quote:Op zondag 4 februari 2007 18:12 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Die Davids moet z'n bek houden, Buijs had Davids z'n carierre moeten beeindigen vandaag.
Heb je daar een audiofragment van?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Min of meer dat Buijs effe in de zandbak moest gaan piesen ipv de grote jongen uit willen hangen
Een vereniging dan, whahahahaha!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:10 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Je kunt veel over Feyenoord zeggen maar het is geen kutclub.
Hij durfde het niet!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:12 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Die rasta-aap moet z'n bek houden, Buijs had Davids z'n carierre moeten beeindigen vandaag.
De 010ers vroegen erom toch?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het humpahumpa gedoe was ook wel grappig trouwens.
Jaquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ook. Op het gekloot van Ten Cate na dan.
Vond jij het een normale opstelling dan? Leonardo - Babel kwam bijna niks van uit (van Leonardo zelfs helemaal niks). Toen Perez erin kwam was er meteen meer gevaar. En dan niet eens Huntelaar een invalbeurt gunnen.quote:
Tsja, ik was het niet eens met Leo maargoed. Babel gaf tenminste nog 2 assists en deed nog wel wat leuke dingen, van mij mag Huntelaar weer spelen volgende week en Babel op links oid.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vond jij het een normale opstelling dan? Leonardo - Babel kwam bijna niks van uit (van Leonardo zelf helemaal niks). Toen Perez erin kwam was er meteen meer gevaar. En dan niet eens Huntelaar een invalbeurt gunnen.
Wees blij dat Erwin Feyenoord nog wil trainenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:06 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Goede reactieen nee, vreemd genoeg boeit het me niet eens echt
Toch al een kutseizoen met kutspelers, een kutcoach en kut-playoffs.
Ik ben het helemaal met je eens hoor ondanks de leuke overwinning. Er zat wel snelheid in de spitsen maar er ontbrak ook van alles en nog wat aan. De keus van Ten cate was meer .. babel..de mul..leonardo en ik weet niet wie ik van hen er naast moet zetten..dan Huntelaar is slecht en die vervang ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vond jij het een normale opstelling dan? Leonardo - Babel kwam bijna niks van uit (van Leonardo zelfs helemaal niks). Toen Perez erin kwam was er meteen meer gevaar. En dan niet eens Huntelaar een invalbeurt gunnen.
Iddquote:Op zondag 4 februari 2007 18:33 schreef Silenus het volgende:
*PING* Dames en heren, wilt u allen uw plaatsen weer innemen. De tweede helft staat op het punt van beginnen, ik wens u allen veel voetbalplezier toe.![]()
En dan van de term theaterpubliek af willen komen, soms hebben ze het bij ons ook niet helemaal begrepen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |