Naja vrienden van me uit o`wijk hebben er nog nooit problemen gezien maar misschien waren ze er wel, weet ik nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:28 schreef Sethje het volgende:
[..]
Je bent er nooit geweest dusja dan weet je ook niet hoe het zit he![]()
Vorig jaar waren die ongeregeldheden juist in de Jump tent. Maar dat is gewoon een bepaald groepje uit O'wijk die overal ruzie hebben. Eerst moeten ze SHowtek maar eens bevestigen![]()
Gelijk effe bookmarkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:29 schreef miss.cutie4you het volgende:
Best chill!!![]()
http://www.allekanalen.nl/live/en-tv-1123.html
Wat is er mis met de meesterlijke plaat: Bring that shit back (naast het feit dat ie misschien vaak gedraaid word, maar dat is dus terecht)...?quote:Op zondag 11 februari 2007 11:17 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren D-Block & S-te-Fan gezien/gehoord bij Radstake, was wel aardig setje, alleen jammer dat ze Bring That Shit Back draaien en dat ze afsluiten met Oldskool Phenomenon en Catchin'maar goed, Smokin' en Natte Asbak van Chickz On Fire ook gedraaid, dat weegt er natuurlijk wel zwaar tegenop
ik vind Oldskool Phenomenon en Catchin' beetje 'foute hitjes'quote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Wat is er mis met de meesterlijke plaat: Bring that shit back (naast het feit dat ie misschien vaak gedraaid word, maar dat is dus terecht)...?
Oldskool phenomenon ook een heerlijke knaller om mee af te sluiten!
Wat een heerlijk setjequote:Op maandag 5 februari 2007 12:32 schreef mstx het volgende:
Noisecontrollers - Live @ FearFM (04-02-2007)
Ik vind 'm erg aangenaam juistquote:Op zondag 11 februari 2007 02:17 schreef warezguy05 het volgende:
samen met JAKO de slechtste release van zatox tot nu toe..
vind hem niet echt super...quote:Op maandag 12 februari 2007 15:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg aangenaam juist![]()
ja die rap vocals in Hardstyle vind ik erg goed klinken. Net als dat nummer dat tatanka draaide op XQ Zany.... weet alleen de naam niet. Ook dat was een relax nummerquote:
weet je de vocals nog?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ja die rap vocals in Hardstyle vind ik erg goed klinken. Net als dat nummer dat tatanka draaide op XQ Zany.... weet alleen de naam niet. Ook dat was een relax nummer
Ze waren van enimem, bekend nummer van 'mquote:
Limp Bizkit - Break Stuff.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ze waren van enimem, bekend nummer van 'm
-edit-
nee van Limp Bizkit, haha, ach hetzelfde
http://youtube.com/watch?v=uxiZhv2pwO8&mode=related&search=
Vind ook het orgineel ff lekker.... zeker als je ff depri voeltquote:Op maandag 12 februari 2007 17:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Limp Bizkit - Break Stuff.
Ik weet nog dat dat mijn allereerste mp3'tje was, en hij staat nog steeds op m'n pc.
ken dat nummer niet, dus heb geen titel/artiest voor jequote:Op maandag 12 februari 2007 16:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ze waren van enimem, bekend nummer van 'm
-edit-
nee van Limp Bizkit, haha, ach hetzelfde
http://youtube.com/watch?v=uxiZhv2pwO8&mode=related&search=
Miss wat meer informatie?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:14 schreef miss.cutie4you het volgende:
FuckyDucky; wie weet hoe dat nummer met die chicks op die skippy-ballen heet!?!?!![]()
hehe, hoe flauwquote:Op maandag 12 februari 2007 21:04 schreef Archiee het volgende:
deze kon ik niet voor mezelf houden
http://www.youtube.com/watch?v=x--Qszjz96M
zo mooi :p
De skippyballen zijn blauwquote:
als je nog wat maar info hebt, horen we het graagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:11 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
De skippyballen zijn blauw![]()
Sjit joh, heb het nummer vanmorgen weer gezien.....Maar ja, sliep toen nog half!!
![]()
Sinds gisteren al iddquote:
Da Revolutionists - Postal (Zatox Remix)quote:Op maandag 12 februari 2007 17:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vind ook het orgineel ff lekker.... zeker als je ff depri voelt
ik zal eens even zoeken, vind het lekker klinken in dat filmpjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Da Revolutionists - Postal (Zatox Remix)
Zo heet dat nummer in het eerder genoemde filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |