Hahahaquote:Op zondag 4 februari 2007 16:45 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
-edit- verkeerde user ingelogd
omdat jullie nooit 2x winnen in de playoffsquote:Op zondag 4 februari 2007 16:38 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Dat is toch gewoon zo?
Vorig seizoen wonnen wij 2 keer in de competitie en verloren we in de Play-offs.
Nee alleen als de persoon al dood isquote:
Hoiquote:Op zondag 4 februari 2007 16:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee alleen als de persoon al dood is![]()
OMG wat een match!Ajax was na de 1-0 helemaal los, had bij rust wel 5-0 kunnen zijn.Geweldig!Wat een nare man die buijs.
wel lekker om je weer eens helemaal scheel te ergeren aan zo'n kuthond als die Buijs. Heerlijk die blinde haat.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
OMG wat een match!Ajax was na de 1-0 helemaal los, had bij rust wel 5-0 kunnen zijn.Geweldig!Wat een nare man die buijs.
Zeg doe eens normaalquote:Op zondag 4 februari 2007 16:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Hahaha jullie snappen het niet ik verwijs naar iets uit een ander topic.Jasza snapt wel wat ik bedoelquote:Op zondag 4 februari 2007 16:51 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zeg doe eens normaal![]()
Wees gewoon blij dat we gewonnen hebben![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
[..]
Hahaha jullie snappen het niet ik verwijs naar iets uit een ander topic.Jasza snapt wel wat ik bedoel
Volgend seizoen weer helaas! Ik zou wel elke week tegen Feyenoord willen spelen, maar dat kan jammergenoeg niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende vernedering?
dank!quote:Op zondag 4 februari 2007 16:51 schreef denthemen het volgende:
http://www.nos.nl/nosstud(...)redivisiezondag.html kun je nog even de geluidsfragmenten naluisteren
Moeten we wel landskampioen worden om zeker te weten dat het dit seizoen niet meer hoeft.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgend seizoen weer helaas! Ik zou wel elke week tegen Feyenoord willen spelen, maar dat kan jammergenoeg niet.
Ik zie PSV het niet meer uit handen geven hoor, maar dat Feyenoord nog de playoffs haalt met al die uitwedstrijden voor de boeg...dát zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:58 schreef gday het volgende:
[..]
Moeten we wel landskampioen worden om zeker te weten dat het dit seizoen niet meer hoeft.
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
[..]
Hahaha jullie snappen het niet ik verwijs naar iets uit een ander topic.Jasza snapt wel wat ik bedoel
Winnende trainers hebben altijd gelijk. Helemaal als je met 4-1 van Feyenoord wint.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:00 schreef Panick het volgende:
Onbegrijpelijk dat Huntelaar niet speelde.
Juist tegen Feyenoord.
Nu maar hopen dat het Huntelaar prikkelt, en niet tegenovergesteld.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:00 schreef Panick het volgende:
Onbegrijpelijk dat Huntelaar niet speelde.
Juist tegen Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |