abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45969886
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:00 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik zou je zeggen, ik woon vlakbij de kust. Ik ben de eerste die kapot zou gaan volgens Gore. Ik maak mij niet druk.

Dat hele CO2-verhaal is gewoon een hoax om de economie weer te boosten. Net wat ik al zei; de Amerikaanse monopoly bedrijven die straks wereldwijd hun zakken gaan vullen met CO2-remmers, daarvan moet onderzocht worden wat hun relatie is tot Clinton en Gore.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 4 februari 2007 @ 14:04:16 #2
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_45969942
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:00 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik zou je zeggen, ik woon vlakbij de kust. Ik ben de eerste die kapot zou gaan volgens Gore.

Die hele CO2-verhaal is gewoon een hoax om de economie weer te boosten. Net wat ik al zei; de Amerikaanse monopoly bedrijven die straks wereldwijd hun zakken gaan vullen met CO2-remmers, daarvan moet onderzocht worden wat hun relatie is tot Clinton en Gore.
Diezelfde Amerkaanse monopolybedrijven Exxon bijv... die geven tonnen met geld aan mensen om ze ervan te overtuigen dat het versterkte broeikaseffect niet bestaat

En je bent niet de eerste die kapotgaat, het is aannemelijker dat rivieren zullen overstromen omdat ze hun water niet kwijtkunnen in de zee dan dat de duinen kapotgemaakt worden...

Je komt weer alleen maar met kutargumenten, kom eens met inhoudelijke argumenten. Kom eens met argumenten over de gemeten temperatuurstijging, de gemeten co2 stijging, de maklovich-cyclus, de CO2 boringen bij Vostok en andere ice-cores, de metingen uit sedimenten, de geschiedenis van het klimaat van de aarde en de temperatuursveranderingen en daarbij behorende tijdsintervallen...

Maar nee, niks van dat, opnieuw enkel lulpraat
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_45969997
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:04 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Diezelfde Amerkaanse monopolybedrijven Exxon bijv... die geven tonnen met geld aan mensen om ze ervan te overtuigen dat het versterkte broeikaseffect niet bestaat
En zo zijn er straks ook Amerikaanse monoploy bedrijven die CO2-remmers wereldwijd aan de man gaan brengen.

Het is wel geniaal uitgedacht, Amerika is altijd de lachende 3de.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_45970016
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:04 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ja, maar dat is in het belang van een onafhankelijke tweede opinie. Je weet wel, net als de onderzoeken die al die sigarettenfabrieken sinds de jaren 50 hebben gedaan om aan te tonen dat roken helemaal niet ongezond is.
pi_45970045
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:06 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja, maar dat is in het belang van een onafhankelijke tweede opinie. Je weet wel, net als de onderzoeken die al die sigarettenfabrieken sinds de jaren 50 hebben gedaan om aan te tonen dat roken helemaal niet ongezond is.
Exact ze nemen gewoon een loopje met ons. Het draait uiteindelijk allemaal om geld.
  zondag 4 februari 2007 @ 14:08:04 #6
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_45970062
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En zo zijn er straks ook Amerikaanse monoploy bedrijven die CO2-remmers wereldwijd aan de man gaan brengen.

Het is wel geniaal uitgedacht, Amerika is altijd de lachende 3de.
Er zijn zat onderzoeken die niet gesponsord worden door de Amerikaanse regering en die komen met dezelfde conclusies... of denk je soms dat Bush ook mijn geldlaatje spekt? Dacht het niet en ja, ik heb ook onderzoek gedaan naar CO2 (invloed van lokale weersomstandigheden op de gemeten CO2-concentratie... je wilt bij het meten van gemiddelde CO2 toenames natuurlijk geen last hebben van een ochtendspits die naast je kastje staat.. het gaat om de gemiddelde stijging, niet om de variaties).
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 4 februari 2007 @ 14:08:41 #7
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_45970090
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:07 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Exact ze nemen gewoon een loopje met ons. Het draait uiteindelijk allemaal om geld.
Over 50 jaar zijn de fossiele brandstoffen OP!!! Geef mij een reden waarom we nu niet moeten investeren in alternatieven...
pi_45970103
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:08 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Er zijn zat onderzoeken die niet gesponsord worden door de Amerikaanse regering en die komen met dezelfde conclusies... of denk je soms dat Bush ook mijn geldlaatje spekt? Dacht het niet en ja, ik heb ook onderzoek gedaan naar CO2 (invloed van lokale weersomstandigheden op de gemeten CO2-concentratie... je wilt bij het meten van gemiddelde CO2 toenames natuurlijk geen last hebben van een ochtendspits die naast je kastje staat.. het gaat om de gemiddelde stijging, niet om de variaties).
Dat weet je ook niet, jij was er niet bij. Maargoed het maakt ook niet uit in principe. Amerika is diegene die er straks dik aan gaat verdienen. Dat gun ik ze ook weer wel. Ik erger me alleen aan al die meelopers.
Verder is ook iedereen de oorlog in irak bijna vergeten door dit probleem, daar valt ook wel weer wat voor te zeggen.... What's next?
  zondag 4 februari 2007 @ 14:11:17 #9
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_45970179
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat weet je ook niet, jij was er niet bij. Maargoed het maakt ook niet uit in principe. Amerika is diegene die straks er dik aan gaat verdienen.
Verder is ook iedereen de oorlog in irak bijna vergeten door dit probleem, daar valt ook wel weer wat voor te zeggen.... What's next?
Jongen, ik krijg er geeneens voor betaald.. er zijn duizenden onafhankelijke onderzoeken, denk je nu echt dat die mensen allemaal napraten wat hun geldschieters zeggen?

En je blijft maar met kutargumenten komen, kom nou eens met tegenargumenten op mijn punten, dat kan je niet, want je weet er niks van Ga nu maar lekker aan de dope ofzo
pi_45970214
Vertel eens John Dope waarom zouden mensen de economie willen boosten? Wat is daar het voordeel van?
pi_45970237
Amerika is straks diegene die met monopoly bedrijven de wereld met CO2 remmers gaat supplyen. En daar radicaal haar zakken mee gaat vullen, aangezien men die apparatuur wel MOET aanschaffen.
  zondag 4 februari 2007 @ 14:14:00 #12
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_45970273
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vertel eens John Dope waarom zouden mensen de economie willen boosten? Wat is daar het voordeel van?
Je weet toch, dan komen er milieuheffingen enzo en daar verdienen ze dan weer heel veel geld mee

Als meneer Dope nou eens antwoord geeft op de vragen mbt het nu al overstappen op andere brandstoffen omdat de fossiele brandstoffen over 50 jaar op zijn en over de Malkovich-cyclus en de CO2/temperatuurstijging en de vergelijking daarvan met wat er in het verleden gebeurd is etc. etc.

Ik wacht tot ik een ons weeg denk ik
  zondag 4 februari 2007 @ 14:14:46 #13
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_45970290
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:13 schreef JohnDope het volgende:
Amerika is straks diegene die met monopoly bedrijven de wereld met CO2 remmers gaat supplyen. En daar radicaal haar zakken mee gaat vullen aangezien men die apparatuur wel MOET aanschaffen.
Amerika heeft het Kyotoverdrag nog niet eens ondertekend. Bush is fel tegen, er wordt vrijwel nergens in Amerika wat gedaan aan het CO2 probleem en dan ga jij nu beweren dat zij voorop lopen
pi_45970363
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:14 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Je weet toch, dan komen er milieuheffingen enzo en daar verdienen ze dan weer heel veel geld mee

Als meneer Dope nou eens antwoord geeft op de vragen mbt het nu al overstappen op andere brandstoffen omdat de fossiele brandstoffen over 50 jaar op zijn en over de Malkovich-cyclus en de CO2/temperatuurstijging en de vergelijking daarvan met wat er in het verleden gebeurd is etc. etc.

Ik wacht tot ik een ons weeg denk ik
Ik heb niks met andere brandstoffen, we hebben het nu over CO2. En die 2 leiders die wereld op een fascinerende manier weten op te hitsen met een oncontroleerbaar bangmaak verhaal.

De hele wereld ligt vol met giftige bende en troep, maar men heeft het over? CO2
  zondag 4 februari 2007 @ 14:20:08 #15
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_45970557
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik heb niks met andere brandstoffen, we hebben het nu over CO2. En die 2 leiders die wereld op een fascinerende manier weten op te hitsen.

De hele wereld ligt vol met giftige bende en troep, maar men heeft het over? CO2
Jongen, de brandstoffen waar nu CO2 uitkomt (fossiele brandstoffen), je weet wel, waar onze auto's op rijden en onze fabrieken op draaien en waar we elektriciteit van krijgen, die zijn over 50 jaar op. Dussssss.. wat is erop tegen om nu onze auto's al op iets anders te laten rijden als het straks toch op is?

Maar je gaat weer OT en met andere "argumenten" lopen zeuren... Ga jij lekker fijn naar Truth ofzo of lekker klagen over alles en over het kutte Amerika die straks geld gaat verdienen met CO2-remmers en stop met je loze berichten in dit mooie topic, waar we met INHOUDELIJKE argumenten discusseren over de opwarming van de aarde
pi_45970624
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:20 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Jongen, de brandstoffen waar nu CO2 uitkomt (fossiele brandstoffen), je weet wel, waar onze auto's op rijden en onze fabrieken op draaien en waar we elektriciteit van krijgen, die zijn over 50 jaar op. Dussssss.. wat is erop tegen om nu onze auto's al op iets anders te laten rijden als het straks toch op is?

Maar je gaat weer OT en met andere "argumenten" lopen zeuren... Ga jij lekker fijn naar Truth ofzo of lekker klagen over alles en over het kutte Amerika die straks geld gaat verdienen met CO2-remmers en stop met je loze berichten in dit mooie topic, waar we met INHOUDELIJKE argumenten discusseren over de opwarming van de aarde
Ik vind het allemaal niet erg.

Verder vind ik amerika helemaal TOP, ik gun ze alle macht. Maar net wat ik al zei, ik stoor mij aan dat meeloop gedrag van die volgelingen, die de praatjes van een paar super decadente en hypocriete mensen slikken als zoete koek.
  zondag 4 februari 2007 @ 14:23:34 #17
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_45970684
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:22 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal niet erg.

Verder vind ik amerika helemaal TOP, ik gun ze alle macht. Maar net wat ik al zei, ik stoor mij aan dat meeloop gedrag van die volgelingen die de praatjes van een paar super decadente mensen slikken als zoete koek.
Nee, die mensen die Salomon Kronenberg en andere zogenaamde wetenschappers volgen zijn wel goed bezig. Bovendien heb ik zelf onderzocht, zelf bekeken, zelf geleerd en geconcludeerd, dus ik sta volledig in het recht om mijn mening te vormen zoals hij nu is, itt tot jij, want jij bent net zo'n meeloper.. ik wil wedden dat je nog geen woord van dat rapport gelezen hebt
pi_45970769
Het komt een beetje over van: "1 deel van de wereldbevolking hebben we gewonnen met de oorlog in irak, alleen het andere deel dat tegen de oorlog in irak is, die gaan wij voor ons winnen via de CO2".

Want het valt me wel op; de mensen die ik altijd in die topics radicaal tegen Amerika zag zijn mbt de oorlog in Irak, die zitten wel tot hun schouder in de reet van Gore en Clinton.
pi_45970863
Jongens, kap maar met JohnDope, die leeft in een parallelle wereld of zo. Het is een soort van christenfundamentalist die niet open staat voor andere meningen en heeft helemaal niks op met feiten. Het is gewoon verspilling van letters, woorden en zinnen.
pi_45970891
Dat laatst berichtje van me boven jou, geeft ook jou stof tot nadenken.
pi_45971001
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:28 schreef JohnDope het volgende:
Dat laatst berichtje van me boven jou, geeft ook jou stof tot nadenken.
Nee, helemaal niet. Het slaat namelijk nergens op. Er is namelijk totaal geen verband. Jij probeert gewoon jouw foute keuze om voor die oorlog te zijn op een nieuwe manier te rechtvaardigen. Jij hebt nog nooit in je leven een fout toegegeven wil ik wedden, waarom zou ik jou nog serieus kunnen nemen? Ik vond je voorheen wel grappig, gewoon omdat je bij jou alles met een korrel zout kon nemen, dat vrolijkte de discussie wel op. Je lijkt je nu wel erg serieus te nemen...
pi_45971149
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet. Het slaat namelijk nergens op. Er is namelijk totaal geen verband. Jij probeert gewoon jouw foute keuze om voor die oorlog te zijn op een nieuwe manier te rechtvaardigen. Jij hebt nog nooit in je leven een fout toegegeven wil ik wedden, waarom zou ik jou nog serieus kunnen nemen? Ik vond je voorheen wel grappig, gewoon omdat je bij jou alles met een korrel zout kon nemen, dat vrolijkte de discussie wel op. Je lijkt je nu wel erg serieus te nemen...
jij begrijpt er helemaal geen mickeymouse van!

Ik probeer niks te rechtvaardigen, ik probeer alleen aan te geven hoe Amerika de wereldburger weer voor zich heeft gewonnen door op alle front angst te zaaien.
Eerst probeerden ze dat via Terror en de mensen die tegen de oorlog in Irak waren, die hebben ze weten te winnen via die CO2-Hoax.

Ik vind het ook niet erg dat Amerika eventueel Hoaxes verzint, want soms moet je gewoon slechte dingen doen om het goede te bereiken, maar ik erger mij aan het meeloop gedrag .
pi_45971567
oke, dan had je dat moeten verduidelijken. Ik las er namelijk iets heel anders in. Met dat laatste ben ik het totaal niet eens. Het geeft wellicht aan dat jij je gewonnen geeft. Je geen vertrouwen meer hebt in de politiek en democratie. Nu is dat wel begrijpelijk als je de Amerikaanse politiek van na de tweede wereldoorlog gevolgd hebt. Het land is te groot en te machtig om de macht in de wereld ergens anders dan bij hun zelf te leggen. Dan krijg je dit soort dingen plus dat er in Amerika ontzettend veel achterlijke geloofsidioten wonen (en mensen die kijken naar America Gladiators) dat ze op iemand als Bush stemmen. En herkiezen... er is een film gemaakt door Mike Judge die gaat daar over: Idiocracy Maar goed, er zijn genoeg goede zielen die wel nog wat over hebben voor de rest van de wereld. Ik reken Al Gore daarbij, al heeft ie overdreven: zijn signaal is helder en zeer belangrijk: we moeten schoner leven en als je het daar niet mee eens bent dan heb je een groot probleem lijkt me...
  zondag 4 februari 2007 @ 14:49:24 #24
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_45971641
Maar het topic gaat over de opwarming van de aarde en niet over conspiracytheorieen.. dat bespreek je maar in Truth
pi_45971759
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik reken Al Gore daarbij, al heeft ie overdreven: zijn signaal is helder en zeer belangrijk: we moeten schoner leven en als je het daar niet mee eens bent dan heb je een groot probleem lijkt me...
Gore geeft geen zak om de planeet, die man draait zijn hand er niet voor om de wereld af te vliegen in zijn privejet(hij is zelfs te beroerd om te jetpoolen, ze moeten allemaal een eigen). VideoConferencing vindt hij saai, want hij wil liever met zijn status onder de wulpse vrouwen, champagne en kaviaar zijn.
Verder heeft hij belachelijk veel auto's, huizen, etc. En ondertussen vertelt hij ons simpele burgers dat wij spaarlampen moeten gebruiken.

Voor hem geldt echt: Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')