Hier vlakbij het stadion zijn megagrote parkeerplaatsen, kun je mooi op vegenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:24 schreef Mark_Boelen het volgende:
whow deze is wel erg gaaf
Alleen wat moet je ermee als je er niet mee over de weg mag
Op Circuit rijden kost vast geld??
En een dikke boete scorenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:45 schreef RD4 het volgende:
[..]
Hier vlakbij het stadion zijn megagrote parkeerplaatsen, kun je mooi op vegen
Ja, aangezien het niet de openbare weg betreft.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:47 schreef Mark_Boelen het volgende:
Is het wel legaal om met z'n ding op een circuit te rijden?
Was ook geen goedkope midibike, maar is leuk geweest, wil er nu vanaf,quote:Op zondag 4 februari 2007 18:56 schreef bbbb het volgende:
Tjee, wat een enorm vette bak. Als ik het geld had..... Echt een zeer strak ding, vooral die foto van de achterkant.
Geen id eerlijk gezegd, komen toch allemaal uit Chinaquote:Op maandag 5 februari 2007 19:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Met een midibike is het op de meeste indoor kartbanen niet toegestaan om te rijden trouwens....
Welk type model is dit eigenlijk?
En toch zit er verschrikkelijk veel verschil in, ook qua kwaliteitquote:Op maandag 5 februari 2007 19:29 schreef RD4 het volgende:
[..]
Geen id eerlijk gezegd, komen toch allemaal uit China![]()
Het is in ieder geval de bike die op de foto staat, kwaliteit durf ik goed te noemen, schijfremmen voor en achter, dubbele uitlaat, contactsleutel, acculader enz.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En toch zit er verschrikkelijk veel verschil in, ook qua kwaliteit
Heb nu zelf een minibike (aka pocketbike) Blata B1 Replica maar ben op zoek naar iets nieuws
Ik weet zeker dat ik er na 2 weken ook niet meer na kijk, en het geld kan ik goed gebruiken.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:20 schreef RD4 het volgende:
[..]
BIED dan![]()
Foon kan ik ook gebruiken btw![]()
Zo een grote envelop heb ik helaas niet!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:37 schreef Mark_Boelen het volgende:
Kan jij mij deze nu niet gewoon opsturen?Flauw
Nee, goede remmen mis je en die banden komen direct van een grasmaaier. Bovendien is circuitrijden georganiseerd op vaste dagen waar grote groepen (normale) motorrijders gaan scheuren, kost zon 150 euro en rijden nogal een stukje harderquote:Op zondag 4 februari 2007 15:47 schreef Mark_Boelen het volgende:
Is het wel legaal om met z'n ding op een circuit te rijden?
bij deze geboden, ik stuur zo een mail.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:47 schreef RD4 het volgende:
De eerste die 100 euro biedt mag hem hebben met een volle (2.2L) tank!
Nicequote:Op woensdag 14 februari 2007 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bij deze geboden, ik stuur zo een mail.
Heb nog geen deal gesloten, maar komt wel goed, anders ben je de volgendequote:Op woensdag 14 februari 2007 16:27 schreef bbbb het volgende:
100 euro, omg jammer dat ik net te laat ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |