Ben jij geen DGK kijker?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:50 schreef zoalshetis het volgende:
lesly... of adolf.
Lolita = breezahsletje avant la lettrequote:
Zou jij je kind als volgt noemen:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:54 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Lolita = breezahsletje avant la lettre
Hahaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:44 schreef Never-Break het volgende:
falula
kermit
dick
jebediah
ali
mohamed
abdul
hakim
enz..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni Vidi Vagina"
Ik kwam, ik zag en het was kut.
Dat lijkt mij inderdaad geen naam voor een kindquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:39 schreef buzzer het volgende:
--> ONZ
Hey jij blijft stottttttterenquote:Op zondag 4 februari 2007 02:28 schreef zhe-devilll het volgende:
of ook erg die engelse namen zoals bv Charles en dat wordt dan iets als charrul
ulkkkkkk zonde toch?
"Alle usernames hier, kom eens hier!"quote:Op zondag 4 februari 2007 10:09 schreef Tezz het volgende:
alle usernames hier
Ik moest ff drie keer lezen maar:quote:Op zondag 4 februari 2007 10:09 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
"Alle usernames hier, kom eens hier!"
Inderaad, dat zou ik ook niet doen
Dat wordt dan nog moeilijk. Volgens mij is zo'n beetje elke normale naam ook al geregistreerd op Fokquote:Op zondag 4 februari 2007 10:09 schreef Tezz het volgende:
alle usernames hier
oeps. Zielig kind zal ik hebben dan. Noem ik hem/haar gewoon ...quote:Op zondag 4 februari 2007 10:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog moeilijk. Volgens mij is zo'n beetje elke normale naam ook al geregistreerd op Fok![]()
Ik vind dat soort namen vreselijk, Whitney, Ashley, Stanleyquote:Op zondag 4 februari 2007 18:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Britney of Priscilla
zou verboden moeten worden inderdaad. ik heb zelf ook een rotnaam.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kankerkachel![]()
Mensje
Boy
Zonnestraal en al dat soort alto namen waar een kind zich stuk voor schaamt.
Een dochter van Bob Geldof klaagde laatst tegen de media over haar naam.Ze heet 'Peaches'.
Kennelijk neemt niemand een vrouw die Peaches heet serieus. rare mensen...![]()
is een chineesquote:Op maandag 5 februari 2007 20:29 schreef SlimShady het volgende:
Hoe-Lang
En Dick dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:41 schreef the_witch het volgende:
Floor
Joke en
Job, omdat als ik naar Engeland verhuis ben ze vloer, grap en werk
Alleen in de verkeerde volgorde, maar het idee is goedquote:Op woensdag 7 februari 2007 04:00 schreef gday het volgende:
abcdefghijklmnopqrstuvwzyx
hoewel.. als je dan je eigen naam weet, ken je ook gelijk het alfabet! [afbeelding]
FUCKquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:54 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Alleen in de verkeerde volgorde, maar het idee is goed
ik zou m'n kind nooit bart noemenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:25 schreef Bart_NL het volgende:
[...]
Nare ervaringen met deze mensen ofzo?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:00 schreef sjakie007 het volgende:
(...) Ronnie(...), Vlinder(...), Harrie, Wesley(...) Danny
Je ziet het bezwaar niet tegen Vlinder?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:05 schreef dborhem het volgende:
[..]
Nare ervaringen met deze mensen ofzo?
Zie niet echt het bezwaar.....![]()
Nee,niet echt,het kan heel mooi zijn bij zo'n kind die je meteen in je jaszak wil stoppen zo schattig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
Je ziet het bezwaar niet tegen Vlinder?
Wat Bart_NL zei was een grap uit de theater-show van Theo Maassen. Whitney klinkt alsof je op z'n Brabants 'witnie' zegt, oftewel 'ik weet het niet'.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
explain yourself?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |