Huub heeft vanavond gebeld.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zowel NL als Huub hebben getrapt / geslagen. Wanneer DGK consequent is gooien ze beide er uit.
honkbal-wereldjequote:Op zondag 4 februari 2007 02:28 schreef Pulu het volgende:
Wil iemand mij uitleggen als Huub aan het schelden is dat hij zich bedient van het papiamentoe?
.Nl was een beetje boos op Bart dat die niks deed en er bij weg liep ,maar Bart zei tegen hem : ik heb um 3 tegen gehouden man ...en toen verontschuldigde .Nl zich aan Bartquote:Op zondag 4 februari 2007 02:26 schreef avonne het volgende:
Nel zegt "hij doet niks. Hij doet niks"
Wat bedoelt hij??????????????
Filmpjë????????????
Wie deed er het eerst wat????????????
volgens mij begon Huub hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Aan de berichten hier te zien was het Nathanael die als eerste trapte, dus is het Nathanael exit
Als Huub exit moet is het programma ten einde.
Waar je mee omgaat wordt je mee besmetquote:Op zondag 4 februari 2007 02:28 schreef Pulu het volgende:
Wil iemand mij uitleggen als Huub aan het schelden is dat hij zich bedient van het papiamentoe?
Huub zei ook steeds: "Mij zetten ze er toch niet uit."quote:Op zondag 4 februari 2007 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Aan de berichten hier te zien was het Nathanael die als eerste trapte, dus is het Nathanael exit
Als Huub exit moet is het programma ten einde.
Gaat niet gebeuren, want dit zijn twee zeer belangrijke personen van de gouden kooi. Ze mogen er beide niet uit van JdM.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:29 schreef Suikeroom het volgende:
maar waarom stoopen ze het in de doofpot? ik wil meekijken
Welnee, die is binnen nu hij het format verkocht heeft aan ABC in Amerika.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:29 schreef raggende_annie het volgende:
dit gaat waarschijnlijk de hele wereld over binnen 2 dagen en JDM kan z'n zaakjes opdoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |