Dat meen je niet? Feyenoord heeft toch al vaak genoeg een achterstand weggewerkt dit seizoen?quote:
Sowieso, als je meegaat in het spel van ajax ben je kansloos. Je moet altijd je eigen spel proberen te spelen.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ajax domineert nog net niet, maar Feyenoord doet niet echt mee. Op die kansen na
Feyenoord heeft ook al vaak zat 4 doelpunten in een wedstrijd tegengekregenquote:Op zondag 4 februari 2007 13:00 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Feyenoord heeft toch al vaak genoeg een achterstand weggewerkt dit seizoen?
Hoevaak heeft Feyenoord tegen ajax ooit een achterstand weggewerkt?quote:Op zondag 4 februari 2007 13:00 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Feyenoord heeft toch al vaak genoeg een achterstand weggewerkt dit seizoen?
SOpcast kanaal 6670 echt prima kwaliteit vandaag!quote:Op zondag 4 februari 2007 12:55 schreef TheVulture het volgende:
op PPmate heb ik veel vertraging dus ik hou het wel bij Langs de Lijn
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ook al vaak zat 4 doelpunten in een wedstrijd tegengekregen
ja tegen ado misschienquote:Op zondag 4 februari 2007 13:00 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Waar staat dat Caifu precies?quote:Op zondag 4 februari 2007 13:01 schreef Cesarino het volgende:
PPMATE dan op caifu dubbelklikken en dan wachten
helemaal nergens last van, kijk op GoalTV2quote:Op zondag 4 februari 2007 13:03 schreef Acathla het volgende:
Ik vind dat PPmate nogal stottert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |