Is het ook niet aangezien de "sleutelturk" natuurlijk ook betaald moet wordenquote:Op zondag 4 februari 2007 13:51 schreef DennisMoore het volgende:
Dus 3 meter leiding van 10 euro, da's 30 euro. Dan 4 slangenklemmen, kostat? Stukje leiding 'dat ie had liggen', ook niet gratis. Stel dat we nu op 50 euro zitten, kostprijs. Dan is 120 euro totaal toch niet gek?.
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, neem nog eens 100 euro extra mee maandag, hij gaat stallingskosten in rekening brengen.
Euhm, omdat ik geen autobrug op m'n balkon heb staanquote:Op zondag 4 februari 2007 14:57 schreef BaraCuda het volgende:
Als je het zelf had kunnen doen, waarom breng je hem dan weg![]()
Materiaalkost kan niet meer dan 40 euro zijn geweest max. Het gaat er mij niet om hoe duur ze zijn, maar dat het niet reeël is. Er zit 90 euro aan arbeidsloon in op iets wat maximaal een half uur had kunnen duren. Nu gun ik iedereen van harte z'n geld te verdienen, maar dan vind ik 180 euro per uur buiten proportie.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:27 schreef patje74 het volgende:
Een bonnetje van de benzine moet hij wel kunnen overleggen lijkt mij. Voor de 120 ballen neemt hij overigens ook de verantwoordelijkheid van de reparatie op zich. Als jij er de volgende dag mee weg gaat en je auto gaat de lucht in omdat de brandstofleiding lek is, krijgt hij het er behoorlijk moeilijk mee.
Ach laat hij in totaal eens op ee ¤55,- aan materiaalkosten komen dan blijft er nog ¤75,- over. Als hij hiervoor een uurtje bezig is geweest (incl. bestellen van materialen enz...) dan is het verschil niet zo groot meer.
Wellicht ben je bij de poot geomen, maar niet heel erg. Voortaan gewoon zelf doen dus. Met dit soort wagens moet je of centen hebben, of handig zijn. (of mazzel hebben)
Sterker nog, ik heb er 2. Maar mocht ik nou echt die intentie hebben dan zou ik er waarschijnlijk niet bij hebben vermeld dat het een 924 was, denk je niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:34 schreef Repeat het volgende:
verkapt - ik heb een porsche - topic.
Een Bovag garage mag dat pas als de auto minimaal 3dagen na de afgesproken datum wordt opgehaald. Die drie dagen mogen dan wel meegerekend worden.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, neem nog eens 100 euro extra mee maandag, hij gaat stallingskosten in rekening brengen.
Een 924? Daar moest je je 20 jaar geleden al bijna voor schamen.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:34 schreef Repeat het volgende:
verkapt - ik heb een porsche - topic.
Het is eigenlijk bijna raar, maar mag ik je in ieder geval hartelijk bedanken voor het inhoudelijk reagerenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een Bovag garage mag dat pas als de auto minimaal 3dagen na de afgesproken datum wordt opgehaald. Die drie dagen mogen dan wel meegerekend worden.
@TS, zo onredelijk lijkt dat bedrag me niet, sterker nog, het lijkt me nog goedkoop ook![]()
Maar ff een vraagje, flexibele buis voor de brandstofleiding? Da mag nieEr zijn maar een paar punten waarop dat mag bij een auto, en dan moet het zo kort mogelijk zijn. Dus die 3 meter flexibel, gaat je bij de apk de nek kosten ben ik bang.
Niet iedereen rijd 924 omdat ze porsche willen rijden. Je schamen of overdreven trots zijn op je auto is uberhaupt al bevestiging dat je een klein piemeltje hebtquote:Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef Dromer het volgende:
[..]
Een 924? Daar moest je je 20 jaar geleden al bijna voor schamen.
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:00 schreef PeuRac het volgende:
Maar ff een vraagje, flexibele buis voor de brandstofleiding? Da mag nieEr zijn maar een paar punten waarop dat mag bij een auto, en dan moet het zo kort mogelijk zijn. Dus die 3 meter flexibel, gaat je bij de apk de nek kosten ben ik bang.
De 924 is de meest ondergewaardeerde Porsche ooit!! Zeker in de S uitvoering is het echt een geweldige auto om in de rijden, dankzij de gekantelde in lengte richting achter de vooras geplaatste 2 cilinder en transaxle achterwiel aandrijving heeft een 924 de meest ideale opstelling voor een goede wegligging. Deze heeft de 924 dan ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef Dromer het volgende:
[..]
Een 924? Daar moest je je 20 jaar geleden al bijna voor schamen.
Ik vind je ook een zeikerd. 100 euro is 1 uur werken voor een dure garage. Zeg dat deze 60 euro per uur vraagt, 30 euro materiaal kosten, de brandstof..quote:Op zondag 4 februari 2007 13:38 schreef $tranger het volgende:
Iemand hier nog andere tips en ideeën?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |