daar heb je ook wel gelijk in, maar ik ben zelf om een of andere reden niet blij met het verplicht donor zijn, ik heb liever dat huisartsen en dergelijke (die hun patienten toch vaak 1 keer per jaar zien) er meer informatie over geven, aan hun patienten,quote:Op woensdag 21 maart 2007 06:14 schreef hjs het volgende:
Maar, mensen die bewust geen donor willen zijn, nemen ook wel de moeite om dat te melden indien nodig. Dat is hun goed recht.
Nu gaan er veel organen verloren omdat veel mensen de moeite niet nemen om zich aan te melden als donor, terwijl ze er eigenlijk geen bezwaar tegen hebben.
Je krijgt een brief thuis zodra je 18 wordt geloof ik, maar op die leeftijd ben je meestal niet bezig met doodgaan of donorschap en dat soort dingen... Ze kunnen het beter op een latere leeftijd sturen wanneer men volwassener is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 06:14 schreef hjs het volgende:
Maar, mensen die bewust geen donor willen zijn, nemen ook wel de moeite om dat te melden indien nodig. Dat is hun goed recht.
Nu gaan er veel organen verloren omdat veel mensen de moeite niet nemen om zich aan te melden als donor, terwijl ze er eigenlijk geen bezwaar tegen hebben.
ik ga meeduimen....quote:Op maandag 26 maart 2007 22:37 schreef Sjeen het volgende:
Gecondoleerd Fred
Ik sprak marianne nog gisteren, ze heeft vorige week een longbloeding gehad en krijgt nu versneld een keuring voor transplantatie. Ik hoop dat het allemaal goed gaat...
pff das balen!! verheug je je op nieuwe longen, bliojke ze toch niet goed te zijn...... hadden ze dat niet van te voren kunnen zien?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:24 schreef fredfok het volgende:
Hallo Allemaal,
net weer een bizar bericht. Vandaag is Eline, het meisje die als eerste een FOK! laptop heeft gebruikt, opgeroepen voor longen.
Helaas helaas bleken de longen op het allerlaatste moment niet geschikt, één van de longen was te veel beschadigd.
Eline moet nu weer naar huis, hopen op een nieuwe kans.
Groeten Fred
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:00 schreef fredfok het volgende:
en nog ééntje:
Hey!
Ook ik ben in het ziekenhuis online dankzij de geweldige FOKtops! Helemaal super! Harstikke bedankt!
joyca
eline schreef op het stichting FOK gastenboek (ik vind het opnieuw kanp en sterk van haar!):quote:Op donderdag 5 april 2007 09:58 schreef buzzer het volgende:
Hoe is het met Eline ?
die onthoud ik evenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:07 schreef Gurb het volgende:
http://www.stichtingmatthijs.nl/home.cfm
Hier een zelfde soort actie!
Even ter info.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |