Als je daadwerkelijk een trouwe kijker was en het niet meer weet zou ik toch eens bij stichting Alzheimer langsgaan hoor......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dat ook niet meer weet. En toch was ik een trouwe kijker
Lucie Silvas is erg goed, alleen die versie van "Nothing else matters"quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dido is super.
Ben een groot fan van haar.
Ook van Lucie Silvas overigens. Die is ook zo goed.
Andersom dus?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:50 schreef BVO het volgende:
Misschien een sing-off waarna de kijker nog ka stemmen?
Da's een kwestie van hoe belangrijk je iets vindt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk een trouwe kijker was en het niet meer weet zou ik toch eens bij stichting Alzheimer langsgaan hoor......
Nee, wel een sing-off, mar dat na die sing-off er opnieuw gestemd kan worden voor deze twee, da degne die dan de minste krijgt van de twee exit moet. Ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Gebruik die grijze cellen liever voor iets wat echt belangrijk is
Dus als ik de naam Raffaëla zeg heb je eerst een foto nodig voordat je herinnert dat zij enkele maanden geleden gewonnen heeftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's een kwestie van hoe belangrijk je iets vindt.
Mijn prioriteiten liggen anders dan te onthouden wie welke show gewonnen heeft.
Gebruik die grijze cellen liever voor iets wat echt belangrijk is
Dat vond ik ook een van de mindere.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
Lucie Silvas is erg goed, alleen die versie van "Nothing else matters"![]()
Om zo'n rock klassieker op die manier te coveren, ik vond het niets.
Verder fantastisch album
Wou dat het zo was, maar dat drama ivm haar zwangerschap, dat duurt net even wat langer om te verdringen uit je brein. (Daarnaast moest ik er stiekem best om lachenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus als ik de naam Raffaëla zeg heb je eerst een foto nodig voordat je herinnert dat zij enkele maanden geleden gewonnen heeft?
Nee, heb ik nog niet, eerst eens horen of het wat is. En eerst maar eens het nieuwe album van Norah Jones kopen, die is vorige week uitgekomen. Eindelijk zeg...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een van de mindere.
De rest van d'r album is super. Heb je die nieuwste ook al? Heel anders, maar toch weer en pareltje.
Afzonderlijke filmpjes al wel op xfactor.nl, hele uitzending nog niet geloof ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Staat de uitzending van vanavond al ergens online![]()
Janksmoel ala Dinand van Kane?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:16 schreef BCtjuh het volgende:
Christian keek tijdens dat tweede liedje eerst alsof hij moest poepen, daarna kreeg hij een janksmoel, en daarna alsof hij zijn microfoon wou opvreten..![]()
Kopenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, heb ik nog niet, eerst eens horen of het wat is. En eerst maar eens het nieuwe album van Norah Jones kopen, die is vorige week uitgekomen. Eindelijk zeg...![]()
Maar jij koopt dus ook, ipv downloaden?![]()
En deze past er ook wel bij:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:28 schreef BCtjuh het volgende:
Ik heb geen idee hoe hij een janksmoel trekt, maar dit komt in de buurt:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:23 schreef BVO het volgende:
Nou Henkjan, grote jongen, straks weer vroeg naar bed en fappen op je eigen acts.
Ik denk zelfs dat men als laatste 3 acts één uit elke groep willen hebben en daarop sturen. Het zou me iig niks verbazen als Richy vandaag en volgende week Christian eruit vliegen..quote:Op zondag 4 februari 2007 18:05 schreef BVO het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat het straks weer is.
Nouja, dat wordt waarschijnlijk exit Anja. Of ze moeten instructies hebben gekregen om nu toch echt maar een act van Henkjan eruit te stemmen, ik kan me niet voorstellen dat ze Henk bij de laatste 4 al actloos willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |