20 minuten geleden wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waar kun je je wel niet druk om maken.
Zit je nu achter je PC met het schaamrood op de kaken?
Daarom.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:00 schreef MouseOver het volgende:
Geeft niet hoor, over 20 jaar liggen die dagboeken nog steeds op de rommelmarkt![]()
Ben je wezen mastruberen met de gordijnen open?quote:
OMFGquote:Op zondag 4 februari 2007 14:02 schreef gronk het volgende:
I plead guilty.
Je zult toch maar een aanstormend politiek talent zijn, en op een gegeven moment een telefoontje krijgen van een google-meneer met als boodschap 'we kunnen uw internetverleden uitwissen. Want d'r zitten wel hele smeuiige zoekopdrachten bij. Gaat die JSF nog door trouwens?'
Er valt inderdaad weinig meer te verbergen.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:03 schreef gronk het volgende:
Oja: Maar je hebt toch helemaal niets te verbergen?
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
OMFGen ik heb de zoekopdrachten via Google nog niet eens meegeteld.
Dat dus.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:09 schreef NanKing het volgende:
Het was niet overbodig geweest als ik 1996 het besef had gehad dat alles bewaard zou blijven.
Nakende foto's?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:09 schreef NanKing het volgende:
Het was niet overbodig geweest als ik 1996 het besef had gehad dat alles bewaard zou blijven.
Da's niet helemaal waar hoor. 'X-No-Archive' bestaat niet zonder reden. Maar inderdaad, 't is toch een beetje genant om postings te zien die je 's nachts met iets teveel whiskey op hebt gedaan...quote:Op zondag 4 februari 2007 14:11 schreef Ringo het volgende:
Los van alle horror-scenario's (Google als moreel chanteur etc.) denk ik wel dat er een hoop mensen zijn die zich halverwege de jaren 90 niet hebben bedacht dat al hun spontane geschrijf en gepost (onder hun eigen naam) zolang zou worden bewaard, en dus nog steeds simpel opvraagbaar is.
Of om 12u 's middags, bij je volle verstand.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:13 schreef gronk het volgende:
Da's niet helemaal waar hoor. 'X-No-Archive' bestaat niet zonder reden. Maar inderdaad, 't is toch een beetje genant om postings te zien die je 's nachts met iets teveel whiskey op hebt gedaan...
Het had gekund!quote:
Categorie AnthonyZeus, zeg maar.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:17 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Het had gekund!Kan me voorstellen dat je van zoiets later echt spijt hebt, nog meer dan wat tekstjes.
Ik denk dat sommige tekstjes veel erger zijn dan naaktfoto's.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:17 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Het had gekund!Kan me voorstellen dat je van zoiets later echt spijt hebt, nog meer dan wat tekstjes.
Tsja, als je 23 bent weet je nog niet dat je op je 33e een stropdas gaat dragen....quote:Op zondag 4 februari 2007 14:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Of om 12u 's middags, bij je volle verstand.
Dat is juist mijn punt: onder mijn echte naam. Voor én achter. Die dan ook nog eens uitzonderlijk weinig voorkomt. Ik heet geen Steven de Vries.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:27 schreef Stali het volgende:
Zolang het maar je internetnaam is, Ringo.
Dat is geen gerucht, dat is waar. Standaard gang van zaken inmiddels. Doe het zelf ook regelmatig, puur uit nieuwsgierigheid.quote:Het schijnt dat werkgevers tijdens een sollicitatieprocedure wel eens willen googlen op echte namen. Of dit echt is weet ik niet, maar die geruchten gaan. Dan lijkt het me heel erg als er dan nog eens geklikt wordt op schrijfsels uit 1998...
Ach, zolang je geen héél gekke dingen schrijft. Ook een kwestie van weten wat de implicaties kunnen zijn van een internetposting.quote:Ik heb twee collega's die mijn internetnaam wel kennen. Misschien ook niet zo heel handig..
Uit de PGP faq, maar hier wel aardig op z'n plaats:quote:
Wat zal 't zijn?quote:Show me a human being who has no secrets from her family,
her neighbors, or her colleagues, and I'll show you
someone who is either an extraordinary exhibitionist or
an incredible dullard.
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:34 schreef gronk het volgende:
[..]
Uit de PGP faq, maar hier wel aardig op z'n plaats:
[..]
Wat zal 't zijn?
Ja, ik ben zelf ook ontzettend saaiquote:
Oei...Ringo, niet van baan veranderen dan.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is juist mijn punt: onder mijn echte naam. Voor én achter. Die dan ook nog eens uitzonderlijk weinig voorkomt. Ik heet geen Steven de Vries.
[..]
Dat is geen gerucht, dat is waar. Standaard gang van zaken inmiddels. Doe het zelf ook regelmatig, puur uit nieuwsgierigheid.
[..]
Ach, zolang je geen héél gekke dingen schrijft. Ook een kwestie van weten wat de implicaties kunnen zijn van een internetposting.
Who gives a fuck.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het is wel zo dat slechts heel weinig mensen er bij stil staan dat alles, maar dan ook werkelijk alles, wat je op internet zet, daar ook blijft staan en te vinden is. De meesten zal dat nu ook niet zoveel kunnen schelen; het is immers vaak toch niet zulke interessante informatie, maar je kunt niet in de toekomst kijken. Werkgevers kunnen het juist wel interessant vinden, al is het pas over vijf of tien jaar. Voorzichtigheid geboden dus, anonimiteit op internet is een illusie.
Sprak de o-zo-coole 18-jarigequote:
quote:
En hij staat nog steeds online op Lycos.. Wist ik de login gegevens maar.quote:
Je bent hier al 1 keer geweest.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY MENSEN!!!
Lang nie meer gezien!!!
Nou ja, Welkom op de It's Cool Site!!
Op deze site kan je vanalles doen, maar er komt nog VEEEEEEL meer op!
Dus kom regelmatig maar eens kijken of er nog iets anders op staat!
Als je iets ziet wat niet werkt mail dan ff, dan kan ik het (misschien) verbeteren!
Als je nog iets weet wat ik op de site kan zetten, mail dat dan ok ff!
VEEL PLEZIER!!!
LaTeRzSzSzS
De Webmaster
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |