Met overdreven Surinaams accent.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:03 schreef avonne het volgende:
[..]
En Natasia die tegen Bart zegt "WWATT NOUW?"
Wheheeee, echt te slecht, lag in een deuk.... ga zitten bitch! Hahahaquote:Op zondag 4 februari 2007 01:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Die persoon heeft anders een vet filmpje geplaatst
echt![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424
goeie papa wel maar geen goed voorbeeldquote:Op zondag 4 februari 2007 02:09 schreef Dogga het volgende:
Lijkt me toch wel een goede papa
ja net zo goed als de mama die daar zitquote:Op zondag 4 februari 2007 02:09 schreef Dogga het volgende:
als zijn zoon zegt "papa is een telefoon"quote:Op zondag 4 februari 2007 02:09 schreef Dogga het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:12 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ook de laatste punten van Nel zijn uitgegeven door Huub:
[afbeelding]
Als ouder, behoor je iig een aanwezige ouder te zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:11 schreef snetje het volgende:
[..]
ja net zo goed als de mama die daar zit![]()
misschien eens tijdelijke bestanden wissen?quote:Op zondag 4 februari 2007 02:11 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik kan de filmpjes op youtube niet zien, ze zeggen dat ik flashplayer moet downen maar die heb ik inmiddels al 20 x gedownload en ook java nog maar eens gedaan, help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het is wel altijd goed gegaan en ineens kan het niet meer.
o my god !!!quote:Op zondag 4 februari 2007 02:12 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ook de laatste punten van Nel zijn uitgegeven door Huub:
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 februari 2007 01:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Die persoon heeft anders een vet filmpje geplaatst
echt![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424
Ik denk dat ze wel heel erg hun best doen om elkaar nog enigszins aardig te vinden, hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nathanael is dronken en zegt tegen Amanda:"We worden geacht elkaars aartsrivalen te spelen"
Hij en Huub dus...
dat probleem had ik weken geleden ook ... heb ergens flash player 9 gedownload en weg probleemquote:Op zondag 4 februari 2007 02:11 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik kan de filmpjes op youtube niet zien, ze zeggen dat ik flashplayer moet downen maar die heb ik inmiddels al 20 x gedownload en ook java nog maar eens gedaan, help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het is wel altijd goed gegaan en ineens kan het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |