quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:35 schreef Schanulleke het volgende:Leuk dat je het Blauwstaartje hebt gevonden! Je was zeker niet de enige fotograaf die hem stond te kieken? Ik krijg wel de indruk dat je hem niet van statief hebt gefotografeerd.
neeh was niet de enige... zeker 20 man, met kanonnen van lenzen...is mijn Bigma ineens niet meer zo big.
Waren iets van 25 man, maar wel makkelijk te fotograferen hoor. Ik stond met statief niet uitgeklapt, dus gebruikte hem zeg maar als monopod.
Is een aanrader hoor! vandaag gelukkig geluk gehad met het weer, dat was echt super! Zijn ook nog bij de Pallas Boszanger geweest, die ook gezien, alleen was niet te fotograferen, te donkere bomen, en beestje was te snel.
Maar vind je ze niet helemaal scherp genoeg van de blauwstaart omdat je zegt dat ik ze niet met een statief heb gemaakt?
p.s. voor de mensen die het nieuws hebben gemist, die Blauwstaart zal waarschijnlijk de bijzonderste/zeldzaamste vogel zijn/worden van 2007, en is maar een paar keer eerder ooit in Nederland gezien, vandaar dat ik hem op de foto heb gezet...ik weet het, het is niet hele erge spectaculaire foto, maar het gaat om de zeldzaamheid!