Donequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef SpookY22 het volgende:
Is goed, mail me maar voor afhandeling
Nee, dat vind ik te weinig, aangezien de hoeveelheid cd's en mijn richtprijzen die ik er gemakshalve ff achter heb geknald. Kom ik op 88 euro excl uit nou snap ik je bundel aankoop wel maar lager dan 80 incl ga ik dan toch echt niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:06 schreef GiSaE het volgende:
ID&T Classics 2 (2Disc) 8
Innercity Brussels (toen Innercity nog geen verneukt concept was) (1Disc) 4
ID&T Classics (2Disc) 8
ID&T Trance 1 T/M 4 (2Disc) in totaal 8 discs dus. 32
Trance Energy 2001 4
Innercity 2001 Large And In Charge 8
Trance Energy 2002 4
Trance Energy 2003 8
Innercity 2002 (2Disc) 8
Trance Energy 2002 Vol 2 (1Disc) 4
¤35,- ex?
20ex?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:04 schreef SpookY22 het volgende:
wat dacht je van 32 euro incl?
Primaquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:47 schreef SpookY22 het volgende:
...
@ Elixer, hetzelfde geldt voor jou qua verzending dan.
...
Mooi zo.. maar hoe regelen we dat verder ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:47 schreef SpookY22 het volgende:
Hmmz,
@ Topmaat, is dan prima
@ Marbu, ze gaan morgen op de post
@ Elixer, hetzelfde geldt voor jou qua verzending dan.
BTW weinig tijd gehad om te posten heel druk op werk met cursus e.d.
en de woensdag middag kick.
Niet eens aan gedacht om je dinge te checken voor je emailquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:19 schreef SpookY22 het volgende:
misschien moet je me ff mailen voor de verdere afhandeling
Klasse !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:25 schreef SpookY22 het volgende:
Jup, net gesjecked (kansloos op de zaterdagavond) ik ga ze maandag versturen.
jow, ik hoor maar nietsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:12 schreef Dapa het volgende:
dat kan ook idd, maar moet uitslapen ivb met moh voor de rest in de middag niet veel te doen dus kan best wel eens goedkomen
Ow, ik dacht dat die juist weg warenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:28 schreef SpookY22 het volgende:
@NRSiX, die is er nog in prima staat
@Ijsmeiswat fuck jij wilde toch die Sensation black cd's? die heb ik nog
Dapa, Hoe zit het? nog intresse? tevens kickquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:39 schreef Dapa het volgende:
bij deze boden geschrapt.....hoor net van mijn vriendin dat we zaterdag naar de schouwburg gaan, is ietsje anders maar goed
Succes met de verkoop
@dapa nog intresse in die cd's mail me dan maar (sorry voor cross-selling )
ik blijf bij de oude prijs van 20 euro voor die 4
kan eventueel vanavond maar dan wel vroeg, of je moet naar domination in de opus gaan dan kan het daar verder afgehandeld worden eventueel
Woeps, zie het nu pas. Ik maak zo meteen het geld over.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:37 schreef SpookY22 het volgende:
@ijmeis, je hebt mail
@NRsix, mail me maar
Argquote:Op maandag 19 februari 2007 06:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik wil graag Alice Deejay: Who Needs Guitars Anyway (1Disc) van je kopen!
Mail me maar op r.vogelaar [at] gmail.com
Toch wel!quote:
Ey schoonheid, heb inmiddels je geld ontvangen, maar misschien is het leuk als je je adres ff meelt, komen ze wat eerder aan denk ik zoquote:Op zondag 18 februari 2007 20:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Woeps, zie het nu pas. Ik maak zo meteen het geld over.
daar kom ik op terug kan ik je niet beloven weet ik later op de middag wel even op terug, maar is wel te doen denk ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:02 schreef SpookY22 het volgende:
@ NRsix jup die heb ik allemaal nog
@ dapa is accoord, vanavond rond dezelfde tijd?
Die van mij ook?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:14 schreef SpookY22 het volgende:
@ ijsmeis, gister op de bus gedaan.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:14 schreef SpookY22 het volgende:
@ ijsmeis, gister op de bus gedaan, btw je kan een bijschrijving op je rekening zien van 3 euro van mij, controleerde de cd's en 1 cd was in een staat waarvan ik niet kan garanderen dat hij het goed zal doen.
Kick de rest is er nog. Dapa laat wat van je horen voor die andere cd's
dude2000 hoesje is wat brak kan een 6 euro dingetje wordenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef SpookY22 het volgende:
dude ze zijn al incl verzending......verzending is free of charge dus voor 14 hebben we een deal
Heart_worm....twas accoord hequote:Op maandag 26 februari 2007 23:55 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
dude2000 hoesje is wat brak kan een 6 euro dingetje wordenDat is een 1 disc, , en dan wordt ie opeens 6¤
![]()
Ja, Hardtrance 1 heb ik nu juist al, wil mn collectie compleet makenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:20 schreef SpookY22 het volgende:
18 incl is accoord.
Staat is allen perfect, techno was niet mijn ding dus misschien 2 maal afgedraaid
Hardtrance kan ik je intresseren als we er 22 incl van maken dat je Hardtrance 1 er bij neemt?
Ruilen geen optie, wil juist van al mijn cd's af.
Mja daar kan ik je niet echt aan helpenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:46 schreef SpookY22 het volgende:
nog niet gekeken in de Suuz kofferbak
en nee sorry ik ga niets ruilen tegen wat dan ook, of het moet een vaatwasser/wasmachine/of wasdroger zijn
No problem, k heb jou ook lang laten wachtenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:38 schreef SpookY22 het volgende:
Tokamak, Geld is ontvangen, heb ze alleen vandaag niet bij naar werk dus ze gaan morgen op de bus.
ik heb eerst niets meer nodig, dankjequote:Op zondag 18 maart 2007 17:03 schreef SpookY22 het volgende:
Kick
NRsix laat van je horen wat je nog wilde hebben
Ik heb even geen geld meerquote:Op maandag 19 maart 2007 10:33 schreef SpookY22 het volgende:
ijsmeis, kwam met het opruimen van mijn auto nog een Sensation Black dubbelaar tegen. Nog intresse het gaat om 2005.
Tevens kick
Haha I know maar ben student moet dus een beetje op de centen letten. Anyway die 13 incl is goed. Mailtje naar jou email adres zal ik zo sturen dan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:12 schreef SpookY22 het volgende:
ehm, het is de 29ste.....de volgende maand MOET nog beginnen
maar goed...13 euri incl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |