Culina speelde goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:08 schreef Zero2Nine het volgende:
mooi Culina eruit, nu wordt het misschien nog wat
Idd...Zelfs als Ajacied vind ik dit spannendquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef jna het volgende:
Wel spannende wedstrijd
lijkt me wel, heb zin in de samenvattingquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef toma het volgende:
psv-az een goeie wedstrijd?
psv heeft al te vaak geluk gehad, dan mogen ze ook wel eens pech hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:10 schreef Tallie1982 het volgende:
3-2 voor psv hangt veel meer in de lucht
Dus welquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Voor de zoveelste keer .... ajax wint morgen niet
Ze hebben twee keer gescoordquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef Silenus het volgende:
Kom op AZ, doe nu voor één keer iets goeds.
Toch zie ik AZ liever winnenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:11 schreef X-fi het volgende:
2-2 is perfect. Morgen winnen en we lopen in op PSV en laten AZ achter ons.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Eerst maar eens winnenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:11 schreef X-fi het volgende:
2-2 is perfect. Morgen winnen en we lopen in op PSV en laten AZ achter ons.
Die glazen bol van je is kapotquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Moet jij niet in je bed liggen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef Loserkid het volgende:
Jawel met 6-0
daar durf ik wel een kratje bier op te zetten dat ze wél winnenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Een assist op een tegentreffer en een "eigen goal" uit een corner. Geen strafschop gekregen voor hands. Hoeveel meer pech kun je hebben?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:11 schreef toma het volgende:
[..]
psv heeft al te vaak geluk gehad, dan mogen ze ook wel eens pech hebben.
Een doelpunt achter je oren krijgen in de 94' minuutquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef okee6 het volgende:
[..]
Een assist op een tegentreffer en een "eigen goal" uit een corner. Geen strafschop gekregen voor hands. Hoeveel meer pech kun je hebben?
Ja maar vorige week moest Ajax tegenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax wist vorige week ook te winnen in de laatste minuut dus nu PSV !
Justice!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef okee6 het volgende:
[..]
Een assist op een tegentreffer en een "eigen goal" uit een corner. Geen strafschop gekregen voor hands. Hoeveel meer pech kun je hebben?
Gomes en Cocu die een been breken?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik vrees t ook...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Vallen zeker geen goals meer bij psv
Wanneer dat dan :Squote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Bijna 3-2 voor AZ
Dag Jorienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
tyfus ideal had ik maar 2 euro meer op betfair staan, had ik winst gehad als az won
Idd ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:14 schreef Fetai het volgende:
Wat heb Ajax er nou aan als ze AZ voorblijven....?
Lekker hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:16 schreef Tallie1982 het volgende:
PSV laat wel erg veel punten liggen
Als je de rest wint dan ben je alsnog kampioenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:16 schreef Tallie1982 het volgende:
PSV laat wel erg veel punten liggen
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:17 schreef paultjuhhh het volgende:
FEESTJEEEEEEEEEEEE
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
tyfus ideal had ik maar 2 euro meer op betfair staan, had ik winst gehad als az won
nee hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef Erwtensoep het volgende:
AJAX KAMPIOEN HAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!
lolquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
lol Psvers die het stadion massaal uitgaan, en dan ons voor succes supporters uitmaken.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat zeker.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:17 schreef Tallie1982 het volgende:
overwinning voor AZ is verdiend!
Eerder AZquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn muisquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wtf?
Nja, Ajax verliest morgen gelukkig toch
Hoe triest, eerst loopt de scheids in het voordeel van jullie te fluiten en vervolgens is het een waardeloze scheids bij een 2-3 achterstand? Lekker hypocriet.quote:
Of hij gaat liggen en Braamhaar ziet het.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:19 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
nog 1 1/2 minuut, farfan mist altijd!
Jij had toch je muis in beeld staan.quote:
zul je toch eerst bovenaan moeten staanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat noemen ze nou succes-supportersquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe triest, eerst loopt de scheids in het voordeel van jullie te fluiten en vervolgens is het een waardeloze scheids bij 2-3 achterstand? Lekker hypocriet.
Ik ben toch niet te voorbarig!?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef pfaf het volgende:
Ben ik toch voor de verandering eens blij datAZ
wint!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef Tallie1982 het volgende:
Geen enkel voordeel geweest deze wedstrijd voor psv.
Ze (ajax) gaan nu wel erg rap stijgenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zul je toch eerst bovenaan moeten staan![]()
![]()
Morgen 3 punten dichterbijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zul je toch eerst bovenaan moeten staan![]()
![]()
Jij? Anders niemand....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef RayMania het volgende:
Twee keer achter elkaar verliezen in de competitie, volgens mij is dat HEEL lang geleden voor PSV. Wie zoekt het op?.
That's football!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:21 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een onverdiende overwinning
quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:21 schreef paultjuhhh het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
wat kunnen we je overtuigen dat Ajax welzeker wint?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Ajax wint morgen niet, dus ik ben nog altijd gerustgesteld
Je bedoelt dat het slechts 3-0 blijft voor Ajax?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef fanneke het volgende:
en nu hopen op een goeie dag van Feyenoord morgen.
Owjah, die goal die geen goal wasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef X-fi het volgende:
En PSV won onterecht van Ajax Tallie.. Zo goed?
Ja, en jij dacht natuurlijk ook dat PSV met 2 vingers in de neus en 3 in de kont AZ ging oprollenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Ouwe koeien !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef X-fi het volgende:
Dan doen we dat toch gewoo nog een keerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef X-fi het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef Tallie1982 het volgende:
met mischien een uitschieterquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het slechts 3-0 blijft voor Ajax?![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het slechts 3-0 blijft voor Ajax?![]()
En AZ is in de buurt gekomen niet Ajaxquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Jongens er is nog steeds niks aan de hand3e nederlaag dit seizoen. Ajax laat ook nog wel punten liggen, misschien wel morgen
Ja zal best, maar als Ajax morgen wint en ook uit bij PSV wint (het kan dus), is het verschil nog maar 2 punten... één misstap van PSV kan dus genoeg zijn...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Jongens er is nog steeds niks aan de hand3e nederlaag dit seizoen. Ajax laat ook nog wel punten liggen, misschien wel morgen
Mag wel eens een keer. En dan naar Arsenal.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:23 schreef Arcee het volgende:
Aiaiai, PSV is niet goed uit de winterstop gekomen.
Wat dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
VENOM heb je ook gifjes van wat er op dit moment gaande is op het veld ?![]()
![]()
Lekker voor je!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:21 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een onverdiende overwinning
Inderdaad. Retteketet AZ!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
''PSV is ogenschijnlijk niet goed uit de winterstop gekomen. Ik heb het gevoel dat we PSV op dit moment pijn kunnen doen. Maar het zal natuurlijk erg lastig worden om daar te winnen. Dat is haast onmogelijk. Maar als we het onmogelijke presteren, ligt de competitie weer open. En dan nog zal het heel moeilijk worden om kampioen te worden.”
Nou van Gaal ik ben het nooit met je eens, maar vandaag heb je je gelijk gekregen![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Niet zo droevig jongenJe staat nu op FOK!, je bent nu een bekende Nederlander..
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Niet zo droevig jongenJe staat nu op FOK!, je bent nu een bekende Nederlander..
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Az
Scheringa
Az supporters
Sinouh
van Gaal![]()
Braamhaar
Braamhaar floot alles tegen PSV, schandalig gewoon
Respect voor PSV
Hele tijd aan het aanvallen, AZ kwam er niet aan te pas..
(Dit is niet subjectief ofzo, want ik kom zelf uit de Zaanstreek en had juist altijd sympathie voor AZ en ben ook niet voor PSV ofzo)
Knap, de hele tijd aanvallen in combinatie met 40% balbezitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
(...)
Respect voor PSV
(...)
Mee eens, maar toch wel lekker dat ze gewonnen hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Az
Scheringa
Az supporters
Sinouh
van Gaal![]()
Braamhaar
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Az![]()
Scheringa![]()
Az supporters![]()
Sinouh![]()
van Gaal![]()
Braamhaar![]()
![]()
Braamhaar floot alles tegen PSV, schandalig gewoon![]()
![]()
Respect voor PSV
(Dit is niet subjectief objectief ofzo, want ik kom zelf uit de Zaanstreek en had juist altijd sympathie voor AZ en ben ook niet voor PSV ofzo)
hehe inderdaad, ik kan wel lachen met een stunt van Feyenoord morgenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En AZ is in de buurt gekomen niet Ajaxmaar dat vergeten sommige mensen hier zo te zien
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:31 schreef toma het volgende:
Evert ten Apel : "Cristiano enkele minuten geleden gewisselt door Poepel"
je zou maar poep in je naam hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:31 schreef toma het volgende:
en dan naar Danny Buijs lopen en zeggen "ik heb schijt aan jou"quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je zou maar poep in je naam hebben![]()
![]()
SMS 'poep on' naar ...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je zou maar poep in je naam hebben![]()
![]()
Mwha we hebben nu een makkelijker speelschema op Arsenal na alleen hopen dat de spitsen heel blijvenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:32 schreef venomsnake het volgende:
De competitie gaat zowaar nog spannend worden ook..
ala Rodaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mwha we hebben nu een makkelijker speelschema op Arsenal na alleen hopen dat de spitsen heel blijven
We krijgen nu degradatiekandidaten en middenmoters
Een realistisch ajacied.... HET BESTAAT!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:32 schreef koningdavid het volgende:
Heerlijke wedstrijd gezien, AZ & PSV bedankt.![]()
PSV was gevaarlijker dan AZ, maar AZ had het geluk aan zijn zijde. Normaal zou ik dan heel erg medelijden hebben met de tegenstander, maar PSV heeft dit seizoen niet hoeven te klagen over gebrek aan geluk.![]()
Koevermans is een fenomeen. Hij kan niet bijzonder goed voetballen maar scoort altijd.
Mendes da Silva is een klasbak, de toekomstige leider van het middenveld van Oranje.
Jenner is ook veel beter geworden in vergelijking met vorig seizoen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar is ie weer!!! Deeeeeeeellllll 3!![]()
[afbeelding]
"AZ is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Alkmaar. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is AZ in principe kansloos. 'Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot''
![]()
clubs die lager staan dan Roda.quote:
Gek genoeg zie ik meer op tegen Twente dan tegen AZ.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
clubs die lager staan dan Roda.
Ajax krijgt nog AZ en uit naar Twente
Evert ten Apelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:31 schreef toma het volgende:
Heeft hij dat gezegd?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
"AZ is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Alkmaar. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is AZ in principe kansloos. 'Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot''
![]()
Dat moet, van de sponsors.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:37 schreef toma het volgende:
[..]
.
volgend jaar een stropdas kopen met een 2 erop
Dit zei hij immers over Go Ahead Eagles, maar gezien het schaamteloze spel van PSV toen, heb ik de citaat wat aangepast. Bij Ronald Koeman druipt de arrogantie er gigantisch van af en de titel is nog lang niet zo beslist als hij deed vermoeden.quote:
Jawel hoor, alleen Psv strafte het niet afquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef jna het volgende:
Sinouh is blij dat ie geen blunder heeft gemaakt
Heeft ie dat serieus gezegdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |