Idd. Zoveel is er niet gebeurd tussen Buijs en Davids hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:17 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Onderuit getraptDat was een overtreding uit duizenden.
VI.nlquote:Koeman: 'We deden het beter dan vorige keer'
4/2/2007 15:45
Ajax won voor de tweede keer dit seizoen met ruime cijfers van Feyenoord. En opnieuw was de zege dikverdiend. Opmerkelijk genoeg klonken beide coaches tevreden.
'Toch deden we dit keer veel beter mee', keek Feyenoord-trainer Erwin Koeman terug op de 4-1 nederlaag in De Arena. 'We begonnen goed en hadden pech dat Charisteas de paal raakte. Daarna verloren we de wedstrijd binnen twaalf minuten. Ajax scoorde driemaal. In de tweede helft speelden we niet slecht maar de wedstrijd was toen al verloren.'
Henk ten Cate had alle reden om tevreden te zijn. 'We hebben af en toe heel goed gevoetbald, maar ook nog veel kansen gemist. Toch hoor je mij niet klagen. Ik ben heel blij.'
De trainer was ook ingenomen met het eerste optreden van Edgar Davids. 'Hij zorgde voor balans op het middenveld en liet andere spelers beter voetballen. In de slotfase had hij het moeilijk, maar Edgar wilde de wedstrijd volmaken. Dat tekent die jongen.'
Nounou, niet zo vijandig hequote:Op zondag 4 februari 2007 16:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja, fijn dat je de humor er ook van in ziet![]()
-
Feyenoord is dat, in tegenstelling tot Ajax, al wel gelukt dit seizoen.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoor hem dan:
''Dan win ik liever twee keer in de play-offs van Ajax, dan twee keer in de competitie''
![]()
![]()
3 punten pakken tegen Twente volgende week? Dacht het zeker niet Buijs![]()
Danny toch haha. Mocht Feyenoord de play-offs halen dan is Feyenoord qua nederlagen tegen Ajax pas op de helft.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoor hem dan:
''Dan win ik liever twee keer in de play-offs dan twee keer in de competitie van Ajax''
![]()
![]()
Wat is daar mis mee? Dat is toch gewoon zo?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoor hem dan:
''Dan win ik liever twee keer in de play-offs van Ajax, dan twee keer in de competitie''
![]()
![]()
Was dat toevallig die wedstrijd waarbij Twente toen twee zuivere strafschoppen werd ontnomen?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Feyenoord is dat, in tegenstelling tot Ajax, al wel gelukt dit seizoen.
Ik heb het over dit seizoen, leer lezen aub. Feyenoord zie ik ook niet in de play-offs winnen van Ajax en zeker niet met dit elftal.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:38 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Dat is toch gewoon zo?
Vorig seizoen wonnen wij 2 keer in de competitie en verloren we in de Play-offs.
Nee, en bovendien ook al was dat zo dan heeft het er niks mee te maken... Scheids bepaald en Feyenoord won. Zo kun je elke wedstrijd wel verdraaien.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was dat toevallig die wedstrijd waarbij Twente toen twee zuivere strafschoppen werd ontnomen?![]()
Dat dacht ik vorig seizoen andersom ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb het over dit seizoen, leer lezen aub. Feyenoord zie ik ook niet in de play-offs winnen van Ajax en zeker niet met dit elftal.
Ja, alleen was het voor jullie alsof de Europacup was gewonnen na die twee zeges, voor ons niet. En wie weet komt er wel helemaal geel play-offs dit jaar, al is de wens meer de vader van de gedachte.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:38 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Dat is toch gewoon zo?
Vorig seizoen wonnen wij 2 keer in de competitie en verloren we in de Play-offs.
Feyenoord won die wedstrijd dan wel, maar met de kanttekening dat alle geluk aan de zijde van hun stond. Maar goed het geeft ook niet, volgende week zullen ze wéér een genadige pak slaag krijgen in Enschede.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, en bovendien ook al was dat zo dan heeft het er niks mee te maken... Scheids bepaald en Feyenoord won. Zo kun je elke wedstrijd wel verdraaien.
Toen wonnen jullie 2x met 1 goal verschil dat is heel wat anders.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig seizoen andersom ook.
Die uitslag van vandaag was ook niet geflatteerd ofzo.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Toen wonnen jullie 2x met 1 goal verschil dat is heel wat anders.
Wij hadden ook nog wel meer kunnen scoren hoor. Zo enorm geflatteerd is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:45 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Die uitslag van vandaag was ook niet geflatteerd ofzo.
Jullie scoren 2 goals waar wat geluk aan zit. Wij schieten 2 keer op de paal en Pi-air mist gewoon voor een lege goal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |