Da's vrij simpel jaquote:Op zondag 4 februari 2007 00:56 schreef prupke het volgende:
hier een aantal onderwerpen die ik in mijn hoofd heb om eventueel uit te werken ...maar ik weet nog niet hoe!!
Ierland (jah simpel naar dat land toe gaan )
Ik heb maar 1 B&B nodigquote:Op zondag 4 februari 2007 01:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's vrij simpel ja
Ik weet wel een paar goeie B&B's![]()
Misschien inspiratie halen uit Gullivers reizen? Denk aan een set handen die water vasthouden, met de poppetjes aan de rand van de hand als recreatie zeg maar? Of een vinder vastgevonden met dunne touwtjes en kleine spelden, alsof de rest van het lichaam ook vastgebonden is, etc.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:11 schreef -Marjo- het volgende:
10 stuks: 6 in bikini/badpak/zwembroek en 4 fotografen.
Meer poppetjes heb ik (nog) niet want ze zijn reteduur...
Leuk idee! Maar daar heb ik dan weer niet de juiste poppetjes voor...quote:Op maandag 5 februari 2007 10:10 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien inspiratie halen uit Gullivers reizen? Denk aan een set handen die water vasthouden, met de poppetjes aan de rand van de hand als recreatie zeg maar? Of een vinder vastgevonden met dunne touwtjes en kleine spelden, alsof de rest van het lichaam ook vastgebonden is, etc.
iets van een poolparty een ideetje?quote:Op maandag 5 februari 2007 08:11 schreef -Marjo- het volgende:
10 stuks: 6 in bikini/badpak/zwembroek en 4 fotografen.
Meer poppetjes heb ik (nog) niet want ze zijn reteduur...
Die heb ik toch alquote:Op maandag 5 februari 2007 20:39 schreef prupke het volgende:
[..]
iets van een poolparty een ideetje?
Ik dacht pool op een andere manierquote:Op maandag 5 februari 2007 20:41 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Die heb ik toch al
Tis een beetje dit idee...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |