heel goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:12 schreef mstx het volgende:
...
niet dat ik hele dagen op dat forum zit en altijd de nieuwste zooi heb, maar ben toch aardig bijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:26 schreef CrustyClown het volgende:
Ziet ernaaruit dat veel remcore en mstx ineens veel vriendjes krijgen op
op forum?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:57 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nu al -2, oeps
Ik ga zaterdag eerst mijn kaartje halen voor HardBass, de line-up van IQ wacht ik nog even af denk. Hoewel de kans toch wel erg groot is dat we daar ook heen gaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:11 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Sodejjuuu wat een masterlijke zet van de noisecontrollers, heb nu al zin in 24 Febr...!![]()
Kaartjes voor InQontrol zijn besteld!![]()
Hoezo niet? Slechte lokatie?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Tjah hardbass lijkt me ook wel wat, mjah weet het niet met dat Zoetermeer...
Njah het gaat er dus om dat ik daar juist niks van weet!quote:
Ik hoorde dat ze hem speciaal voor jou een weekje later bekend zouden makenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
silverdome schijnt toch een goede locatie te zijn? of heb ik de reacties na Technoboy verkeerd begrepeniig wel present en op IQ waarschijnlijk ook wel.. oeee morgen line up
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
Iemand nog naar Try before you die?
Flockers · Partyflock 5 year anniversary! 24 februari 2007quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
Dit is mijn voorlopige agenda in ieder geval:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga trouwens op deze manier naar Sensation Black:
[afbeelding]![]()
.
DefQon ik misschien ook een keertjequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat ik In Qontrol en Sensation Black sowieso meeneem, misschien DefQon.1 ook wel en Qlimax uiteraard ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |