quote:
quote:De watersnood in de Indonesische hoofdstad Jakarta is in het weekeinde verergerd. Het dodental steeg tot zeker 25 en 340.000 mensen hebben hun huis moeten verlaten. De overheid heeft medische teams met rubberboten de zwaarst getroffen wijken in gestuurd omdat gevreesd wordt voor het uitbreken van besmettelijke ziekten door gebrek aan schoon drinkwater.
Dat wil jij helemaal niet, straks ga je kapotquote:Op maandag 5 februari 2007 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Maar er slaapt hier nog iemand die moet eerst nog wakker worden.
Wil je niet met mij boksen?![]()
Indah.Goede uhhhh uhhh 5 uur???
![]()
Ik schrok dus he, hoe kan iemand zo selectief lezen. " Het dodental steeg tot zeker 25 en 340.000"quote:Op maandag 5 februari 2007 09:55 schreef indahnesia.com het volgende:beetje water
Jakarta staat voor driekwart onder water
[..]
Ik sta mijn mannetje wel.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wil jij helemaal niet, straks ga je kapot
hehe.. getalletjes he..quote:Op maandag 5 februari 2007 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik schrok dus he, hoe kan iemand zo selectief lezen. " Het dodental steeg tot zeker 25 en 340.000"
Hoe ver is Jakarta bij jou vandaan? Heb jij ook zoveel last van regen?
Je gaat er vanuit dat het vandaag de heledag blijft regenen?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe.. getalletjes he..
Last van de regen is relatief hier, ik doe mijn boodschappen morgen wel als het droog is. Verder is hier eigenlijk nog veel te weinig gevallen dit regenseizoen, en dat op enkele honderden kilometers ten oosten maar. Hemelsbreed iets van 450 km geloof ik.
Ik bloedquote:
Het is van die Nederlandse regen, een klein beetje maar je wordt wel lekker nat. En ja, dergelijke regen duurt vaak uren, dus ik heb niet de hoop dat ik vandaag nog droog kan winkelen. Maar morgen weer een dag natuurlijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat het vandaag de heledag blijft regenen?![]()
450km is ver dus.
Hoe is het eigenlijk met je huis uhh tuindier?Vind dat zo'n mooi plaatje in je tuinentopic.
Geen hangkinderen maar viskinderen dus.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Zeg maar nooit nooit.. haha.. die kinderen moeten toch wat te doen hebben na school.
Neem guppies die gaan vanzelf als een speer .quote:Op maandag 5 februari 2007 11:00 schreef indahnesia.com het volgende:
precies ja.. maar dat hebben ze dus nog niet gedaan. Gelukkig. Anders blijf ik straks vissen kopen.
Die stagiair van 19 die de hele dat WOrld of Warcraft zit te spelen is daar niet goed genoeg voor of zo?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
Buzz, Fles.![]()
Iemand moet het doen fles, tis toch belangrijk werk.
Goed genoeg? Iedereen kan dat, dus ook hij ja, geef hem je halve zak.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die stagiair van 19 die de hele dat WOrld of Warcraft zit te spelen is daar niet goed genoeg voor of zo?
keihard eraan naaienquote:Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die stagiair van 19 die de hele dat WOrld of Warcraft zit te spelen is daar niet goed genoeg voor of zo?
Hoi, komt de zon alweer een beetje door de wolkenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Oi
Nee, doe maar onweerquote:Op maandag 5 februari 2007 12:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi, komt de zon alweer een beetje door de wolken.
Oiquote:
Heb er net al iets over gezegd... in een ander topic... die gast is nog maar net fok!lid, of een kloon.. ^^quote:Op maandag 5 februari 2007 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oi
Je bent de 5e al die het zien, maar niemand kan er wat aan doen
op zich is proberen altijd een optie...quote:Op maandag 5 februari 2007 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, dus vermoorden KAN niet eens?
Dat is dubbel op en heeft dus geen zin.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
En doodvermoordenOf mag dat weer niet hardop gezegd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |