abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:14:52 #151
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48957571
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, hoe doen jullie allen de warming up eigenlijk?
Ik wandel stevig door gedurende 5-10 minuten. Ontertussen schud ik mijn benen en armen wat los en doe wat spierversterkende/evenwichts oefeningen. Daarna begin ik met de podcast.
pi_48967112
Mijn goden... ik heb net de eerste les van die Vlaamse podcast gedaan. Twintig minuten, waarvan de helft joggen en de helft wandelen.... ik ben doodop

Conclusie: ik heb de fysieke conditie van een stacaravan
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_49013286
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:14 schreef Allan24 het volgende:
Mijn goden... ik heb net de eerste les van die Vlaamse podcast gedaan. Twintig minuten, waarvan de helft joggen en de helft wandelen.... ik ben doodop

Conclusie: ik heb de fysieke conditie van een stacaravan
Ik heb 'm ook net gedaan. Ik liep als een oud wijf

Maar ik ben wel trots op mezelf dat ik het gedaan heb
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_49018790
Mag ik nog een keer de suggestie geven om hardloopschoenen te kopen. Ik was om 9 uur klaar met lopen en moest (bijna) direct daarna naar de supermarkt. Binnen het half uur dus van hardloopschoenen naar sportgympen. Dan merk je dus meteen dat die gympen echt 0,0 aan demping hebben. Als je na de eerste paar lessen last krijgt van je knieen dan weet je dus wat je moet doen Ik ben trouwens ook begonnen als stacaravan ( ) net les 9 gehad waarbij je 2x 4 en 1x 5 minuten moest lopen. Ging toch redelijk eenvoudig en het is idd een kwestie van tempo houden en vooral niet te enthousiast van start gaan.

Begin er steeds meer plezier in te krijgen en Evy was vandaag trots op me. Tenminste ze was "fier" op me
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:59:29 #155
3185 Adelante
To let it go now
pi_49018860
ik heb vanavond geskipt, doe morgen de volgende les wel
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_49019810
Heb ik de afgelopen twee weken ook gedaan ja maar dat was omdat ik op donderdagavond ook al voetbalde maar ik was gister pas om 22:00 thuis uit Constanta dus voetballen kon niet meer
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_49021190
Het lukt me niet die files in mp3 format te krijgen
Ik heb het geprobeerd met VCL-player, Mediaplayer en Winamp.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:07:42 #158
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_49021214
ze zijn toch al mp3 formaat
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:08:49 #159
3185 Adelante
To let it go now
pi_49021263
je kunt ze gewoon downloaden als mp3 via http://een.typepad.com/vl(...)unpodcast/index.html

per les klik je op download en je hebt een mp3 file
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_49022274
Probeer ik die Is dat die van Robert Ullreys?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:36:26 #161
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_49022296
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:35 schreef Isabeau het volgende:
Probeer ik die Is dat die van Robert Ullreys?
evy nogwattes, die vlaamse
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_49022365
Ow, ik wilde juist het schema vab Robert Ullreys doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49030702
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:57 schreef FJD het volgende:
Mag ik nog een keer de suggestie geven om hardloopschoenen te kopen. Ik was om 9 uur klaar met lopen en moest (bijna) direct daarna naar de supermarkt. Binnen het half uur dus van hardloopschoenen naar sportgympen. Dan merk je dus meteen dat die gympen echt 0,0 aan demping hebben. Als je na de eerste paar lessen last krijgt van je knieen dan weet je dus wat je moet doen Ik
Toch maar 's doen dan. Ik was in de veronderstelling dat Nike air max nog wel aardig dempte, maar kan de trap al niet meer opkomen van de pijn in 'm knieën.

Maak het qua hardloopschoenen nog uit in welke prijsklasse je koopt? Als ik ze dan koop, wil ik wel gelijk goede hebben namelijk...
Sweet and innocent...
pi_49030799
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:30 schreef Innocence het volgende:
Toch maar 's doen dan. Ik was in de veronderstelling dat Nike air max nog wel aardig dempte, maar kan de trap al niet meer opkomen van de pijn in 'm knieën.

Maak het qua hardloopschoenen nog uit in welke prijsklasse je koopt? Als ik ze dan koop, wil ik wel gelijk goede hebben namelijk...
Ik zit hier in Roemenie en heb gewoon Nikes gekocht. Het huismerk van de Carrefour durfde ik niet aan en Lotto's waren net zo duur hier als de Nikes. Ik heb nu een schoen uit de Nike Running collectie en die koste me omgerekend 70,-.

Geloof dat de duurdere schoenen in Nederland 150,- zijn maar daar kijk ik wel naar als ik wat langer loop, tegen t einde van het jaar ofzo Je merkt het verschil heel erg als je in de hiel knijpt van de hardloop schoenen, dat is zo bizar zacht. Echt een aanrader, sindsdien nooit meer last gehad van m'n benen (behalve van uitputting dan) en minimale last van de knieen (je blijft natuurlijk van 0 komen )
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zaterdag 5 mei 2007 @ 10:50:14 #165
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49031039
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:30 schreef Innocence het volgende:

[..]

Toch maar 's doen dan. Ik was in de veronderstelling dat Nike air max nog wel aardig dempte, maar kan de trap al niet meer opkomen van de pijn in 'm knieën.

Maak het qua hardloopschoenen nog uit in welke prijsklasse je koopt? Als ik ze dan koop, wil ik wel gelijk goede hebben namelijk...
Je manier van lopen en hoe je je voet neerzet heeft natuurlijk ook een ongelooflijke invloed op je benen en de rest van je lichaam.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 10:51:17 #166
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49031054
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:57 schreef FJD het volgende:
Mag ik nog een keer de suggestie geven om hardloopschoenen te kopen. Ik was om 9 uur klaar met lopen en moest (bijna) direct daarna naar de supermarkt. Binnen het half uur dus van hardloopschoenen naar sportgympen. Dan merk je dus meteen dat die gympen echt 0,0 aan demping hebben. Als je na de eerste paar lessen last krijgt van je knieen dan weet je dus wat je moet doen Ik ben trouwens ook begonnen als stacaravan ( ) net les 9 gehad waarbij je 2x 4 en 1x 5 minuten moest lopen. Ging toch redelijk eenvoudig en het is idd een kwestie van tempo houden en vooral niet te enthousiast van start gaan.

Begin er steeds meer plezier in te krijgen en Evy was vandaag trots op me. Tenminste ze was "fier" op me
"Je bent bijzonder goed bezig."

Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_49031137
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:50 schreef Yildiz het volgende:
Je manier van lopen en hoe je je voet neerzet heeft natuurlijk ook een ongelooflijke invloed op je benen en de rest van je lichaam.
Ik merkte al dat ik vooral veel vol op m'n voet land en dat is dan denk ik ook iets wat je aan moet passen zodra je hardloopschoenen hebt. Dan moet je beter op je hiel gaan landen. Op gympen maakt het niet echt uit waar je land; heeft allemaal maar erg weinig demping.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_49031836
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:56 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik merkte al dat ik vooral veel vol op m'n voet land en dat is dan denk ik ook iets wat je aan moet passen zodra je hardloopschoenen hebt. Dan moet je beter op je hiel gaan landen. Op gympen maakt het niet echt uit waar je land; heeft allemaal maar erg weinig demping.
Hier een Linkje naar een uitleg over waar je rekening moet houden bij het kopen van schoenen.
pi_49031966
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:30 schreef Innocence het volgende:

[..]

Toch maar 's doen dan. Ik was in de veronderstelling dat Nike air max nog wel aardig dempte, maar kan de trap al niet meer opkomen van de pijn in 'm knieën.

Maak het qua hardloopschoenen nog uit in welke prijsklasse je koopt? Als ik ze dan koop, wil ik wel gelijk goede hebben namelijk...
Ik zou gewoon naar een Hardloop schoenen winkel gaan. Zelf heb ik gelijk een paar goede schoenen gekocht i.v.m. met mijn maatje 48/49 en dat ik snel last van mijn knieen had. Tot nu toe nergens last van. Mag ook wel voor dat geld (iets van 120 euro).
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:40:59 #170
3185 Adelante
To let it go now
pi_49032065
ik heb zelf de asics gel kinsei



geweldige schoen (duur, dat wel) maar de demping is super, zelfs op verharde wegen

maar als beginner zou een asics schoen van rond 50/60 euro ook al veel moeten schelen tov een niet speciale hardloopschoen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:42:33 #171
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_49032093
tvp serieuze interesse hierin!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_49032130
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:42 schreef Scorpie het volgende:
tvp serieuze interesse hierin!
Niet tvpen maar lopen! Kom op! Hup, even Evy uploaden en gaan!
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_49032135
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:36 schreef FoRAiN het volgende:

[..]

Ik zou gewoon naar een Hardloop schoenen winkel gaan. Zelf heb ik gelijk een paar goede schoenen gekocht i.v.m. met mijn maatje 48/49 en dat ik snel last van mijn knieen had. Tot nu toe nergens last van. Mag ook wel voor dat geld (iets van 120 euro).
Ga ik inderdaad 's doen. Wist niet dat het echt zo belangrijk was. Maar lees net op die site ook dat je knieen krachten te verduren krijgen die 8 a 9 keer zo groot zijn als je lichaamsgewicht. Niet gek dus dat ze protesteren na een paar km op harde ondergrond.

Bedankt voor alle reacties!
Sweet and innocent...
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:44:47 #174
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49032149
Geen dank.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:45:33 #175
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_49032169
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:43 schreef FJD het volgende:

[..]

Niet tvpen maar lopen! Kom op! Hup, even Evy uploaden en gaan!
Jaja, zal ik doen. Ik heb ook een vriendin die 2 keer in de week 10 km loopt, dus de motivatie is er wel om die bij te houden
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_49032248
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:43 schreef Innocence het volgende:
Ga ik inderdaad 's doen. Wist niet dat het echt zo belangrijk was. Maar lees net op die site ook dat je knieen krachten te verduren krijgen die 8 a 9 keer zo groot zijn als je lichaamsgewicht. Niet gek dus dat ze protesteren na een paar km op harde ondergrond.
Het duurde ook even voordat ik t door had maar een vriend van me die al eerder had hard gelopen wees me daar op. In eerste instantie wilde ik nog drie weken wachten maar ik liep de halve week kreupel dus ik ben op zoek gegaan naar een goede winkel en wonder boven wonder hadden ze hier een Nike store
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:45 schreef Scorpie het volgende:
Jaja, zal ik doen. Ik heb ook een vriendin die 2 keer in de week 10 km loopt, dus de motivatie is er wel om die bij te houden
Dan zou ik maar snel beginnen Het schema van start to run brengt je in 10 weken naar 5km dus dan moet je nog een stukje verder
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_49056478
even een tvp, ik heb naar die schema's gekeken en ik ga denk ik beginnen bij week 7 van de 5km... Iemand anders ervaring met het halverwege instappen in zo'n schema? (ik doe best veel aan sport, alleen niet aan hardlopen )
  zondag 6 mei 2007 @ 11:04:22 #178
3185 Adelante
To let it go now
pi_49056775
quote:
Op zondag 6 mei 2007 10:43 schreef Babbel1 het volgende:
even een tvp, ik heb naar die schema's gekeken en ik ga denk ik beginnen bij week 7 van de 5km... Iemand anders ervaring met het halverwege instappen in zo'n schema? (ik doe best veel aan sport, alleen niet aan hardlopen )
ik sport 3 keer in de week op de sportschool (krachttraining en cardio), maar ben gelukkig gewoon bij les 1 van de 5 tot 10 km begonnen. Hardlopen is echt stukken zwaarder dan 30 minuten op de crosstrainer
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_49056833
Ligt denk ook voor een heel deel welk tempo je aanhoudt

Plus natuurlijk dat vooral je knieen erg veel klappen krijgen en als je dat niet gewend bent dan ga je dus hard onderuit
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zondag 6 mei 2007 @ 11:47:29 #180
62913 Blik
The one and Only!
pi_49057460
Ik ga dadelijk zelf ook beginnen met de podcasts, begin met de podcast van 23-08. (dat is 5-6-7-8 lopen)
pi_49057553
Zo, vanmorgen begonnen. Ben gestart met podcast 10, en die ging me vrij gemakkelijk af, da's relaxt dus.
pi_49059259
quote:
Op zondag 6 mei 2007 11:04 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik sport 3 keer in de week op de sportschool (krachttraining en cardio), maar ben gelukkig gewoon bij les 1 van de 5 tot 10 km begonnen. Hardlopen is echt stukken zwaarder dan 30 minuten op de crosstrainer
Naja, ik doe veel aan skaten en dan skate ik ongeveer 1-1,5 uur hard door. Een tijdje geleden ben ik ook gaan hardlopen en toen was ik begonnen met 3 x 10 minuten en dat ging ook wel, ik wil het nu alleen wat gestructureerder aanpakken

Ik denk dat ik aan het einde van het eerste trainingsschema ga beginnen (week 7), als dat makkelijk gaat, gelijk de keer erna 8, anders gewoon dat schema aanhouden. Dan stap ik daarna over op het 10km schema. Ik heb er zin in, morgenavond beginnen!
  zondag 6 mei 2007 @ 13:41:33 #183
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_49060225
quote:
Op zondag 6 mei 2007 11:07 schreef FJD het volgende:
Ligt denk ook voor een heel deel welk tempo je aanhoudt
En hoe je je voeten neerzet... Als ik een stuk gewoon volluit ren zonder ergens bij stil te staan, dan voel ik dat meteen in mijn schenen en knieen, maar laatst met school ging het weer een heel stuk beter, alleen spierpijn in mijn dijen, verder echt helemaal niets...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 6 mei 2007 @ 14:45:34 #184
62913 Blik
The one and Only!
pi_49062066
quote:
Op zondag 6 mei 2007 11:47 schreef Blik het volgende:
Ik ga dadelijk zelf ook beginnen met de podcasts, begin met de podcast van 23-08. (dat is 5-6-7-8 lopen)
Deze podcast klopt niet helemaal, de 5 minuten is eigenlijk 3.5 minuten. En de 6 minuten is zeker 6.5 minuten
pi_49067535
Over schoenen gesproken.. Er wordt het een en ander over hardloop schoenen besproken in de uitzending van radar op 23 April
  zondag 6 mei 2007 @ 17:40:00 #186
67174 Dos37
Come on Twente
pi_49067942
Dit ga ik ook proberen. Nu de voetbal alweer is afgelopen heb je wel iets om je conditie op pijl te houden.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_49071110
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:29 schreef FoRAiN het volgende:
Over schoenen gesproken.. Er wordt het een en ander over hardloop schoenen besproken in de uitzending van radar op 23 April
Ik kan er alleen een kort filmpje over terugvinden. Zie dat de Asics bijvoorbeeld aan de binnenkant helemaal geen dempingmateriaal hebben. Nike kwam aardig uit de test.
Weet je toevallig nog wat de eindstand was?

Asics waren in de aanbieding bij de Perry Sport en ik dacht dat ze echt als goede schoenen bekend stonden. Gelukkig nog even gewacht met kopen.
Sweet and innocent...
  zondag 6 mei 2007 @ 19:07:50 #188
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49071294
Bullshit, Asics is een topmerk hoor...ik heb een paar aangemeten gekregen door een podoloog. Die zal toch wel weten wat-ie doet?
pi_49071342
Ik zou als je er echt serieus over bent gewoon eens naar een hardloop speciaalzaak gaan Tis vast even een eindje rijden maar dan weet je zeker dat het goed is.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_49071435
Dubbel
Sweet and innocent...
  zondag 6 mei 2007 @ 19:11:28 #191
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_49071462
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:07 schreef Aventura het volgende:
Bullshit, Asics is een topmerk hoor...ik heb een paar aangemeten gekregen door een podoloog. Die zal toch wel weten wat-ie doet?
Asics loopt idd meer dan prima, het zijn de fijnste schoenen die ik ooit gehad heb, zeker de buitenschoenen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_49071573
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:09 schreef FJD het volgende:
Ik zou als je er echt serieus over bent gewoon eens naar een hardloop speciaalzaak gaan Tis vast even een eindje rijden maar dan weet je zeker dat het goed is.
Neuh, 5 minuten fietsen.

Runnersworld doet ook loopanalyses, ik heb geen flauw idee of dat wat kost, maar ga deze week 's kijken.
Misschien daarna alsnog de schoenen bij de Perry Sport kopen, want dat scheelt volgensmij wel erg veel.
Sweet and innocent...
pi_49071673
Volgens mij kun je de echte hardloopschoenen die goed zijn voor precies jouw voet niet bij de Perry vinden maar goed wie weet
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_49071898
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:16 schreef FJD het volgende:
Volgens mij kun je de echte hardloopschoenen die goed zijn voor precies jouw voet niet bij de Perry vinden maar goed wie weet
Waarom niet?
Misschien als je speciale schoenen nodig hebt niet. Maar neutrale of anti-pronatie schoenen van de wat bekendere merken voor iemand met een normaal gewicht zijn daar volop te vinden.
(http://www.perrysport.nl/tegel/schoenen/3951_runningschoenen/)
Sweet and innocent...
pi_49081687
Ik meld me ook aan! Vandaag les 1 gedaan van de vlaamse.. Was al bezig met een schema van myasics (2x gedaan), maar ik vind dit toch veel fijner! Deze week wel even hardloopschoenen halen, ik loop nu hockeyschoenen.. Maarja dat is natuurlijk ook niet echt ideaal! Krijg daarnaast 10% korting bij runnersworld via mijn sportschool. Anders bestel ik ze via ebay duitsland, dat scheelt ook enorm veel!
  zondag 6 mei 2007 @ 22:37:21 #196
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49081945
Mijn advies: laat gewoon de eerste keer je een stel schoenen aanmeten, kost een paar knikkers (ik was ong. 110 euro kwijt), maar dan heb je wat. Je gaat dan o.a. lopen op een loopband en zo kunnen ze bepalen wat voor type voeten je hebt, hoe je hardloopt en hoe blessuregevoelig je bent. Ik kon toe met een stel Asics Gel Cumulus, redelijk standaard model. Kreeg er inlegzooltjes bij tegen proneren. Als die schoenen af zijn, dan kan ik via eBay of waar dan ook vast wel goedkoper krijgen. De zooltjes verhuizen gewoon mee, verkoper zei dat die langer meegaan dan de schoenen
Tja en je kunt ook naar en el cheapo-winkel, maar dan is de kans groot dat je snel blessures oploopt of gewoon niet heel erg prettig loopt en dan vergaat je de zin wel heel snel.
pi_49082057
Mja ik ga sowieso naar de runnersworld, zit onder mijn sportschool. Wil hoe dan ook goed advies hebben. Maar met eBay bedoelde ik dat het soms wel 50 euro kan schelen met de prijs hier in NL.

Bedankt iig voor jouw advies!
  zondag 6 mei 2007 @ 22:48:08 #198
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49082438
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:37 schreef Aventura het volgende:
Mijn advies: laat gewoon de eerste keer je een stel schoenen aanmeten, kost een paar knikkers (ik was ong. 110 euro kwijt), maar dan heb je wat. Je gaat dan o.a. lopen op een loopband en zo kunnen ze bepalen wat voor type voeten je hebt, hoe je hardloopt en hoe blessuregevoelig je bent. Ik kon toe met een stel Asics Gel Cumulus, redelijk standaard model. Kreeg er inlegzooltjes bij tegen proneren. Als die schoenen af zijn, dan kan ik via eBay of waar dan ook vast wel goedkoper krijgen. De zooltjes verhuizen gewoon mee, verkoper zei dat die langer meegaan dan de schoenen
Tja en je kunt ook naar en el cheapo-winkel, maar dan is de kans groot dat je snel blessures oploopt of gewoon niet heel erg prettig loopt en dan vergaat je de zin wel heel snel.
Van zoiets heb ik inderdaad wel eens gehoord, maar dat heb ik niet gedaan. Gewoon een uurtje een sportzaak induiken, en met Asics naar buiten wandelen.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 6 mei 2007 @ 22:51:27 #199
106894 PekingDuck
Doeterniettoe
pi_49082575
Ik ben zelf ook begonnen met hardlopen, maar ik probeer gewoon het aantal kilometers op te bouwen. Ik ben begonnen met 3 km heen en 3 km terug, in totaal dus 6 km, en ik probeer dat nu op te bouwen. Dat ik bv. in één keer een rondje van 5 km doe ofzo, en geen raar gedoe met afwisselend hardlopen, gewoon lopen enzovoorts. Mijn spieren stagneren als ik telkens van ritme enzo moet veranderen. Volgens mij word ik daar alleen maar moeier van.
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
  zondag 6 mei 2007 @ 23:52:08 #200
3185 Adelante
To let it go now
pi_49084962
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:51 schreef PekingDuck het volgende:
Ik ben zelf ook begonnen met hardlopen, maar ik probeer gewoon het aantal kilometers op te bouwen. Ik ben begonnen met 3 km heen en 3 km terug, in totaal dus 6 km, en ik probeer dat nu op te bouwen. Dat ik bv. in één keer een rondje van 5 km doe ofzo, en geen raar gedoe met afwisselend hardlopen, gewoon lopen enzovoorts. Mijn spieren stagneren als ik telkens van ritme enzo moet veranderen. Volgens mij word ik daar alleen maar moeier van.
je traint je spieren dan meer geleidelijk dan ze ineens een opdonder te geven van 5 km
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')