Ja geweldig al die lijstjesquote:Op zondag 11 maart 2007 20:07 schreef MarsX het volgende:
zo dat is intresant.......................................
Yoko staat bij mij ook verschillende keren in m'n last.fm overzicht vooral de Soundtracks van Cowboy Bebop komen met enige regelmaat voorbij. Alleen snapt Last.fm de tags niet altijd dus staat ze onder zowel Yoko Kanno, The Seatbelts, ?????? en 菅野よう子in m'n playlist.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:33 schreef SEMTEX het volgende:
LOLLER. Wel erg veel Yoko Kanno geluisterd deze week.
1 菅野よう子 258
▲10 2 NOISIA 20
▲2 3 Pendulum 17
▼1 4 Rob Zombie 11
▼3 5 Aphrodite 10
6 Rollins Band 8
▲2 6 robosapiens 8
8 4Hero 7
▼2 9 Aardvarck 5
▼5 9 Eddy Wally 5
En kijk nou: vaste waarde Eddy Wally is weer aanwezig:D
De lijstjes zijn inderdaad leuker als er wat meer toelichting bij wordt gegeven, al is het maar een paar regels.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:07 schreef MarsX het volgende:
zo dat is intresant.......................................
Gedaan!quote:Op maandag 12 maart 2007 09:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De lijstjes zijn inderdaad leuker als er wat meer toelichting bij wordt gegeven, al is het maar een paar regels.
Ze komen op de verkeerde dag.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:55 schreef Slagroomvla het volgende:
[[url=http://imagegen.last.fm/LastfmLiveJournal/artists/Slagroomvla.gif]afbeelding] [/url]
Midlake!Ze spelen volgende maand op Motel Mozaique; gaan er nog meer mensen van het forum naar dit Rotterdamse festival?
Ik heb geen geldquote:Op maandag 12 maart 2007 09:51 schreef pfaf het volgende:
Ik ben nog steeds voor het splitsen van dit topic in een lijstjes en een Last.fm topic. [afbeelding]
[..]
Ze komen op de verkeerde dag.
quote:Op maandag 12 maart 2007 09:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De lijstjes zijn inderdaad leuker als er wat meer toelichting bij wordt gegeven, al is het maar een paar regels.
quote:Op maandag 12 maart 2007 09:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hammerfall, daar heb ik ook nog een cd van. Maar die heb ik al een eeuwigheid niet meer geluisterd, bij nader inzien vond ik het toch bagger.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:38 schreef Man_Made_God het volgende:
[[url=http://imagegen.last.fm/basic10/artists/manmadegod.gif]afbeelding] [/url]
Nieuwe Dimmu, nieuwe Hammerfall, en daarnaast Keith Jarrett 'ontdekt'.
Inderdaad, dat dacht ik dus ook. Dus heb ik maar besloten vrijdag én zaterdag te gaanquote:Op maandag 12 maart 2007 09:51 schreef pfaf het volgende:
Ik ben nog steeds voor het splitsen van dit topic in een lijstjes en een Last.fm topic. [afbeelding]
[..]
Ze komen op de verkeerde dag.
Ik zal er eens naar op zoek gaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:42 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[[url=http://imagegen.last.fm/basic10/artists/Dirksietse.gif]afbeelding] [/url]
@Angel Of Dth:Calmando Qual is wel tof,persoonlijk prefereer ik hun mini albums(Killer Fiction enz..) boven hun eerste full length(Heretical God)
doe datquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar op zoek gaan.
Met slsk moet het inderdaad wel lukken. Daar vond ik Heretical God ook vele malen. Ik vind er sowieso 9 van de 10 keer wel wat ik zoek. En anders pm ik je wel eens ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
doe dat![]()
probeer het eens in de japanese music room op slsk
en mocht je hem niet kunnen vinden,dan heb ik hem nog wel op een andere pc staan(daar zit ongeveer 15 gb aan japanse rock/metal/punk op)
leuk!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef SKa_BoSS het volgende:
De Last.FM Mainstream-O-Meter!
"You are 12.85 % mainstream!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |