Heb je Huub fysiek geweld zien gebruiken dan??quote:Op zondag 4 februari 2007 13:52 schreef Fikkert het volgende:
omg, weer een nacht op stap geweest en dus weer heel wat gemist, net ff die filmpjes gecheckt, er komen dus weer 2 plekjes vrij in de villa, of blijven ze allebei ?
Als ik de filmpjes terugkijk kan ik ook alleen maar tot die conclusie komen.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je Huub fysiek geweld zien gebruiken dan??
Alleen Nathanael eruit natuurlijk.
huub er lekker achteraanquote:Op zondag 4 februari 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je Huub fysiek geweld zien gebruiken dan??
Alleen Nathanael eruit natuurlijk.
sorry raak de tel kwijt.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:59 schreef Katewalker het volgende:
Dit is COS 305...wel een goede titel![]()
Het aanstellerige gedrag van NL past bij het beeld dat ik van hem heb. Ik ben natuurlijk geen psycholoog, maar als ik hem hoor praten van "weet je wel wie ik ben buiten het huis" en nog meer van die 13-in een dozijn uitspraken, dan wordt het al vrij duidelijk wat voor persoon het is. Dit soort mensen plaats zich altijd in een slachtoffer rol, dat heeft hij al eerder gedaan, hij doet natuurlijk nooit wat fout. Het zou leuk zijn om een FOKker die enige kennis van psychologie heeft een profieltje van NL te laten maken...quote:Op zondag 4 februari 2007 13:58 schreef Scarabee het volgende:
NL is een grote aansteller. Zoeen aansteller dat hij nog in zijn eigen leugens gelooft. Maar gelukkig hebben ze fok nog om alles goed na te kunnen kijken. Zodat ze meteen een goed beeld hebben van de babay des huizes
Heeft ze dat gezegd? Tragisch figuur die Neurotica...quote:Op zondag 4 februari 2007 14:02 schreef Wireless het volgende:
Die "lelijke rimpelharses" opmerking van Natasia gister heeft er bij Ilona flink ingeramd volgens mij.
Ik ook, of hem in ieder geval te vragen zich niet uit de tent te laten lokken. Maar dat betekent dat hij zich niet zou mogen verdedigen... zou belachelijk zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:01 schreef Kaleddis het volgende:
Gaat wel moeilijk worden straks voor Huub. Natuurlijk gaan straks ze met z'n allen over hem heen vallen.
Ik hoop dat ze even een goede peptalk met hem houden voordat ze hem weer teruggooien![]()
Net ook weer, dat ZIJ geen make-up nodig heeft, zó laag.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
Heeft ze dat gezegd? Tragisch figuur die Neurotica...
Waarna Nathanael Ilona een oude heks noemde. Huub greep toen in en nam het voor Ilona op. Vervolgens begon Nathanael Hedda voor hoer uit te maken.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
Heeft ze dat gezegd? Tragisch figuur die Neurotica...
En NL is een huillie....
De "gemene" opmerkingen die Huub raakten waren allemaal van NL. Brian, Natasie en Amanda zijn geen match voor Huub. De enige persoon die af en toe rake opmerkingen tegen Huub maakt is Bart, maar die bemoeit bijna nergens meer mee de laatste tijd. Zolang Huub van de alcohol blijft is BBAN geen probleem voor hem. Bovendien verwacht ik dat Ilona zichzelf steeds actiever in de strijd zal gaan gooien...quote:Op zondag 4 februari 2007 14:01 schreef Kaleddis het volgende:
Gaat wel moeilijk worden straks voor Huub. Natuurlijk gaan straks ze met z'n allen over hem heen vallen.
Ik hoop dat ze even een goede peptalk met hem houden voordat ze hem weer teruggooien![]()
Daarna is Huub ook gaan bellen met de redaktie, ivm uitlokking. Toen zou de redaktie al geweten moeten hebben dat het uit de hand zou gaan lopen lijkt mij.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarna Nathanael Ilona een oude heks noemde. Huub greep toen in en nam het voor Ilona op. Vervolgens begon Nathanael Hedda voor hoer uit te maken.
Ilona is 45 jaar en tig wat jaartjes ouder dan de rest. Natuurlijk ligt die opmerking gevoelig. Ze is terecht trots dat ze er best goed uit ziet voor haar leeftijd. En zal daar best moeite voor hebben gedaan. Ze ziet er iig beter uit dan Natasia...that's for sure!quote:Op zondag 4 februari 2007 14:02 schreef Wireless het volgende:
Die "lelijke rimpelharses" opmerking van Natasia gister heeft er bij Ilona flink ingeramd volgens mij.
Zo zie ik het ook. Als Nathanael eruit gaat, verwacht ik dat Bart meer naar Huub zal toetrekken en zijn maatje Brian zal laten vallen.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De "gemene" opmerkingen die Huub raakten waren allemaal van NL. Brian, Natasie en Amanda zijn geen match voor Huub. De enige persoon die af en toe rake opmerkingen tegen Huub maakt is Bart, maar die bemoeit bijna nergens meer mee de laatste tijd. Zolang Huub van de alcohol blijft is BBAN geen probleem voor hem. Bovendien verwacht ik dat Ilona zichzelf steeds actiever in de strijd zal gaan gooien...
Die is echt helemaal gestoord. Ze zat vannacht al te schreeuwen dat het Huub was die doordraaide.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:08 schreef itsme het volgende:
Moet je die Amanda horen. Hij greep hem bruut bij de keel. Alles is Huub zijn schuld.![]()
Verwacht dat laatste maar niet... ze wilde NL alweer punten lenen als hij ze nodig zou hebben. M'n mond viel open, erg jammer dat ze zo snel weer vergeet/vergeeft.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De "gemene" opmerkingen die Huub raakten waren allemaal van NL. Brian, Natasie en Amanda zijn geen match voor Huub. De enige persoon die af en toe rake opmerkingen tegen Huub maakt is Bart, maar die bemoeit bijna nergens meer mee de laatste tijd. Zolang Huub van de alcohol blijft is BBAN geen probleem voor hem. Bovendien verwacht ik dat Ilona zichzelf steeds actiever in de strijd zal gaan gooien...
Vreselijk gesprekquote:Op zondag 4 februari 2007 14:08 schreef itsme het volgende:
Moet je die Amanda horen. Hij greep hem bruut bij de keel. Alles is Huub zijn schuld.![]()
Heb ik niet gehoord, maar zou kunnen.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:10 schreef bunnyma het volgende:
Heeft Huub dat gezegd over het zoontje van Huub of verzint die nieuwe dat?
en dat lijkt me volgens JdM's uitspraak dat het geen pest-show wordt dus niet het niveau dat ze zoeken, weg met die man-zonder-niveauquote:Op zondag 4 februari 2007 14:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarna Nathanael Ilona een oude heks noemde. Huub greep toen in en nam het voor Ilona op. Vervolgens begon Nathanael Hedda voor hoer uit te maken.
Huub's opmerkingen tov Zoji waren positief, het was een vrij leuk gesprek tussen Huub en NL. Huub noemde Zoji wel een "duveltje", maar dat is geen belediging, en zo vatten NL het ook niet op.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:10 schreef bunnyma het volgende:
dat was tijdens de streamlock wrs.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:11 schreef Veulen het volgende:
in het gesprek dat Amanda en Brian nu hebben blijkt dus dat iemand van de regie heeft ingegrepen?
Jahaaa, behalve de enorme blauwe plek op z'n scheenbeen heeft hij straks striemen in z'n nek van de wurgpogingquote:Op zondag 4 februari 2007 14:08 schreef itsme het volgende:
Dat waren grapjes en dat weet Nathanael ook donders goed. Op dat moment waren ze namelijk juist heel goed met elkaar aan het praten. Het sloeg echter opeens 180 graden om.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:10 schreef bunnyma het volgende:
De nieuwe bewoner wordt nu opgehaald.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:10 schreef Shadowke het volgende:
waarom wordt Natanael nu niet weggestuurd?
Huub heeft juist heel mooie dingen over Zoji gezegd, in tegenstelling tot de dingen die Nathanel over Hedda gesproken heeft.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb ik niet gehoord, maar zou kunnen.
Ene "Paul", maar geen idee wie dat is...quote:Op zondag 4 februari 2007 14:11 schreef Veulen het volgende:
in het gesprek dat Amanda en Brian nu hebben blijkt dus dat iemand van de regie heeft ingegrepen?
hehehe, die man is totaal gedraaid, bipolairtje. zieligquote:Op zondag 4 februari 2007 14:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Jahaaa, behalve de enorme blauwe plek op z'n scheenbeen heeft hij straks striemen in z'n nek van de wurgpoging![]()
Als ze beide mogen blijven kan Nena haar 10.000 euro ook op eisen.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:14 schreef itsme het volgende:
Misschien moeten ze Huub inderdaad een alchohol verbod en Natanael er uit natuurlijk.
Denkt die dat hij er in mag blijven? Als ik het zo hoor, (amanda an Nl vinden ze hem het slachtoffer?)![]()
![]()
Ja, ik wel. Jullie dan. Laten we een poll doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
De mensen bij de Fok! gemeenschap hebben mobieltjes .... zegt Brian ..
Dat had ik iig zo geinterpreteerd uit jullie opmerkingen vannacht.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub's opmerkingen tov Zoji waren positief, het was een vrij leuk gesprek tussen Huub en NL. Huub noemde Zoji wel een "duveltje", maar dat is geen belediging, en zo vatten NL het ook niet op.
Niet mis met Huub, licht manisch, prettig gestoord. Hij is in ieder geval alles behalve psychisch niet in orde, heeft alles GOED op een rijtje!quote:Op zondag 4 februari 2007 14:14 schreef T-lex het volgende:
[..]
Mag die Amanda wel...ze vat het heel goed samen.
"Huub is psycholigisch niet in orde"![]()
Binnenkort op de veiling , nadat het huis ontruimt is.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:15 schreef Scarabee het volgende:
[afbeelding]
Lijkt spanje wel met die zon
P.s weet iemand waar je die stoel waar amanda inzit kan kopen??
Er zijn maar twee psychopaten in dat huis en dat zijn toch echt Brian en Natasia. Het enige wat je van Huub kan zeggen is dat hij prettig gestoord is. Bart en Natanael zijn gewoon eikels.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:10 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Vreselijk gesprekHuub is niet goed in orde, zegt Brian. Al eens zichzelf laten nakijken?
![]()
Amanda is een smerige meeloper én een enorme fantast. Ik denk dat Huub de meest pientere in het huis is.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:14 schreef T-lex het volgende:
[..]
Mag die Amanda wel...ze vat het heel goed samen.
"Huub is psycholigisch niet in orde"![]()
Ik ga er van uit dat ze sowizo gaan wachten tot huub terug is. En dan flikkeren ze er 1 van bijde uit.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:10 schreef Shadowke het volgende:
waarom wordt Natanael nu niet weggestuurd?
idem.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Stream 1 en 2 op MUTE
Dat NL geen schedelbasisfractuur heeft is mee een raadsel...quote:Op zondag 4 februari 2007 14:16 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Hij pakt hem echt bij zijn keel met zijn hoofd tegen de muur aan"
Oke oke ik bied 250 euro. Ik ben de eerstequote:Op zondag 4 februari 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Binnenkort op de veiling , nadat het huis ontruimt is.![]()
leuke avatar, sorry off-topic.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:18 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Oke oke ik bied 250 euro. Ik ben de eerste![]()
![]()
was je erbij, Mister Tunnelvision?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:18 schreef Suikeroom het volgende:
Huub heeft ook Stijn verrot gescholden
Dan vliegt Brian Huub aan.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:17 schreef scanman01 het volgende:
Die mensen flippen echt als Huub gewoon mag blijven. Ze draaien helemaal door.
NL is doorgaans wel redelijk ok, maar ja, fysiek geweld gebruiken is niet slim. Dus einde NLquote:Op zondag 4 februari 2007 14:19 schreef CartWOman het volgende:
Geen woord over NL.... stelletje lowlife's
Laat hij anders bar weinig van zien.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub de meest pientere in het huis is.
Dat stel is nog lager dan laag. Hopeloos gestoord.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:18 schreef Missy_1974 het volgende:
wat een gelul over dat je keel grijpen wat helemaal niet gebeurd is.
sjonge ze stonden er beide bij en nog zeggen ze dat
Zou ik ook doen als je 100 keer verteld wordt dat je in hun ogen een miscast bent. Stijn maakt wel vaker misstappen, Nena-incident heeft hij ook erg slecht, vooral heel DOM, op gereageerd.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:18 schreef Suikeroom het volgende:
Huub heeft ook Stijn verrot gescholden
Wonderbaarlijke genezingquote:Op zondag 4 februari 2007 14:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat NL geen schedelbasisfractuur heeft is mee een raadsel...
Amanda is gewoon niet goed, maar volgens mij weet Bart wel wat er echt gebeurd is. Maar hij zegt het niet om Nathanael te verdedigen neem ik aan.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:18 schreef Missy_1974 het volgende:
wat een gelul over dat je keel grijpen wat helemaal niet gebeurd is.
sjonge ze stonden er beide bij en nog zeggen ze dat
Klopt het dat de villa voor onbepaalde tijd dicht gaat om de scheuren in de dragende muren te repareren die zijn ontstaan nadat Huub Nel door de muur heeft gebeuktquote:Op zondag 4 februari 2007 14:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat NL geen schedelbasisfractuur heeft is mee een raadsel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |