abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:04:58 #101
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_46079107
Ik denk dat het allemaal wel goed zal komen.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_46081352
Bij RTL boulevard straks Shakira in het ziekenhuis
pi_46081564
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:24 schreef Darkhelmet76 het volgende:

[..]

Dat wordt nog lache dan!
idd , in 1 keer is iedereen zijn kaartjes kwijt
pi_46081776
Zaterdag 17 maart kan nog wel eens een grote chaos worden! Zijn zoveel mensen die nu proberen binnen te komen die nooit een kaart hebben gekocht...
pi_46082023
Of de kaartjes die ze nu hebben doorverkopen en alsnog zelf gratis gaan
pi_46082074
Nu in RTL Boulevard

Volgens die kwal , gaat Shakira alleen maar naar het Ziekenhuis ( of is ze al geweest ) , om claims te verkomen , omdat het om grote bedragen gaat , ze was gister nog in het Amstel hotel in Amsterdam.
pi_46085568
Pff wat een suggestief gedoe idd van die kwalbert
  woensdag 7 februari 2007 @ 20:29:27 #108
132411 Mr_Booze
pi_46085627
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu in RTL Boulevard

Volgens die kwal , gaat Shakira alleen maar naar het Ziekenhuis ( of is ze al geweest ) , om claims te verkomen , omdat het om grote bedragen gaat , ze was gister nog in het Amstel hotel in Amsterdam.
Je bedoelt met Kwal toch niet Kwalbert he?.. Want ik haat hem het grappigste is hij is showbizz man maar ik houd het regelmatig bij en weet meer dan wat hij verteld vaak is het bij hem ook nog eens onzin.

Ik wed dat hij een sheetje wikipedia informatie van de redactie krijgt net een paar minuten voor de uitzending en dan probeert hij te doen of dat hij helemaal op de "hoogte" is.
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:15:00 #109
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_46088331
Gaan jullie haar de 17de toejuichen of uitfluiten. Of vinden jullie zulk gedrag normaal? Ik zou zeker kiezen voor het laatste want dit kan echt niet.

Verder ben ik ook wel van mening dat er meer achterzit dan een zeer mysterieuze plotselinge verkoudheid. Ze zal vast wel de dag ervoor flink hebben doorgehaald, dit natuurlijk niet gewend omdat in NED alles kan en mag, en vervolgens is het haar te veel geworden. Dan laat ze nog eens al haar duizenden fans in de steek want ze wist echt wel langer dat ze niet zou optreden, dat is geen minuten werk..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:15:47 #110
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_46088353
En daar ben je dan 5 dagen van naar de kloten
pi_46088540
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:32 schreef Sjimmie het volgende:
Zaterdag 17 maart kan nog wel eens een grote chaos worden! Zijn zoveel mensen die nu proberen binnen te komen die nooit een kaart hebben gekocht...
Hopelijk is dat een wijze les voor zowel Mojo als Ticketmaster dat ze die kaarten gewoon op naam moeten laten zetten zodat niet iedereen ze maar op kan kopen en voor woekerprijzen weer kan verkopen en dan moet je de klant ook de kans geven de kaartjes te retourneren op het moment dat je toch verhinderd bent zodat kaartjes weer vrij komen.

Niet dat het bij Shakira meteen was uitverkocht maar toch.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_46146737
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 20:29 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Je bedoelt met Kwal toch niet Kwalbert he?.. Want ik haat hem het grappigste is hij is showbizz man maar ik houd het regelmatig bij en weet meer dan wat hij verteld vaak is het bij hem ook nog eens onzin.

Ik wed dat hij een sheetje wikipedia informatie van de redactie krijgt net een paar minuten voor de uitzending en dan probeert hij te doen of dat hij helemaal op de "hoogte" is.
ja die bedoel ik idd
pi_46146978
quote:
Al volop handel in kaarten voor concert Shakira

06-02-07 De Gelderlander

Er is goed nieuws voor de fans van Shakira die voor het eerste concert geen kaart konden bemachtigen of niet in staat waren om te gaan.
Op internet zijn de kaartjes inmid­dels in groten getale verkrijgbaar. Wie op Marktplaats. nl Shakira in­tikt, krijgt honderden kaarten aan­geboden. De prijzen zijn heel ver­schillend. Zo biedt de een drie veldkaarten aan voor tweehon­derd euro, terwijl een ander zeven­tig euro wil voor twee zitplaatsen.

Veel verkopers geven aan dat ze niet kunnen op het vervangende concert op 17 maart. Vanwege een wintersportvakantie bijvoorbeeld. Anderen hebben geen zin meer: ‘ We balen zo van het cancelen dat we niet meer willen gaan’.
Tickets zijn onder meer verkrijgbaar via: www.marktplaats.nl en www.budgetticket.nl
quote:
Om paniek te voorkomen, blijft De Boodschap een half uur geheim

06-02-07 De Gelderlander

45 minuten na Shakira’s eerste telefoontje loopt Gelredome leeg.

18.30 uur De dokter
Shakira heeft al enkele dagen wat last van haar keel, maar dat is niet verontrustend. In de laatste uren krijgt de Colombiaanse zangeres daar plots hoge koorts bij. Ze laat een arts komen, die haar sterk af­raadt op te treden.

18.45 uur Het telefoontje
In plaats van het telefoontje dat Shakira veilig in de auto van Am­sterdam naar Arnhem zit, krijgt di­recteur John Mulder van concert­promotor Mojo te horen dat de zangeres niet kan optreden.

18.50 uur Ongeloof
Mulder roept op kantoor in Gelre­dome alle Mojo-medewerkers bij elkaar. Gelredome-directeur Jasper van Amstel wordt ingelicht. Het ongeloof is groot. „Maar het moest waar zijn”, zegt Mojo-woordvoer­ster Marjanne Manders. „Over dit soort zaken worden bij ons geen grappen gemaakt.” Een draaiboek ‘voor dit soort zaken’ is er niet, er­kent Manders. De taken worden daarom verdeeld. Belangrijke vra­gen zijn: is er een nieuwe datum beschikbaar? Wie vertelt het be­richt aan het publiek?

18.50- 19.15 uur De Voorbereiding
Alle betrokken instanties worden ingelicht dat een grote verhuizing van mensen gaat plaatsvinden. Vervoerder Connexxion wordt ge­vraagd extra bussen te regelen. De bewaking en verkeersregelaars wor­den op scherp gezet. Zij moeten De Boodschap echter voor zich houden om onnodige onrust te voorkomen. Alle Mojo-medewer­kers doen koortsachtig hun werk.

19.15 uur Het statement
Het officiële statement van Shaki­ra komt binnen. Het is definitief: het concert in Gelredome gaat niet door. Op dat moment zitten 16.000 mensen in het stadion. Dui­zenden anderen zijn onderweg of staan voor de poorten te dringen om binnen te komen. Nog snel worden zoveel mogelijk mensen gebeld. Alle betrokkenen weten dat communicatie met de gsm niet meer mogelijk is als De Bood­schap aan de mensen binnen is verteld – dan gaat iedereen naar huis bellen. „Maar daar hebben we onze beslissing niet van af laten hangen om het te vertellen. Dat hebben we gedaan zodra het kon.”

19.25 uur De Boodschap
John Mulder stapt het podium in Gelredome op en vertelt de dui­zenden dat het concert niet door­gaat. Een golf van ontzetting gaat door het stadion. Veel fans kun­nen het niet geloven, maar stro­men daarna toch massaal uit het stadion. Buiten ontstaat een chaos. Bezoekers verdringen zich voor de bussen en het verkeer rond Arnhem loopt vast.

Manders: „Het was een vervelende avond. Voor iedereen in het stadion.
filmpje tijdens die dag
quote:
Afgelasting Shakira kost half miljoen

De afgelasting van het concert van Shakira in het Arnhemse stadion Gelredome kost organisator Mojo ongeveer half miljoen euro. Net voordat het optreden zou beginnen bleek Shakira keelontsteking te hebben.

Mojo verhaalt de schade niet op de zangers, maar is een zaak voor de verzekering. De Colombiaanse zangeres komt op 17 maart alsnog een concert geven in Arnhem. Kaarten die mensen hebben blijven geldig.
pi_46151829
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:15 schreef denka het volgende:
Gaan jullie haar de 17de toejuichen of uitfluiten. Of vinden jullie zulk gedrag normaal? Ik zou zeker kiezen voor het laatste want dit kan echt niet.

Verder ben ik ook wel van mening dat er meer achterzit dan een zeer mysterieuze plotselinge verkoudheid. Ze zal vast wel de dag ervoor flink hebben doorgehaald, dit natuurlijk niet gewend omdat in NED alles kan en mag, en vervolgens is het haar te veel geworden. Dan laat ze nog eens al haar duizenden fans in de steek want ze wist echt wel langer dat ze niet zou optreden, dat is geen minuten werk..
pffft wat ben jij zielig als je haar gaat uitfluiten, stel je voor je bent op wereldtour en je word ziek, aan het meest belangrijke deel van je lichaam als zangeres, je keel!

sorry hoor, shit happens, ik kan er helaas niet bij zijn voor de 2e keer(vriendin zit dan in Marokko met school)
maar uitfluiten vind ik echt niet kunnen
you might aswell do the white line
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:19:53 #115
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46152196
haha de dag na je verjaardag ziek zijn terwijl je die dag als buitenlander in A"dam hebt gezeten.

1 en 1 is bij mij nog altijd 2
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:22:41 #116
26251 Eilanden
pi_46152299
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef PLAE@ het volgende:

haha de dag na je verjaardag ziek zijn terwijl je die dag als buitenlander in A"dam hebt gezeten.

1 en 1 is bij mij nog altijd 2
En dan zeg je voor het gemak ook maar de concerten in Oberhausen en Keulen af omdat je vier of vijf dagen eerder te dronken was in Amsterdam
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:24:18 #117
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46152364
dronken ken je overal worden.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:29:36 #118
26251 Eilanden
pi_46152599
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:24 schreef PLAE@ het volgende:

dronken ken je overal worden.
Oh tuurlijk Ze zal wel gedacht hebben, dronken worden in Amsterdam en daarna het concert afzeggen beviel me zoooooo goed, dat doe ik dan maar gelijk ook voor mijn andere concerten
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:35:56 #119
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46152927
jezus denk gewoon eens ff na. Wat heb je in A'dam wat je verder vrijwel nergens hebt?
Daar ken je als klein vrouwtje best een paar dagen goed ziek van zijn.
pi_46153038
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:35 schreef PLAE@ het volgende:

jezus denk gewoon eens ff na. Wat heb je in A'dam wat je verder vrijwel nergens hebt?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:39:00 #121
26251 Eilanden
pi_46153058
quote:

als je als ster bepaalde middelen wil hebben, dan komen ze er heus wel aan. Of je nu in Amsterdam, Londen of Parijs bent. En wat ik bedoel duidelijk te maken, is dat je wel zooooooooooo ongelooflijk naar de kloten moet zijn als je dinsdag nog steeds niet hersteld bent van je drank/drugs op vrijdagavond
pi_46153096
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:39 schreef Eilanden het volgende:

[..]

als je als ster bepaalde middelen wil hebben, dan komen ze er heus wel aan. Of je nu in Amsterdam, Londen of Parijs bent. En wat ik bedoel duidelijk te maken, is dat je wel zooooooooooo ongelooflijk naar de kloten moet zijn als je dinsdag nog steeds niet hersteld bent van je drank/drugs op vrijdagavond
Als zij een joint niet gewend is dan kan ze er best een paar dagen flink naar de tyfus van zijn hoor.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:42:04 #123
26251 Eilanden
pi_46153199
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:39 schreef Jasza het volgende:

[..]

Als zij een joint niet gewend is dan kan ze er best een paar dagen flink naar de tyfus van zijn hoor.
Ze komt uit Colombia Daar zijn ze wel wat stevigers gewend dan een jointje hoor
pi_46153214
heb je echt enig ideeee wat het kost voor een artiest om dit te flikken ? financieel alleen al?
haar platenmaatschapij en haar label zullen haar deels aansprakelijk stellen hoor.
pi_46158707
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:15 schreef denka het volgende:
Als je haar wilt uitfluiten en vind dat het echt niet kan, lever je gewoon je kaartje in en ga je niet. Wat voor een zin heeft het voor jou om haar uit te fluiten, je gaat er dan toch heen voor de herkansing en voor de lol niet om het weer te verzieken? Beetje kansloos dit hoor.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_46159692
quote:

Ze heeft haar verjaardig in Noordwijk gevierd.

bron
pi_46160269
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:42 schreef kweek89 het volgende:
heb je echt enig ideeee wat het kost voor een artiest om dit te flikken ? financieel alleen al?
haar platenmaatschapij en haar label zullen haar deels aansprakelijk stellen hoor.
Mojo zit met 5 ton schuld. Maar omdat de dokter kan verklaren dat ze ziek was dekt de verzekering alles
Now Im Nothing
pi_46160754
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:45 schreef Collaborator het volgende:

[..]

Mojo zit met 5 ton schuld. Maar omdat de dokter kan verklaren dat ze ziek was dekt de verzekering alles
wat mijn punt bewijst dat iedereen niet zo moet huilen hé!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 04:17:33 #129
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46164503
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:30 schreef Syytön het volgende:

[..]

Ze heeft haar verjaardig in Noordwijk gevierd.

bron
das toch wel 20 kilometer verderop!!!
pi_46170384
Ik was al in de zaal kreeg ik ook te horen at het afgelast was
Na een hele lange reis gemaakt met de trein wat veel geld kostte
Naja nu maar 17 maart
pi_46170651
Maar de hamvraag is natuurlijk: ga je haar uitfluiten of niet?
pi_46170758
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:48 schreef Smeich het volgende:
Nee ik blijf fan
  zaterdag 10 februari 2007 @ 14:51:10 #133
132411 Mr_Booze
pi_46172332
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:48 schreef Smeich het volgende:
Ik vind het zo stom dat mensen nu zo hatend tegenover Shakira reageren. Everybody makes mistakes en ze was ziek en ze heeft zich verontschuldigd (+vervangend concert).
  zaterdag 10 februari 2007 @ 15:02:38 #134
132411 Mr_Booze
pi_46172647
Verlaat Hotel in Amsterdam..

Aankomst ziekenhuis Amsterdam..

Vertrek ziekenhuis Amsterdam..

Sound-check Grammy's samen met Wyclef.

Madame is weer redelijk fit en kan op 11 februari gewoon optreden bij de Grammy's waar ze een van de hoofdacts is.
pi_46172918
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:51 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Ik vind het zo stom dat mensen nu zo hatend tegenover Shakira reageren. Everybody makes mistakes en ze was ziek en ze heeft zich verontschuldigd (+vervangend concert).
Ja, en daarbij, als je d'r nu haat, ga je toch gewoon niet Nee het is niet leuk dat er velen van ver zijn gekomen en om 8 uur 's ochtends al voor de deur lagen maar goed, zoiets gebeurt nu eenmaal en daar is niks aan te doen. Grow up.
pi_46173745
precies mijn punt.. stomme opmerkingen hier, met als toppunt mijn quote
pi_46174122
Idd, alsof ze het voor d'r lol doet..

Ik heb wel eens een half jaar moeten wachten op een concert dat werd afgelast waar ik naar uitkeek, hier hoef je maar een maandje op te wachten.
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:34:41 #138
132411 Mr_Booze
pi_46778574
De versie met Shakira op Beyoncé's Beautiful Liar. De preview van de "Beautiful Liar" video is te zien op Shakiramedia.com

Beyonce feat. Shakira - Beautiful Liar
pi_46971039
quote:
Dinsdag, 6 maart 2007 - ARNHEM - Parkeerkaarten voor het afgelaste concert op 3 februari van zangeres Shakira zijn ook geldig voor het nieuwe optreden volgende week zaterdag, 17 maart, in het Arnhemse stadion Gelredome.
De directie van Gelredome bv neemt de kosten voor het parkeren voor haar rekening. Het gaat om drieduizend parkeerders, die hun auto rond het stadion en op de shuttle-parkeerplaatsen hadden neergezet. Zij betaalden tien euro voor het parkeerkaartje van het concert dat op het laatste moment vanwege ziekte van Shakira werd afgezegd. Ruim twintigduizend bezoekers waren toen al in het stadion.

Veel bezoekers beklaagden zich in de dagen erna bij Gelredome dat ze niet opnieuw een parkeerkaart wilden aanschaffen. Voor directeur Jasper van Amstel was dat reden de bezoekers niet opnieuw voor het parkeren te laten betalen. "Ik weet dat dit in onze branche geen gebruikelijke actie is. Maar ik vind het kortetermijndenken als wij over de rug van de bezoekers nog een keer geld willen vangen. De meeste bezoekers hebben al genoeg kosten gemaakt. Wij willen laten zien dat we een gastvrij complex zijn. Daar hebben we op de lange termijn veel meer aan", verwacht Van Amstel. "Kosten voor het hotel of andere zaken kunnen mensen niet bij ons verhalen."

Behalve de parkeerkaart is ook het toegangskaartje nog geldig voor het concert op 17 maart. Mensen die niet kunnen, mogen het toegangsbewijs inleveren.
Gelderlander.nl
pi_46971097
Komen ze nu mee, heb net vorige week dat ding weggepleurt.
pi_46971738
Kwamen ze vorige maand al mee hoor, 19 februari om precies te zijn.
pi_46995513
O o wat gastvrij van het Gelredome!
Dat is toch wel het minste wat ze kunnen doen zeg... pff

10 euro voor een parkeerkaart is schandalig duur, daar wordt DIKKE winst op gemaakt. Zelfs als je 'm twee keer mag gebruiken.
Ik zoek niet, ik vind.
pi_46997170
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef Wakey het volgende:
O o wat gastvrij van het Gelredome!
Dat is toch wel het minste wat ze kunnen doen zeg... pff

10 euro voor een parkeerkaart is schandalig duur, daar wordt DIKKE winst op gemaakt. Zelfs als je 'm twee keer mag gebruiken.
Gelredome kon er niks aan doen dus vind het wel netjes van ze ook al is het inderdaad schandalig duur.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:44:29 #144
134156 mbliek
Domotica en IP Camera Specilis
pi_47134039
Maak nu kans op de single "Illega" van Shakira en ga naar:

http://www.shakiramebarak.nl en beantwoord de vraag.

Veel succes.
Domotica en IP Camera Specilist | Momotica
www.momotica.nl
pi_47142437
Die nieuwe single Pure Intuition vind ik trouwens erg goed !

Heerlijk...
  zondag 11 maart 2007 @ 10:23:52 #146
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2007 @ 20:42:36 #147
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_47313762
Weet iemand hier eigenlijk hoe 't zit met het voorprogramma? Is het weer Cut Chemist (?) , wat anders of helemaal niets?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  donderdag 15 maart 2007 @ 21:02:45 #148
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_47314528
Zal wel weer hetzelfde voor programma zijn, heb iig nergens iets anders gelezen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  zaterdag 17 maart 2007 @ 10:05:37 #149
26251 Eilanden
pi_47361581
Begint het nu om 20:30 uur of 19:30 uur?

Mojo zegt op hub site zowel 19:30 als 20:30 uur , maar de Gelredome-site en Ticketbox zeggen 19:30

Voorprogramma is overigens DJ Sosa
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:18:23 #150
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_47366174
Ze kunnen het niet maken om zomaar het tijdstip van aanvang te veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')