Heb ik persoonlijk principieele bezwaren tegen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:55 schreef svann het volgende:
Haarimplantaten in de zorgverzekering?
Jammer dan dat de onderhandelaars nog een aardige bos hebben staan.
Wat is er mis met in de loop der jaren een veranderende haarlijn?quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:58 schreef Lamon het volgende:
Of op natuurlijke wijze de eeuwige jeugd behouden, of dan maar kaal.
Hij zou lichamelijk geweld gebruikt hebben, maar dat zou je ook met een korrel zout kunnen nemen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:58 schreef schvvmert het volgende:
*btw is er hier iemand die kort kan uitleggen wat er met die Huub aan de hand is?
Wie is Huub?quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:58 schreef schvvmert het volgende:
*btw is er hier iemand die kort kan uitleggen wat er met die Huub aan de hand is?
Huub is geslagen door Nathaneal. Nathaneal moest daarom het huis verlaten. Later dacht men bij de redactie dat ook Huub Nathaneal heeft geschopt. Hetgeen niet waar was. Huub was dronken die avond en dacht dat het wekl zo was. Huub moest dan ook het huis verlaten. Later begreep ie dat het onterecht is. Nu gaat ie bij de rechter vragen om terug het huis in te mogen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:58 schreef schvvmert het volgende:
Ok dus hij wil eigenlijk terug naar 't huis waar ie uitgeslagen is? Of begrijp ik 't nu verkeerd?quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Huub is geslagen door Nathaneal. Nathaneal moest daarom het huis verlaten. Later dacht men bij de redactie dat ook Huub Nathaneal heeft geschopt. Hetgeen niet waar was. Huub was dronken die avond en dacht dat het wekl zo was. Huub moest dan ook het huis verlaten. Later begreep ie dat het onterecht is. Nu gaat ie bij de rechter vragen om terug het huis in te mogen.
Zo heb ik iets tegen verven, al weet ik niet of ik nooit een beetje zal gaan smokkelen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:58 schreef Lamon het volgende:
Heb ik persoonlijk principieele bezwaren tegen.
Of op natuurlijke wijze de eeuwige jeugd behouden, of dan maar kaal.
Iets waar ik me op alle mogelijke manieren in alle mogelijke situaties en over alle mogelijke onderwerpen in absolute constantheid op lijk te begeven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:20 schreef svann het volgende:
een glijdende schaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |