sorry, blijft niet normaalquote:Op zondag 4 februari 2007 00:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik gebruik ook altijd om 0.30 een stijltang![]()
Ze hebben veel gemeen: zullen nooit naakt een patatje bestellenquote:Op zondag 4 februari 2007 00:34 schreef Kinga het volgende:
veel interactie tussen bart en amanda...poe poe
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze hebben veel gemeen: zullen nooit naakt een patatje bestellen
Ok ik lieg: 00.32quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef PokerJoker het volgende:
huub prikt gewoon een vorkje van nathan zn bord, mn cap mislukte,...aaaaargh
Uhmz...echt waar, of sarcastisch?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik gebruik ook altijd om 0.30 een stijltang![]()
Het valt me 100% mee dat ze d'r haarkleur niet hetzelfde blond wilde als Nena...maar misschien doet ze het in etappes zodat het niet meteen zo opvaltquote:Op zondag 4 februari 2007 00:32 schreef Mika25 het volgende:
Uhmz...Amanda is constant met haar haar bezig, is dat normaal? Ze is uren bij de kapper geweest...
dat is het bij amanda toch ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:36 schreef jacqjacq het volgende:
daar gaat je haar toch hartstikke dood van, overigens echt nodig, een stijltang om half 1 's nachts
Bij Brian stonden wel ergere dingen zoals "is dat niet meten met 2 maten" en "vermoorde onschuld" en die loopt er ook mee wegquote:Op zondag 4 februari 2007 00:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Staat bij het nieuwsbericht misschien had hij dat niet moeten doen.
wat moest ik zonder jou ikweetnietsquote:
Weet geen eens hoe zo'n ding werkt en heb een leuk stijl koppiequote:Op zondag 4 februari 2007 00:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...echt waar, of sarcastisch?Mijn vriendin heeft kort, sportief haar (gelukkig)...
Nogal ja...en dan die opmerking van hem er voor..omdat hij zo goed met Nena was kan hij het zich niet voorstellen dat Amanda en hij geen goeie vriendjes zouden kunnen zijn. Hallo Huub, al is goed gekeken. Enige wat die 2 mokkels gemeen hebben is dat ze 19 zijn. Je zag Amanda ook een beetje kijken van...tuurlijk Huub.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die gast zet zichzelf zo gruwelijk voor lul heh![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze hebben veel gemeen: zullen nooit naakt een patatje bestellen
Is ook zo.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Bij Brian stonden wel ergere dingen zoals "is dat niet meten met 2 maten" en "vermoorde onschuld" en die loopt er ook mee weg
en direct door naar de jacuzziquote:Op zondag 4 februari 2007 00:40 schreef raggende_annie het volgende:
hahahha huub zat weer in de vijver
NL gaf natasia een knuffel, maar dat 'mag' van wilgo en patriciaquote:Op zondag 4 februari 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
Ik pak even wat te drinken en ineens hangt iedereen te lachen en te juichen over voor mij geen gevolgen en voor mij ook niet?
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:41 schreef mootie het volgende:
Is er nog iets gebeurd? Was even afk, mn haar stylen.
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
Kun je met een stijltang ook een tosti bakken ?
Amanda had per abuis de badjas met zender van Natasia gepakt en vice versa dat was alles...quote:Op zondag 4 februari 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
Ik pak even wat te drinken en ineens hangt iedereen te lachen en te juichen over voor mij geen gevolgen en voor mij ook niet?
Pff... wat onwijs stomzinnig om daar zo hyper over te doen zegquote:Op zondag 4 februari 2007 00:41 schreef 2live het volgende:
NL gaf natasia een knuffel, maar dat 'mag' van wilgo en patricia
Zielig mannetje...krijgt tie weer niet genoeg aandacht. Beetje overal pissen in de vijver zwemmen,...smerrig ventje.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:40 schreef CartWOman het volgende:
Ach kijk, de brulkikker weer in de vijver.![]()
Sorry ik was even wat chips pakken dus heb het gemistquote:Op zondag 4 februari 2007 00:42 schreef CartWOman het volgende:
Bongie! Welk nummer is dit?
Nu nog bezig.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sorry ik was even wat chips pakken dus heb het gemist
Hmm dat niezen van Huub in die jacuzzi lijkt me ook niet al te frisquote:Op zondag 4 februari 2007 00:43 schreef avonne het volgende:
zo'n jacuzzi is toch ook niet fris voor die tattoo die steriel moet blijven, toch?
Ik herinner me nog BB5 waar iedereen altijd jeuk en uitslag had van de jacuzzi
Gekkie, was je niet eens je haar aan het stylen? Zo saai, chips pakken!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sorry ik was even wat chips pakken dus heb het gemist
dat is typisch Huub doorgaan, terwijl de grap er allang vanaf is.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zielig mannetje...krijgt tie weer niet genoeg aandacht. Beetje overal pissen in de vijver zwemmen,...smerrig ventje.![]()
Hoop dat tie nog is een infectie oploopt. Zou leuk zijn, met die verse tattoo ofzo. En dan janken, hoe kan dat nou!![]()
Kan ff niet op de titel komen helaasquote:
Hoe voelt dat nou, zo op een eiland?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zielig mannetje...krijgt tie weer niet genoeg aandacht. Beetje overal pissen in de vijver zwemmen,...smerrig ventje.![]()
Hoop dat tie nog is een infectie oploopt. Zou leuk zijn, met die verse tattoo ofzo. En dan janken, hoe kan dat nou!![]()
Ik zei al: Same men. van Till nogwa...quote:Op zondag 4 februari 2007 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ff niet op de titel komen helaas
Jammer.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ff niet op de titel komen helaas
Thx!!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zei al: Same men. van Till nogwa...
Die laatste zin hoorde ik heel anders. Hij zei 'okee' en liep weg.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huub tegen Bart die onder de zonnehemel ligt:Kom je ook die film kijken?
Bart:nu?
Huub:5 minuten wachten?
Bart:10 minuten
Huub:7 minuten okay en loopt weg
![]()
Hoe krijg je het uit je toetsenbordquote:Op zondag 4 februari 2007 00:46 schreef CartWOman het volgende:
Dit zijn de enige momenten dat ik blij ben met NL, zie 'm huppen.![]()
Kan zo maar over een maand het populairste mannetje zijn hier...met suikerbuik als Sylquote:Op zondag 4 februari 2007 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, zo op een eiland?
Verkeerd gehoord dusquote:Op zondag 4 februari 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die laatste zin hoorde ik heel anders. Hij zei 'okee' en liep weg.
Nee, hij zei: okay, 7 minutenquote:Op zondag 4 februari 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die laatste zin hoorde ik heel anders. Hij zei 'okee' en liep weg.
Of iets wat steeds tussen ontzag en afkeer heen en weer pendelt.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Huub en NL hebben ook een haat-liefde-verhouding toch?
Gaat om de muziek. Maar daar maak ik je niet blijer mee, hè?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je toetsenbord
Wat heeft Huub daaraan als ie pas kan meelezen als hij daar niet meer zitquote:Op zondag 4 februari 2007 00:50 schreef rooie3 het volgende:
Zou het niet leuk zijn als joris hier kwam mee posten.
Kon hij meteen effe wijze raad aan Huub geven.
Ja ok, maar ik heb geleerd dat als je iemand verschrikkelijk haat, dat je die persoon stiekem ook erg mag...quote:Op zondag 4 februari 2007 00:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Of iets wat steeds tussen ontzag en afkeer heen en weer pendelt.
JA - JA - en JAquote:Op zondag 4 februari 2007 00:51 schreef Dogga het volgende:
Im backkk
ff zonder alles te gaaan lezen...iets belangrijks gemist?
Ruzie?
Dgk uitspraak betreft een mogelijke waarschuwing voor NL?
Dat gaat er vannacht weer uit dankzij de chinese thee!...echt waar!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:52 schreef avonne het volgende:
Volgens mij is Natasia's buik ook flink dikker geworden
Damn, daar ben ik jaloers op. (op dat patatje)quote:Op zondag 4 februari 2007 00:53 schreef Gert het volgende:
Zo, ook even een patatje gehaald (gekleed).
Zit volgens mij ook een kern van waarheid in. Ze verdienen elkaar eigenlijk wel een beetje.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb geleerd dat als je iemand verschrikkelijk haat, dat je die persoon stieken ook mag...
laffaard!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:53 schreef Gert het volgende:
Huub belt Joris toch steeds.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat heeft Huub daaraan als ie pas kan meelezen als hij daar niet meer zit![]()
Normaal wel, maar dat gaat voor Huub en Nathanael echt niet opquote:Op zondag 4 februari 2007 00:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb geleerd dat als je iemand verschrikkelijk haat, dat je die persoon stiekem ook erg mag...
Volgens mij is dat PLAGEN...en niet HATENquote:Op zondag 4 februari 2007 00:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb geleerd dat als je iemand verschrikkelijk haat, dat je die persoon stiekem ook erg mag...
Gert, respect...quote:Op zondag 4 februari 2007 00:53 schreef Gert het volgende:
Wat? DAt heb ik ook even gemist: hoe en wat?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
JA - JA - en JA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |