soort van The Prophet-standaard...quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Leuk liedje alleen jammer van de kickdrum idd. Standaard.
Mr. Puta bijvoorbeeldquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:00 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Showtek gaat ook die kant op naar mijn idee. Vaak 't zelfde geluidje, opbouwtje...
heb je het nu ook over Mr. Puta?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Mjaaaaaaaaa die zijn retegaaf! Alleen wat er daarna komt... Ik had wat anders verwacht!
totaal onverwachts, je denkt dikke melodie enzo, komt zo'n heel vaag gepingelquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nee FTS
Fusion Of Sound is uhm... Vaag!
Ben jij dat? Ik heb ergens nog wat mixjes van je liggen volgens mij...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:28 schreef warezguy05 het volgende:
Thanks.
ik draai onder de naam Ernestoow en moet waarschijnlijk als 2e in de hardstyle talent-area. wordt ws een setje met harde hardtrance en early hardstyle
ik heb er zin innnnnnnnn
klopt!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben jij dat? Ik heb ergens nog wat mixjes van je liggen volgens mij...![]()
![]()
Check...![]()
01_ernestoow_-_goes_crazy_003_(hardbase_radio)-line-05-18-2005.mp3
ernestoow_hardtrance_22-09-2006.mp3
Die heb ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ernestoow_hardtrance_22-09-2006.mp3
Had jij even op en neer gereden, om vervolgens om zaterdag weer op tijd op werk te zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik lees nu net het verslag van eurthquake in parijs met de donkey's, zany vs the prophet en nog veel meer.. baal nu wel een beetje dat ik niet ben geweest, lijkt me wel een aparte ervaring stampne in frankrijk bij je eigen nederlandse helden
zo wilde ik het ook net gaan omschrijvenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
T is harder dan een clap... en vaak wat zachter dan een bass....
Eigenlijk is het een felle bass...
nog mensen naar 1e live-optreden van Noisecontrollers???quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:04 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wij hebben er nog over nagedacht om richting Parijs te gaan......maar![]()
Rijden; geen optie!! (te lam voor)
Trein: ticket a 180 euro![]()
Nope!! NY zuigt big time!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog mensen naar 1e live-optreden van Noisecontrollers???volgende week zaterdag bij New York in Hengelo
hoezo dat dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:30 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Nope!! NY zuigt big time!!
==>Ben alleen aanwezig daaro wanneer The Prophet draaid!!![]()
Omdat het dan WEL gezellie is bij NY!!quote:
ik vind NY voor de rest ook niet veel bijzonders hoor, ik ga er puur heen voor de bovenste 2 zalen, daar weet je gewoon cker dat er goede/harde muziek gedraaid wordquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:11 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Omdat het dan WEL gezellie is bij NY!!![]()
Nee, maar ook vanuit jongere jaren ben ik nooit naar NY gegaan....dus ik heb niets geen binding met die tent....=>Was altijd in Zak te vinden.
NY is dikke 20 minuutjes rijden, naar Zak deden we paar weken terug uurtje overquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:21 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Yups...voor jou wel!! Voor mij is Zak net zo dichtbij!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |