Gewoon pleepapier absorbeert beter...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:09 schreef StefanP het volgende:
120 euro man, daar veeg ik mijn reet mee af.
je bedoelt audiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:53 schreef leolinedance het volgende:
Best een toffe Porsche hoorVooral in (originele) en nette staat een begerenswaardige auto. Niet zo erg snel, maar een zeer puike wegligging
Post eens een foto, ik ben wel benieuwd! Wat voor Porsche heb je nog meer?
Over die kosten, tsja het is natuurlijk aan de ruime kant. Maar die telefonische overeenkomst van 120 euro heb je wél staan. Dat het uiteindelijk 130 wordt is natuurlijk niet netjes. Maar ik kan me niet voorstellen dat daar iemand moeilijk over zou doen.
Je zet jezelf weer goed voor lul door te laten merken dat je minimale auto kennis hebt. De 924 zit geen Audi onderdeel op!! De motor is de helft van de 928's v8 zo komen ze aan die 4 cilinder. De 944 zit wel een Audi motor in.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:31 schreef Pumatje het volgende:
924 is imo geen porsj.
Hij werd wel bij Audi gebouwd...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zet jezelf weer goed voor lul door te laten merken dat je minimale auto kennis hebt. De 924 zit geen Audi onderdeel op!! De motor is de helft van de 928's v8 zo komen ze aan die 4 cilinder. De 944 zit wel een Audi motor in.
Waarom deed men er dan in Neckarsulm een Porscheembleem op?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:31 schreef Pumatje het volgende:
924 is imo geen porsj.
Andersom. De 924 heeft een motor op basis van een Audi blok. De 924s en de 944 hebben de halve V8.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:05 schreef PeuRac het volgende:
Je zet jezelf weer goed voor lul door te laten merken dat je minimale auto kennis hebt. De 924 zit geen Audi onderdeel op!! De motor is de helft van de 928's v8 zo komen ze aan die 4 cilinder. De 944 zit wel een Audi motor in.
Ach, knul, wat ben je stoer met je geld teveel. Als je eerst had gelezen had je nu niet hoeven komen patsen dat je een auto hebt die je kleine lulletje compenseert.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:09 schreef StefanP het volgende:topic.
Hij belt je netjes dat het 120 euro gaat kosten en je gaat akkoord. Het blijkt uiteindelijk 130 euro te zijn en jij gaat janken om een tientje? Jezus zeg... doe het de volgende keer zelf als je zo krenterig bent. 120 euro man, daar veeg ik mijn reet mee af. Dat is echt een koopje. Mijn autorekeningen zijn al gauw het twintigvoudige.
Zoveelste nutteloze post van iemand werkelijk waar niet kan begrijpen waar dit over gaat.quote:
Een uitzonderlijk persoon die de kern van het verhaal snapt, mooi. Overigens is de auto al opgehaald voor 110 euro.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:42 schreef 2cv het volgende:
Telefonische afspraak: voor 120pleuro superspeciale leidingen.
Geleverd: voor 130pleuro 3 meter benzineleiding van 10 pleuro per meter, een paar klemmetjes, een stukje leiding wat er nog lag + de tuid om het er onder te zetten.
Die 2 komen (in mijn ogen) niet overeen. De leidingen zijn niet superspeciaal en hij heeft er, als ik terug ga rekenen, vrij lang over gedaan.
Ben je gepwned/opgelicht/getild/bedrogen/afgetroggeld: ja.
Ben je enormgepwned/opgelicht/getild/bedrogen/afgetroggeld: nee.
Kost het je veel moeite je recht te halen: ja.
Ik kan het me wel voorstellen dat je er niet blij van wordt.
Mijn advies: betalen, auto ophalen en er nooit meer terug komen. Was die garagist wel eerlijk/netjes/enzovoorts geweest dan was je er vast wel terug gekomen. Als je dat niet doet, heeft hij door deze actie een potentiele klant verloren en neem je toch een beetje wraak, al merkt die garagist dat niet/nauwelijks.
De 130 euro was het probleem niet. Maar zoals bijna niemand lijkt te begrijpen wordt mij verteld dat de leidingen 120 euro kosten omdat ze speciaal zijn. Als ik dan aankom en hij geeft toe dat het 40 euro aan materiaal heeft gekost en ik vraag hoe ie dan op 130 euro komt vind ik het jammer dat ik geen antwoord krijg. Hij sprak spontaan geen woord Nederlands meer. Uiteindelijk bij mijn volgende bezoek kreeg ik er heel onverstaanbaar uit dat hij er 3 uur mee bezig geweest. Ik heb gezien hoe de leidingen liepen en dit is gewoon niet mogelijk. Maar goed, ik had m'n specificatie en weet hoe de vork in de steel zit. Omdat ik geen zin meer had in ander langdurig geouwehoer heb ik de auto betaald en kreeg ik ineens maar te horen dat ik nog maar 110 euro hoefde te betalen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:53 schreef leolinedance het volgende:
Best een toffe Porsche hoorVooral in (originele) en nette staat een begerenswaardige auto. Niet zo erg snel, maar een zeer puike wegligging
Post eens een foto, ik ben wel benieuwd! Wat voor Porsche heb je nog meer?
Over die kosten, tsja het is natuurlijk aan de ruime kant. Maar die telefonische overeenkomst van 120 euro heb je wél staan. Dat het uiteindelijk 130 wordt is natuurlijk niet netjes. Maar ik kan me niet voorstellen dat daar iemand moeilijk over zou doen.
Conclusie: jij had een onvoldoende voor begrijpend lezenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:01 schreef D-FENS het volgende:
Conclusie: Jij laat een Porsche 924 bij de garage achter omdat je zeikt over een tientje?
Porsche garage doet alsof er geen onderdelen meer voor zijn en ze er daarom niet meer aan willen beginnen. Ik zocht gewoon een normale garage in de buurt en toen kwam ik hier uit. Een kennis van me ging hier altijd heen en had er redelijke ervaringen mee. Maar hij kwam ook niet met een rode Porsche Audi Volkswagen aanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:08 schreef MikeyMan het volgende:
Sowieso; waarom naar de beun met dit ding?
Zou ik een topic in KLB openen waarom Porsche heeft toegestaan z'n naam aan deze auto te verbinden, jankbal!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:31 schreef Pumatje het volgende:
924 is imo geen porsj.
Daarom dacht je: ik rakel dit oude topic nog maar eens op?quote:Omdat ik geen zin meer had in ander langdurig geouwehoer
Profetische woorden, blij dat je het afgedaan hebt en dat je je verder het hoofd er niet meer over breekt. Zou toch al te zot worden he, als je wekenlang gefrustreerd raakt van zo'n sleutelturk voor twee tientjes.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef $tranger het volgende:
...
Het is voor mij verder afgedaan, ga d'r geen woorden meer vuil aan maken.
In de garage bedoel je, mag ik hopen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:11 schreef Meh7 het volgende:
Wat een zielige aap.
Blablablaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:00 schreef $tranger het volgende:
[..]
Ach, knul, wat ben je stoer met je geld teveel. Als je eerst had gelezen had je nu niet hoeven komen patsen dat je een auto hebt die je kleine lulletje compenseert.
Wat voor een noob ben je dan...quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:21 schreef StefanP het volgende:
[..]
BlablablaHet doet zeker pijn dat je door 99% van de users in dit topic uitgelachen wordt? Zielepiet. Koop een fiets, dan hoef je niet te janken over 10 euro - die fiets is waarschijnlijk nog sneller ook dan dat barrel met 4 wielen.
zout op naar dat uit elkaar vallend rotland van je dan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:35 schreef StefanP het volgende:
Tenzij je vooraf een contract tekent met een afgesproken prijs heb je geen poot om op te staan. Zeiken over een tientje meer is wel zo triest (had TS dat ook gedaan als het een tientje minder was?). Dan kun je beter maar nooit van je leven meer naar een garage gaan, een verbouwing laten doen aan je huis of zelfs maar een pond gehakt kopen, want dat gaat allemaal op dezelfde manier.
Voor ongeveer 1600 euro mag ie weg.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:32 schreef BRIMINGHAM het volgende:
Voor hoeveel staat die rooie te koop?
Klopt welquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:45 schreef DrDarwin het volgende:
pfffff... Duitse auto's ......
Veredelde Käfers zijn het.
met 1 post jezelf nog meer voor lul zetten dan de TS. Knapquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:09 schreef StefanP het volgende:topic.
Hij belt je netjes dat het 120 euro gaat kosten en je gaat akkoord. Het blijkt uiteindelijk 130 euro te zijn en jij gaat janken om een tientje? Jezus zeg... doe het de volgende keer zelf als je zo krenterig bent. 120 euro man, daar veeg ik mijn reet mee af. Dat is echt een koopje. Mijn autorekeningen zijn al gauw het twintigvoudige.
Ach, meneertje is nog steeds boosquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:31 schreef Herr.Flick het volgende:
Ze hebben in de states toch alles beter, snap niet wat hij hier nog komt doen...
Triester dan wel een porsche willen bezitten maar janken om een verschil op de rekening van 10 euro? Rare schalen hanteer jij.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:48 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
met 1 post jezelf nog meer voor lul zetten dan de TS. Knap![]()
toegegeven dat het sneu is maar jouw opmerking dat je met 120 euro je reet afveegt is toch echt nog 10x erger hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:52 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ach, meneertje is nog steeds boos
[..]
Triester dan wel een porsche willen bezitten maar janken om een verschil op de rekening van 10 euro? Rare schalen hanteer jij.
In zoverre dat eigenlijk al die auto's Volks Wagens zijn.. of er nu Audo, Porsche, Seat, Skoda, of weet ik veel wat op staat het blijven Volks wagens.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:50 schreef $tranger het volgende:
[..]
Voor ongeveer 1600 euro mag ie weg.
[..]
Klopt wel
Ziitten aardig wat Kever en busonderdelen op, maar maakt dat uit?
Boosquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:52 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ach, meneertje is nog steeds boos
[..]
Triester dan wel een porsche willen bezitten maar janken om een verschil op de rekening van 10 euro? Rare schalen hanteer jij.
Ik geloof dat dat een huisschilder uit oostenrijk was.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:59 schreef DrDarwin het volgende:
Op de een of andere manier heeft iemand de wereld wijs gemaakt dat Duitsers de beste auto's bouwen
Ahhhhh...Dolf!!!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:36 schreef geelhoed het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat een huisschilder uit oostenrijk was.
electronica @ een 924/944quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:42 schreef $tranger het volgende:
Moet nog wel het eea aan gebeuren. Elektronica moet wat nagekeken worden e.d.
Kun je nagaan hoe slecht "echte" sportwagens zijn, aangezien Porsche nog altijd heerst op de Ring...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:59 schreef DrDarwin het volgende:
Op de een of andere manier heeft iemand de wereld wijs gemaakt dat Duitsers de beste auto's bouwen en dat Porsche een sportwagen is. Dat is natuurlijk niet zo
Dacht dat Donkervoort dat was? Of zijn ze weer ingehaald?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht "echte" sportwagens zijn, aangezien Porsche nog altijd heerst op de Ring...
Mag ik nog even vragen waar jij in rijdt (laat het een Jap zijn, dan kan heb ik weer wat te lachen)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |