Je bedoelt met Kwal toch niet Kwalbert he?..quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu in RTL Boulevard
Volgens die kwal , gaat Shakira alleen maar naar het Ziekenhuis ( of is ze al geweest ) , om claims te verkomen , omdat het om grote bedragen gaat , ze was gister nog in het Amstel hotel in Amsterdam.
Hopelijk is dat een wijze les voor zowel Mojo als Ticketmaster dat ze die kaarten gewoon op naam moeten laten zetten zodat niet iedereen ze maar op kan kopen en voor woekerprijzen weer kan verkopen en dan moet je de klant ook de kans geven de kaartjes te retourneren op het moment dat je toch verhinderd bent zodat kaartjes weer vrij komen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:32 schreef Sjimmie het volgende:
Zaterdag 17 maart kan nog wel eens een grote chaos worden! Zijn zoveel mensen die nu proberen binnen te komen die nooit een kaart hebben gekocht...
ja die bedoel ik iddquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:29 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Je bedoelt met Kwal toch niet Kwalbert he?..Want ik haat hem het grappigste is hij is showbizz man maar ik houd het regelmatig bij en weet meer dan wat hij verteld vaak is het bij hem ook nog eens onzin.
![]()
Ik wed dat hij een sheetje wikipedia informatie van de redactie krijgt net een paar minuten voor de uitzending en dan probeert hij te doen of dat hij helemaal op de "hoogte" is.![]()
quote:Al volop handel in kaarten voor concert Shakira
06-02-07 De Gelderlander
Er is goed nieuws voor de fans van Shakira die voor het eerste concert geen kaart konden bemachtigen of niet in staat waren om te gaan.
Op internet zijn de kaartjes inmiddels in groten getale verkrijgbaar. Wie op Marktplaats. nl Shakira intikt, krijgt honderden kaarten aangeboden. De prijzen zijn heel verschillend. Zo biedt de een drie veldkaarten aan voor tweehonderd euro, terwijl een ander zeventig euro wil voor twee zitplaatsen.
Veel verkopers geven aan dat ze niet kunnen op het vervangende concert op 17 maart. Vanwege een wintersportvakantie bijvoorbeeld. Anderen hebben geen zin meer: ‘ We balen zo van het cancelen dat we niet meer willen gaan’.
Tickets zijn onder meer verkrijgbaar via: www.marktplaats.nl en www.budgetticket.nl
filmpje tijdens die dagquote:Om paniek te voorkomen, blijft De Boodschap een half uur geheim
06-02-07 De Gelderlander
45 minuten na Shakira’s eerste telefoontje loopt Gelredome leeg.
18.30 uur De dokter
Shakira heeft al enkele dagen wat last van haar keel, maar dat is niet verontrustend. In de laatste uren krijgt de Colombiaanse zangeres daar plots hoge koorts bij. Ze laat een arts komen, die haar sterk afraadt op te treden.
18.45 uur Het telefoontje
In plaats van het telefoontje dat Shakira veilig in de auto van Amsterdam naar Arnhem zit, krijgt directeur John Mulder van concertpromotor Mojo te horen dat de zangeres niet kan optreden.
18.50 uur Ongeloof
Mulder roept op kantoor in Gelredome alle Mojo-medewerkers bij elkaar. Gelredome-directeur Jasper van Amstel wordt ingelicht. Het ongeloof is groot. „Maar het moest waar zijn”, zegt Mojo-woordvoerster Marjanne Manders. „Over dit soort zaken worden bij ons geen grappen gemaakt.” Een draaiboek ‘voor dit soort zaken’ is er niet, erkent Manders. De taken worden daarom verdeeld. Belangrijke vragen zijn: is er een nieuwe datum beschikbaar? Wie vertelt het bericht aan het publiek?
18.50- 19.15 uur De Voorbereiding
Alle betrokken instanties worden ingelicht dat een grote verhuizing van mensen gaat plaatsvinden. Vervoerder Connexxion wordt gevraagd extra bussen te regelen. De bewaking en verkeersregelaars worden op scherp gezet. Zij moeten De Boodschap echter voor zich houden om onnodige onrust te voorkomen. Alle Mojo-medewerkers doen koortsachtig hun werk.
19.15 uur Het statement
Het officiële statement van Shakira komt binnen. Het is definitief: het concert in Gelredome gaat niet door. Op dat moment zitten 16.000 mensen in het stadion. Duizenden anderen zijn onderweg of staan voor de poorten te dringen om binnen te komen. Nog snel worden zoveel mogelijk mensen gebeld. Alle betrokkenen weten dat communicatie met de gsm niet meer mogelijk is als De Boodschap aan de mensen binnen is verteld – dan gaat iedereen naar huis bellen. „Maar daar hebben we onze beslissing niet van af laten hangen om het te vertellen. Dat hebben we gedaan zodra het kon.”
19.25 uur De Boodschap
John Mulder stapt het podium in Gelredome op en vertelt de duizenden dat het concert niet doorgaat. Een golf van ontzetting gaat door het stadion. Veel fans kunnen het niet geloven, maar stromen daarna toch massaal uit het stadion. Buiten ontstaat een chaos. Bezoekers verdringen zich voor de bussen en het verkeer rond Arnhem loopt vast.
Manders: „Het was een vervelende avond. Voor iedereen in het stadion.
quote:Afgelasting Shakira kost half miljoen
De afgelasting van het concert van Shakira in het Arnhemse stadion Gelredome kost organisator Mojo ongeveer half miljoen euro. Net voordat het optreden zou beginnen bleek Shakira keelontsteking te hebben.
Mojo verhaalt de schade niet op de zangers, maar is een zaak voor de verzekering. De Colombiaanse zangeres komt op 17 maart alsnog een concert geven in Arnhem. Kaarten die mensen hebben blijven geldig.
pffft wat ben jij zielig als je haar gaat uitfluiten, stel je voor je bent op wereldtour en je word ziek, aan het meest belangrijke deel van je lichaam als zangeres, je keel!quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:15 schreef denka het volgende:
Gaan jullie haar de 17de toejuichen of uitfluiten. Of vinden jullie zulk gedrag normaal? Ik zou zeker kiezen voor het laatste want dit kan echt niet.
Verder ben ik ook wel van mening dat er meer achterzit dan een zeer mysterieuze plotselinge verkoudheid. Ze zal vast wel de dag ervoor flink hebben doorgehaald, dit natuurlijk niet gewend omdat in NED alles kan en mag, en vervolgens is het haar te veel geworden. Dan laat ze nog eens al haar duizenden fans in de steek want ze wist echt wel langer dat ze niet zou optreden, dat is geen minuten werk..
En dan zeg je voor het gemak ook maar de concerten in Oberhausen en Keulen af omdat je vier of vijf dagen eerder te dronken was in Amsterdamquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef PLAE@ het volgende:
haha de dag na je verjaardag ziek zijn terwijl je die dag als buitenlander in A"dam hebt gezeten.
1 en 1 is bij mij nog altijd 2![]()
Oh tuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:35 schreef PLAE@ het volgende:
jezus denk gewoon eens ff na. Wat heb je in A'dam wat je verder vrijwel nergens hebt?
Daar ken je als klein vrouwtje best een paar dagen goed ziek van zijn.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:35 schreef PLAE@ het volgende:
jezus denk gewoon eens ff na. Wat heb je in A'dam wat je verder vrijwel nergens hebt?
Als zij een joint niet gewend is dan kan ze er best een paar dagen flink naar de tyfus van zijn hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
als je als ster bepaalde middelen wil hebben, dan komen ze er heus wel aan. Of je nu in Amsterdam, Londen of Parijs bent. En wat ik bedoel duidelijk te maken, is dat je wel zooooooooooo ongelooflijk naar de kloten moet zijn als je dinsdag nog steeds niet hersteld bent van je drank/drugs op vrijdagavond
Ze komt uit Colombiaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als zij een joint niet gewend is dan kan ze er best een paar dagen flink naar de tyfus van zijn hoor.
Als je haar wilt uitfluiten en vind dat het echt niet kan, lever je gewoon je kaartje in en ga je niet. Wat voor een zin heeft het voor jou om haar uit te fluiten, je gaat er dan toch heen voor de herkansing en voor de lol niet om het weer te verzieken? Beetje kansloos dit hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:15 schreef denka het volgende:
Gaan jullie haar de 17de toejuichen of uitfluiten. Of vinden jullie zulk gedrag normaal? Ik zou zeker kiezen voor het laatste want dit kan echt niet.
Ze heeft haar verjaardig in Noordwijk gevierd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:35 schreef PLAE@ het volgende:
Mojo zit met 5 ton schuld. Maar omdat de dokter kan verklaren dat ze ziek was dekt de verzekering allesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:42 schreef kweek89 het volgende:
heb je echt enig ideeee wat het kost voor een artiest om dit te flikken ? financieel alleen al?
haar platenmaatschapij en haar label zullen haar deels aansprakelijk stellen hoor.
wat mijn punt bewijst dat iedereen niet zo moet huilen hé!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:45 schreef Collaborator het volgende:
[..]
Mojo zit met 5 ton schuld. Maar omdat de dokter kan verklaren dat ze ziek was dekt de verzekering alles![]()
das toch wel 20 kilometer verderop!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:30 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ze heeft haar verjaardig in Noordwijk gevierd.![]()
bron
Nee ik blijf fanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:48 schreef Smeich het volgende:
Maar de hamvraag is natuurlijk: ga je haar uitfluiten of niet?![]()
![]()
![]()
Ik vind het zo stom dat mensen nu zo hatend tegenover Shakira reageren. Everybody makes mistakes en ze was ziek en ze heeft zich verontschuldigd (+vervangend concert).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:48 schreef Smeich het volgende:
Maar de hamvraag is natuurlijk: ga je haar uitfluiten of niet?![]()
![]()
![]()
Ja, en daarbij, als je d'r nu haat, ga je toch gewoon nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:51 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik vind het zo stom dat mensen nu zo hatend tegenover Shakira reageren. Everybody makes mistakes en ze was ziek en ze heeft zich verontschuldigd (+vervangend concert).![]()
Gelderlander.nlquote:Dinsdag, 6 maart 2007 - ARNHEM - Parkeerkaarten voor het afgelaste concert op 3 februari van zangeres Shakira zijn ook geldig voor het nieuwe optreden volgende week zaterdag, 17 maart, in het Arnhemse stadion Gelredome.
De directie van Gelredome bv neemt de kosten voor het parkeren voor haar rekening. Het gaat om drieduizend parkeerders, die hun auto rond het stadion en op de shuttle-parkeerplaatsen hadden neergezet. Zij betaalden tien euro voor het parkeerkaartje van het concert dat op het laatste moment vanwege ziekte van Shakira werd afgezegd. Ruim twintigduizend bezoekers waren toen al in het stadion.
Veel bezoekers beklaagden zich in de dagen erna bij Gelredome dat ze niet opnieuw een parkeerkaart wilden aanschaffen. Voor directeur Jasper van Amstel was dat reden de bezoekers niet opnieuw voor het parkeren te laten betalen. "Ik weet dat dit in onze branche geen gebruikelijke actie is. Maar ik vind het kortetermijndenken als wij over de rug van de bezoekers nog een keer geld willen vangen. De meeste bezoekers hebben al genoeg kosten gemaakt. Wij willen laten zien dat we een gastvrij complex zijn. Daar hebben we op de lange termijn veel meer aan", verwacht Van Amstel. "Kosten voor het hotel of andere zaken kunnen mensen niet bij ons verhalen."
Behalve de parkeerkaart is ook het toegangskaartje nog geldig voor het concert op 17 maart. Mensen die niet kunnen, mogen het toegangsbewijs inleveren.
Gelredome kon er niks aan doen dus vind het wel netjes van ze ook al is het inderdaad schandalig duur.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef Wakey het volgende:
O o wat gastvrij van het Gelredome!
Dat is toch wel het minste wat ze kunnen doen zeg... pff
10 euro voor een parkeerkaart is schandalig duur, daar wordt DIKKE winst op gemaakt. Zelfs als je 'm twee keer mag gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |