Ja, of zachtjes heen gaan of mee doen...quote:
Meedoen als geest.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, of zachtjes heen gaan of mee doen...
Gelukkig heb ik de 4K masters.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:00 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
This franchise is headed for a disaster of biblical proportions.
Dat laatste is een zekerheid. Vooral een tweede Bill Murray ga je nergens vinden. Zelfs z'n broers kwamen niet bij 'm in de buurt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:30 schreef Tim86 het volgende:
1. Ryan Reynolds als Venkman
2. Martin Starr als Egon
3. Jason Sudeikis als Raymond
4. John Boyega (of Anthony Mackie) als Winston
Niet dat iemand kan tippen aan de originele cast
Ik snap vooral weinig van de keuze voor een vrouwelijke cast, als je dan toch voor de reboot gaat. Al gaat het al fout bij de keuze voor Feig.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:34 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dat laatste is een zekerheid. Vooral een tweede Bill Murray ga je nergens vinden. Zelfs z'n broers kwamen niet bij 'm in de buurt.
Leuke cast trouwens. Zoiets zou meer mijn interesse wekken dan Melissa McCarthy en Kristen Wiig
Ik wel. Als je dan toch voor een nieuwe cast gaat, zoek dan ook een nieuwe invalshoek. Eentje die het écht anders maakt dan het origineel. Ik zie bijvoorbeeld in de lijstjes hierboven alweer een kleurmatch in de rol van Winston. Dat is niet bepaald creatief interessant. "Oh, deze gast was zwart, dus we moeten daar weer een zwarte acteur kiezen." Welnee. Net als dat de rest niet blank hoef te zijn (kudo's voor de keuze voor Ayoade) of, om mijn reactie full circle te maken, mannelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap vooral weinig van de keuze voor een vrouwelijke cast, als je dan toch voor de reboot gaat.
Tja, de originele acteurs waren een hoop comedy B-acteurs.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:46 schreef Craptacular het volgende:
Echt bij het zien van de vrouwelijke hoofdrolspelers bedroop mij een gevoel van absolute teleurstelling. Wtf waarom vrouwen, wtf waarom een stel " comedy" B-actrices. Why?
Inderdaad, dit gaat gewoon Bridesmaids-humor worden, en dat past niet bij Ghostbusters. SNL is ook niet meer wat het was.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:08 schreef speknek het volgende:
Dat het vrouwen zijn vind ik verder geen probleem, dat het de regisseuse en twee actrices van Bridesmaids zijn een stuk meer.
Dus dan is het logisch om nu exact hetzelfde te doen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tja, de originele acteurs waren een hoop comedy B-acteurs.
Niet benoemd in de review: Zijn de special effects ook weer van een anno 2016 bedenkelijk niveau?quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:41 schreef Breuls het volgende:
FOK!review: Ghostbusters
Heb overigens de '3' uit de titel van dit topic vervangen door 2016, dat is iets duidelijker.
Ik vind ze wel okay. Ze zijn niet supergeweldig, maar zo slecht als in het origineel zijn ze zeker niet. Op momenten zijn ze zelfs duidelijk beter/leuker.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet benoemd in de review: Zijn de special effects ook weer van een anno 2016 bedenkelijk niveau?
Okay coolquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vind ze wel okay. Ze zijn niet supergeweldig, maar zo slecht als in het origineel zijn ze zeker niet. Op momenten zijn ze zelfs duidelijk beter/leuker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |