Flesquote:Op zondag 4 februari 2007 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik drukte niet op de editknop, kutforum
MutZke![]()
Hoiquote:
Das niet ergquote:
Dan kom je toch gewoon nog een keer straksquote:Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, komt niet vaak voor.![]()
Zoals nu?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon nog een keer straks
Ik ben niet liefquote:
Speedyquote:
Ik was tv aan het kijken en een klinisch stuk over subdurale hematomen aan het doorwerken in verband met m'n stage...quote:
Ja hoor, en ik was de minimale focusseerafstand van een apochromatisch geslepen EF objectief aan het bekijken. Of iets anders vreselijk interesants aan het doenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik was tv aan het kijken en een klinisch stuk over subdurale hematomen aan het doorwerken in verband met m'n stage...
Ik ben natuurlijk wel een Technische Verpleegkunde student, dus ik wil van te voren wel weer ff ingelezen zijn in de neurologiequote:Op zondag 4 februari 2007 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, en ik was de minimale focusseerafstand van een apochromatisch geslepen EF objectief aan het bekijken. Of iets anders vreselijk interesants aan het doen
Zie je nou welquote:
Flesjequote:
Bokshandschoennen aantrekt.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een ongelofelijk klotehumeur, wie zoekt er ruzie?
Hey marcquote:Op maandag 5 februari 2007 09:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een ongelofelijk klotehumeur, wie zoekt er ruzie?
Ga jij nou maar sportenquote:Op maandag 5 februari 2007 09:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bokshandschoennen aantrekt.![]()
Goedemorgen allemaal.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |