Gaat om de muziek. Maar daar maak ik je niet blijer mee, hè?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je toetsenbord
Wat heeft Huub daaraan als ie pas kan meelezen als hij daar niet meer zitquote:Op zondag 4 februari 2007 00:50 schreef rooie3 het volgende:
Zou het niet leuk zijn als joris hier kwam mee posten.
Kon hij meteen effe wijze raad aan Huub geven.
Ja ok, maar ik heb geleerd dat als je iemand verschrikkelijk haat, dat je die persoon stiekem ook erg mag...quote:Op zondag 4 februari 2007 00:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Of iets wat steeds tussen ontzag en afkeer heen en weer pendelt.
JA - JA - en JAquote:Op zondag 4 februari 2007 00:51 schreef Dogga het volgende:
Im backkk
ff zonder alles te gaaan lezen...iets belangrijks gemist?
Ruzie?
Dgk uitspraak betreft een mogelijke waarschuwing voor NL?
Dat gaat er vannacht weer uit dankzij de chinese thee!...echt waar!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:52 schreef avonne het volgende:
Volgens mij is Natasia's buik ook flink dikker geworden
Damn, daar ben ik jaloers op. (op dat patatje)quote:Op zondag 4 februari 2007 00:53 schreef Gert het volgende:
Zo, ook even een patatje gehaald (gekleed).
Zit volgens mij ook een kern van waarheid in. Ze verdienen elkaar eigenlijk wel een beetje.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb geleerd dat als je iemand verschrikkelijk haat, dat je die persoon stieken ook mag...
laffaard!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:53 schreef Gert het volgende:
Huub belt Joris toch steeds.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat heeft Huub daaraan als ie pas kan meelezen als hij daar niet meer zit![]()
Normaal wel, maar dat gaat voor Huub en Nathanael echt niet opquote:Op zondag 4 februari 2007 00:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb geleerd dat als je iemand verschrikkelijk haat, dat je die persoon stiekem ook erg mag...
Volgens mij is dat PLAGEN...en niet HATENquote:Op zondag 4 februari 2007 00:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb geleerd dat als je iemand verschrikkelijk haat, dat je die persoon stiekem ook erg mag...
Gert, respect...quote:Op zondag 4 februari 2007 00:53 schreef Gert het volgende:
Wat? DAt heb ik ook even gemist: hoe en wat?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
JA - JA - en JA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |