natass blaatte vanavond ook al dat iloon en syl in volle glorie op het net stonden, na gezeur over preutsheid nena, en het tietengezwaai van amandelquote:
Huub kan beter NL negerenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:48 schreef Missy_1974 het volgende:
NL begint weer te zuigen dus dit is wederom pure uitlokking want huub was gezellig aan het lullen
Dat heb ik niet meegekregen, ik hoop dat Huub blijftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:47 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
natass blaatte vanavond ook al dat iloon en syl in volle glorie op het net stonden, na gezeur over preutsheid nena, en het tietengezwaai van amandel
heb de caps hier ook gezien maar hoe weet zij dat dan?
Denk het niet, Huub is weer helemaal vrolijk en dat is te ontwapenend. NL zei al dat hij het zo goed vond dat Huub al die weetjes weet. (Dom Perignon en de hemel in de fles in dit geval).quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:49 schreef raggende_annie het volgende:
het gaat zo escaleren. dr is een meningsverschil tussen huub en satan
Ik moest het even drie keer lezen voordat ik begreep wat er stondquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
Geraspte Amandel wil troes or derrrrr spelen.
Ga je dat cappen Scan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |