Je moet ook sopcast pakken voetbalstreaming!quote:Op zondag 4 februari 2007 12:54 schreef Cheiron het volgende:
Nou nog 5 minuten wachten tot hij hier op de chinese stream te zien is
Gewoon Vincken zijn schuldquote:Op zondag 4 februari 2007 12:55 schreef Maikalo het volgende:
Tssk, wil niks zeggen over lucky ajax maarja...![]()
iddquote:Op zondag 4 februari 2007 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Oi, lullig doelpunt zeg.
Moet Vincken maar niet bang voor de bal zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 12:55 schreef Maikalo het volgende:
eensquote:Op zondag 4 februari 2007 12:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Ajax heeft nog niks laten zien alleen die waardeloze vrije trap dan. Feijenoord had de grotere kansen
Als je in de muur gaat staan, moet je inderdaad gewoon blijven staan.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:54 schreef Lariekoek het volgende:
Wat een mietje die 29.
Dat meen je niet, hebben we deze sjakie weer hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 12:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Ajax heeft nog niks laten zien alleen die waardeloze vrije trap dan. Feijenoord had de grotere kansen
Ik wil niks zeggen over kakkerlakken die achter hun eigen muur duiken, maarja...quote:Op zondag 4 februari 2007 12:55 schreef Maikalo het volgende:
Op PPMate kan ik em zelfs niet vindenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:55 schreef TheVulture het volgende:
op PPmate heb ik veel vertraging dus ik hou het wel bij Langs de Lijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |