hem even uit de luwte wil houden met deze vorm. De media zit er boven op.
Erg goed niet, aanname enzo moet beter als je bij Ajax in de spits wil spelen. Verder aan de bal wel sterk en goede assists. Maar toch zie ik Klaas lieverquote:Op zondag 4 februari 2007 17:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel was erg erg erg goed hoor.
Ik denk dat Huntelaar het voorlopig moet vergeten.
Absoluut traag door verkeerde aannames. Ryan moet corrigeren, en het beste is vaak een breedtepass.. Hij kan zoveel beter. KJH had het beter gedaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Erg goed niet, aanname enzo moet beter als je bij Ajax in de spits wil spelen. Verder aan de bal wel sterk en goede assists. Maar toch zie ik Klaas liever![]()
Ik zou KJH thuis zeker altijd opstellen. Uitwedstrijden is een ander verhaal omdat je dan verder van het doel afspeelt, dan snap ik de keuze wel voor snelle jongens als Babel en Leonardo.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:05 schreef Urquhart het volgende:
Beetje dubbel gevoel bij die beslissing over Huntelaar. Aan de ene kant vind ik dat hij altijd wel moet spelen, maar ik kan ook begrijpen dat Ten Cate hem even uit de luwte wil houden met deze vorm. De media zit er boven op.
Thnx denthemen!quote:Op zondag 4 februari 2007 16:51 schreef denthemen het volgende:
http://www.nos.nl/nosstud(...)redivisiezondag.html kun je nog even de geluidsfragmenten naluisteren
Klopt, thuis kan je Klaas veel beter gebruiken, al deed Babel het verdienstelijk en 2 mooie assistsquote:Op zondag 4 februari 2007 17:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zou KJH thuis zeker altijd opstellen. Uitwedstrijden is een ander verhaal omdat je dan verder van het doel afspeelt, dan snap ik de keuze wel voor snelle jongens als Babel en Leonardo.
Ik vond toch dat ie op een gegeven moment De Mul had moeten wisselen voor Klaas Jan omdat er niets vanaf rechts kwam van hem.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt, thuis kan je Klaas veel beter gebruiken, al deed Babel het verdienstelijk en 2 mooie assists![]()
Je vraagt geen prikkeling van Huntelaar maar een transformatie. Wat hij het beste kan mag hij niet meer doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:54 schreef wolferl het volgende:
Men vergeet nog wel eens, dat Ten Cate spelers psychologisch kan prikkelen.
Dat deed ie in zijn NAC periode al, en bij Barcelona hetzelfde.
Rosales kreeg afscheidswissel denk ikquote:Op zondag 4 februari 2007 17:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vond toch dat ie op een gegeven moment De Mul had moeten wisselen voor Klaas Jan omdat er niets vanaf rechts kwam van hem.
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:57 schreef Jasza het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker was ie weer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |