walnotenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Cee het volgende:
Jeeeej ik ga weer wat not'n krak'n.
En niet alleen vandaag..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef Karina het volgende:
Wendy moet haar mond houden. Ze is een beetje hyper vandaag.
Beetje een vreemde conclusie, alsof dat 5 weken geleden niet zo wasquote:Er zijn nog 5 kandidaten over, dat betekent dat 1 van deze kandidaten de winnaar wordt
lip? Ow, dat rolgordijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt zo de neiging om aan die lip van die gozer te trekken
nee hoor... je kan nu al bellenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, de boel gaat pas open na afloop
ik snap er ook geen fuck vanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Maar echt serieus, wat is er nu zo geweldig aan Gavin DeGraw, ik snap er echt geen zak van...
Over de anders niet objectieve jury nee. Nu kunnen ze er niet om heen dat dit goed was.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Over de kwaliteit van de jury? Inderdaad.
toen waren er wel nog 10 overquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef Mirri het volgende:
Even een quote van Wendy net:
[..]
Beetje een vreemde conclusie, alsof dat 5 weken geleden niet zo was![]()
sponsored by Veluxquote:
Bij de jumbo liggen ze nog steedsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Verse zijn oké. Maar die zijn er nu niet.
Dat zou vet zijn..ik hoop iets van Andrew Lloyd Webberquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef alwaysthebest het volgende:
X6 een musicalliedje?
Je moet anders ff het geluid aan doen joh!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:17 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Over de anders niet objectieve jury nee. Nu kunnen ze er niet om heen dat dit goed was.
owww..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor... je kan nu al bellen
Als je het over musical hebt is die kans natuurlijk al vrij grootquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat zou vet zijn..ik hoop iets van Andrew Lloyd Webber![]()
Meisjes vinden singer/songwriters altijd geweldigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Maar echt serieus, wat is er nu zo geweldig aan Gavin DeGraw, ik snap er echt geen zak van...
Of jij moet gewoon eens goed luisteren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet anders ff het geluid aan doen joh!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet anders ff het geluid aan doen joh!
Z'n stem!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Zijn debuutalbum isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |