wat ik zo op Partyflock zie, zijn er veel kleine jumpstyle feestjes...quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:28 schreef CrustyClown het volgende:
Ben toch wel jalours op jullie. Ik de buurt waar ik vandaan kom (omg Bergen op Zoom) zijn nooit echt goede clubs te vinden... Laat staan Dj's die optreden. Laatste was geloof ik showtek in de zalinaz...
Zeker weten aanwezig...!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog mensen naar 1e live-optreden van Noisecontrollers???volgende week zaterdag bij New York in Hengelo
Hehequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:11 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Omdat het dan WEL gezellie is bij NY!!![]()
Nee, maar ook vanuit jongere jaren ben ik nooit naar NY gegaan....dus ik heb niets geen binding met die tent....=>Was altijd in Zak te vinden.
Ja jumpstyle, maar ben niet zo een jumpstyle fanaatquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ik zo op Partyflock zie, zijn er veel kleine jumpstyle feestjes...
hmmm jah...maar die zijn er dus bijna niet bij jou in de buurtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:37 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ja jumpstyle, maar ben niet zo een jumpstyle fanaat. Maar idd jumpstyle is er erg 'hot'. Maar geef mij maar liever een lekker hardstyle feestje
moet je Radstake niet vergeten (dat is bij mij in de buurt dan, Gelderland inquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:18 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hier heb je toch wel lucky, zak, index, NY, Dieka... Bij elke komt toch 1 keer in de maand wel een mooie hardstyle act...![]()
In Tilburg is af en toe wel iets te doen als je dat niet te ver vindt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:37 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ja jumpstyle, maar ben niet zo een jumpstyle fanaat. Maar idd jumpstyle is er erg 'hot'. Maar geef mij maar liever een lekker hardstyle feestje
I Know Euphoria etc, maar dat is ook niet elke week. Maar in Bergen wilde ze graag een groot entertainment palijs bouwen. Waar je kon bowlen, feesten, zwemmen, een bios bla bla bla. Maar als je zelf uit de streek komt weet je dat het alleen maar onzin is en nooit zal gebeuren. Maar verder is het niet zo een grote ramp hoor. Vermaak me altijd wel op de "grotere" feestjes. Voorlopig staan euphoria, hardbass en Inqontrol in de agenda voor de komende tijdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In Tilburg is af en toe wel iets te doen als je dat niet te ver vindt.
Tilburg!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In Tilburg is af en toe wel iets te doen als je dat niet te ver vindt.
Soms zijn er ook special nights in de Zino en Blitz. Volgens mij is deze week Hardcore D-Day bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:03 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
I Know Euphoria etc, maar dat is ook niet elke week. Maar in Bergen wilde ze graag een groot entertainment palijs bouwen. Waar je kon bowlen, feesten, zwemmen, een bios bla bla bla. Maar als je zelf uit de streek komt weet je dat het alleen maar onzin is en nooit zal gebeuren. Maar verder is het niet zo een grote ramp hoor. Vermaak me altijd wel op de "grotere" feestjes. Voorlopig staan euphoria, hardbass en Inqontrol in de agenda voor de komende tijd
Zoals aanstaand weekendquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Soms zijn er ook special nights in de Zino en Blitz. Volgens mij is deze week Hardcore D-Day bijvoorbeeld.
Leuke regio qua uitgaansgelegenheden bij jullie jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:18 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hier heb je toch wel lucky, zak, index, NY, Dieka... Bij elke komt toch 1 keer in de maand wel een mooie hardstyle act...![]()
Geen ny dus, of is dat smiddags?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond carnaval vieren, misschien morgen naar Zany bij Achterhoek Arena
JAAHHHH heb je um....?!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:05 schreef mstx het volgende:
Sex in the morning, sex at night. Sex in the afternoon is allright.
PM.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:03 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
JAAHHHH heb je um....?!![]()
Heb je misschien een link?!
En nu heb ik dat deuntje al de hele dag in m'n hoofd!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:05 schreef mstx het volgende:
Sex in the morning, sex at night. Sex in the afternoon is allright.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |