Ach, zó verschrikkelijk is het ook niet van mij. Ik heb nogal van me af gebeten, over van alles en nog wat, als een echte linkse stufi-vreter. En de Wet van Godwin heb ik váák aan mijn laars gelapt.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:05 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik vind soms wel dingen van mezelf terug dat ik denk, dit zie ik liever verdwijnen van het www.. Maar geen verschrikkelijk vervelende dingen, daar ben ik wel voorzichtig mee
Maar dat zijn nicknames, dat is niet erg. Google eens op je echte naam?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:25 schreef ouderejongere het volgende:
Ik verander daarom ook elk jaar van naam. Ik heb dingen gepost en geuit tijdens chatten die zo erg zijn dat ik ze hier niet meer durf te plaatsen, ik durf er zelfs geen aparte kloon voor aan te maken.
Ik ben gelukkig al vanaf het begin zo slim geweest om altijd onder pseudoniemen te schrijven. Mijn echte naam verwijst alleen naar een site over genealogie en daaruit blijkt dat ik uit een hele begaafde familie komquote:Op zondag 4 februari 2007 19:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar dat zijn nicknames, dat is niet erg. Google eens op je echte naam?
Het leuke aan dat soort posts is dat toch niemand ze meer snapt.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:13 schreef gronk het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar hoor. 'X-No-Archive' bestaat niet zonder reden. Maar inderdaad, 't is toch een beetje genant om postings te zien die je 's nachts met iets teveel whiskey op hebt gedaan...
Wat er van mij te vinden is op mijn echte naam is vrij neutraal. Wel is er met door-zoeken via de gevonden pagina's een hoop te vinden, maar dan moet je het er ook echt om doen. Verder is er een kinderboekenschrijfster met exact dezelfde naam, dus die pakt de meeste hits.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:03 schreef Rapaille het volgende:
Op mijn echte naam zoeken levert alleen maar positieve dingen op. Ik ben er wel achter dat er minstens 2 mensen zijn met dezelfde voor+achternaam, die hebben gelukkig ook geen rare dingen neergezet.
Wat wel irritant ist, iemand met dezelfde naam kan dingen neerzetten waar toekomstige werkgevers mij verantwoordelijk voor kunnen houden![]()
Aardig stukje internethistorie in deze context: http://www.myths.com/~dpm/vms/carl.htmlquote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het leuke aan dat soort posts is dat toch niemand ze meer snapt.
Het is niet alleen iemand met dezelfde naam. Iedereen die je wil naaien en je naam kent kan dat doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:03 schreef Rapaille het volgende:
Op mijn echte naam zoeken levert alleen maar positieve dingen op. Ik ben er wel achter dat er minstens 2 mensen zijn met dezelfde voor+achternaam, die hebben gelukkig ook geen rare dingen neergezet.
Wat wel irritant ist, iemand met dezelfde naam kan dingen neerzetten waar toekomstige werkgevers mij verantwoordelijk voor kunnen houden![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:05 schreef Sander-B het volgende:
Één van mijn 1e websites, toen ik 10 jaar oud was.
[..]
En hij staat nog steeds online op Lycos.. Wist ik de login gegevens maar.
Ik heb dan weer het voordeel dat ik irl erger gedraag dan online.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:16 schreef gronk het volgende:
[..]
Aardig stukje internethistorie in deze context: http://www.myths.com/~dpm/vms/carl.html
Serieus? Ik wil me online nog wel eens afreageren eigenlijk...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb dan weer het voordeel dat ik irl erger gedraag dan online.
Ik ook hoor. Maar bij minder gecontroleerde gedragingen kun je online besluiten om niet op Invoeren/Send/Post whatever te klikken en is het IRL al gebeurd.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:28 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Serieus? Ik wil me online nog wel eens afreageren eigenlijk...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |