Klopt, er posten maar 2 leden van de redactie meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft misschien te maken met wie er dienst heeft?
ik op avocadoquote:
Och...die regels zijn alleen voor de show, gewoon met een korreltje zout nemen. Als NL vandaag Huub een trap zou geven dan komt ie er nog mee weg ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Dan hadden ze die vorige keer ook geen waarschuwingen uit moeten delen. Toen was Huub trouwens zwaar bezopen. Nathanael was nu helemaal nuchter. Wat mij betreft was dit enorme uitlokking en ik had begrepen dat dat niet meer werd getolereerd.
Hypocriete meeloper!quote:
Wat NL vanavond zei was ook absoluut op het randje maar vond de opmerking van Huub (+de duw) over NL's moeder veel harder en persoonlijker, wat NL zei is meer standaard "Hedda is een hoer" blabla...zoals Sylvia al zei tegen Huub dat ie gewoon moet weten dat het niet zo is en zich er niet zo druk om moet maken dat NL Huub probeert uit de tent te lokkenquote:
krukquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat zei die viespeuk nou: Krikmadam zou meegaan naar de zebra-lounge???
ik dacht krukmadamequote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Krukmadam.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
vuiligheid ..... komt hierop neer dat ze niet door Nena uit elkaar zijn gegaan. Amanda begreep helemaal niets van dat telefoontje van Nena met haar ex waarin ze min of meer excuses aanbood. Het zou de ex zijn geweest die zich heeft misdragen. Ook vertelde Amanda dat Nena vanaf haar 14e (!!) bij die ex woonde.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:20 schreef Scrupules het volgende:
wat is er dan gezegd over de ex van nena? dat heb ik gemist
moi een hypocriete meeloper?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hypocriete meeloper!
Nu wil Amanda dat Ilona haar naar de Zebra Lounge laat gaan.
Als ze belooft niet meer terug te komen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:21 schreef Copycat het volgende:
Nu wil Amanda dat Ilona haar naar de Zebra Lounge laat gaan.
Enorm knap dat jij en nog een aantal fokkers die stream aan kunnen horen op dit moment.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
'uitgaan moet niet een normaliter worden' aldus Amanda
ik switch, kan het niet laten sorryquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Enorm knap dat jij en nog een aantal fokkers die stream aan kunnen horen op dit moment.
Ik word er zelf bijna zo agressief van als Huub net was, dus luister lekker naar stream 1
Alleen als ik in Amanda-mode benquote:
Ik luister ook gewoon naar stream 3, laat me niet zo snel meeslepen door nare persoontjes, ik bekijk het gewoon neutraalquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Enorm knap dat jij en nog een aantal fokkers die stream aan kunnen horen op dit moment.
Ik word er zelf bijna zo agressief van als Huub net was, dus luister lekker naar stream 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |