quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:03 schreef Adelante het volgende:Ik heb m'n iPod niet opgeladen blijkbaar en dus viel na het eerste stukje de muziek en Evy uit, dus toen moest ik zelf gaan tellen en je merkt gewoon dat je dan minder op je ademhaling en beweging gaat letten. Dat overkomt me ook niet meer
![]()
In het begin deed ik t op de stopwatch van m'n telefoon, toen was ik dus steeds naar m'n telefoon aan t kijken. Wat een drama was dat zeg
![]()
Wat dat betreft is Evy echt een uitkomst ja
![]()
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:07 schreef Luigi_ het volgende:Ik heb best veel last van m'n onder rug
![]()
Of dat spierpijn is of een oorzaak van verkeerde schoenen enz. weet ik niet. Maar ik weet wel dat er aardig wat aan mijn conditie kan gebeuren
![]()
. Al was ik gisteren na het hardlopen helemaal niet moe, en zou ik nog makkelijk een sprintje kunnen trekken
Gewoon hardloopschoenen halen. Je haalt de 10 weken echt niet op sportgympen. Last van je rug, enorme last van je kuiten. Sportgympen zijn er niet voor gemaakt. Voel in een sportwinkel maar eens hoe zacht de zool van een hardloopschoen is (Nike Running zal er wel staan) en je weet meteen waarom je zoveel pijn hebt.
Na mijn overstap heb ik iig nooit meer spierpijn gehad in m'n kuiten. Nou ja vandaag dan een beetje maar dat was omdat ik iets te enthousiast de brug over wilde rennen
![]()
Tiefus zeg
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF![b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)