Hm, intussen moeten we nog wel 3 maanden wachten..quote:
Inderdaad. Tof hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 07:45 schreef Rewimo het volgende:
Dank je welWe zijn nog steeds helemaal hyper
Ik was afgelopen week in Oostenrijk waar ik veel Duitse tv heb gekeken (weinig kanalen daar) en dan is het best gek als je je realiseert dat het nieuws daar over je toekomstige woonland gaat
Bij alle, mits je die iban codes enzo gebruikt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:17 schreef z80 het volgende:
en als je bij een Nederlandse bank gebruik maakt van telebanking is het geld overmaken naar Duitsland gratis bij een aantal banken (de rabo zeker)
Ik kan het me ook niet herinneren, dus misschien hebben ze wel gelijk..quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Wat puntjes van aandacht: qltel is niet geboren
Toch maar eens aan je moeder vragen hoe ze dan aan je gekomen isquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:53 schreef qltel het volgende:
Ik kan het me ook niet herinneren, dus misschien hebben ze wel gelijk..
verschrikkelijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:43 schreef Rewimo het volgende:
En alvast gekocht in het kader van " gezellige kitsch"
[afbeelding]
Grote en kleine versie die je kunt koppelen waardoor je een soort kroonluchtereffect krijgt
IK geef het de huidige bewoonster wel mee als kado..quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Ja hè? Perfect voor bij de huidige inrichting
Ook dat nog jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:47 schreef qltel het volgende:
krijg ik jou erbij?
Kun jij ons een advies geven over welke bank we het beste kunnen nemen? Scheelt het bijvoorbeeld erg in de kosten? En we willen wel graag aan bank met een goed internet-bankiersysteem. En kun je je pas zoals in Nederland in elke geldautomaat steken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:26 schreef z80 het volgende:
Een rekening openen in Duitsland is geen probleem als je er nog niet woont.
gewoon naar de bank van je keuze en een rekening openen.
let wel op je moet je paspoort laten zien.
en als je in Duitsland woont laat je het adres bij de bank veranderen.
Primaquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
PrimaEn nog mooier was het bij de notaris
Wij zijn nu officieel de volgende eigenaars van de boerderij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |