abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:02:03 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70559962
Dames toch.
The love you take is equal to the love you make.
pi_70561603
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:12 schreef k_i_m het volgende:
Dat vind ik echt een hele dikke tegenvaller Isa .
Hey, jij gaat uit je dak terwijl Dipkip geinteresseerd was in het dieet en niet om het af te kraken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_70561917
Ja, mn vent wil nogal wat kilo's kwijt maar is heel ongeduldig en heeft steeds het idee dat hij veel te veel eet om op dieet te zijn (ik heb hem uitgelegd hoe dieten werkt en hij eet nu rond de 1200). Dus ik wou me een beetje verdiepen in extremere dieten, ook al zou ik het voor mezelf nooit willen. En hij kan natuurlijk niet even een baby krijgen als hij het er weer aan jojoot
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:54:49 #160
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70561937
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef Lienekien het volgende:
Dames toch.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70562550
Ik wil eigenlijk ook wel heel veel afvallen binnen 2 maanden en heb er inmiddels ook wel wat hongerlijden oid voor over
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_70562611
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel heel veel afvallen binnen 2 maanden en heb er inmiddels ook wel wat hongerlijden oid voor over
Op vakantie in september?
pi_70562708
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Isabeau op 02-07-2009 09:14:50 (toch maar geknipt hehe) ]
pi_70562942
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:25:21 #165
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_70563087
Ik wil ook wel in korte tijd wat afvallen. Er hoeft maar 5 kilo af, dat scheelt bij mij 1-2 broekmaten, maar ben al sinds eind 2007 bezig om het eraf te krijgen. Ben nu voor mijn doen echt heel streng bezig met ongeveer 1500 kcal per dag. Dat doe ik dan weken achter elkaar, val dan 2 kilo af, maar na een week met een paar etentjes en terrasjes zit het er dan gewoon weer aan. Ik wil een kickstart maken, 5 kilo afvallen, daardoor mijn mooie broeken weer aankunnen, en daarna door met de gezondere lifestyle die ik toch al ben gestart. Ik weeg nu 68,4 en wil naar de 63. Mijn zus is een keer 6 kilo kwijtgeraakt met Cambridge. Toch eens kijken hoe ze dat toen deed.
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:31:53 #166
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_70563304
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hey, jij gaat uit je dak terwijl Dipkip geinteresseerd was in het dieet en niet om het af te kraken
Hoe gaat het met jouw afvallen? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_70568126
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:21 schreef Dipkip het volgende:
SPOILER
Nee, dat deed ik alleen toen mijn ex me verliet en ik prompt meer dan 30 kilo afviel in 3 maanden.
Dus dat is ook een keigoed dieet

k_i_m, veel van die 30 kilo is er weer aan, godzijdank niet alles, maar ik baal er wel van en wil gewoon weer even een vliegende start maken. Een streng dieet kan me misschien net even helpen met een goed begin.
pi_70572481
Haai Kim, Ik ben er zelf 1 week mee bezig en het gaat heel goed. Via google kwam ik hier terecht dus ik dacht kijken hoe het nu gaat. Kijk, het afvallen gaat keisnel, met een beetje discipline. Alleen het op gewicht blijven was ik benieuwd naar. Dat lukt dus goed. Volg je een bepaald "beheers" dieet?
pi_70572540
Isabeau, misschien een paar weekjes cambridgen? Het werkt echt goed.
  donderdag 2 juli 2009 @ 23:03:09 #170
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_70595854
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:02 schreef shenouda het volgende:
Haai Kim, Ik ben er zelf 1 week mee bezig en het gaat heel goed. Via google kwam ik hier terecht dus ik dacht kijken hoe het nu gaat. Kijk, het afvallen gaat keisnel, met een beetje discipline. Alleen het op gewicht blijven was ik benieuwd naar. Dat lukt dus goed. Volg je een bepaald "beheers" dieet?
Nee, ik doe verder helemaal niks qua dieet. Ik ben altijd graatmager geweest tot ik ging stoppen met roken. Vanaf toen was het aankomen door het stoppen, weer beginnen en afvallen, weer stoppen en aankomen, weer beginnen etc. Ik denk dat ik alles bij elkaar wel vier keer echt heb moeten afvallen na het stoppen met roken en een keer na de geboorte van mijn dochter. Toch nog goed voor zo'n kilo of 40 bij elkaar denk ik . Graatmager word ik niet meer, maar dat hoeft ook niet. Zolang ik kleding maat 38 kan kopen ben ik tevreden met mezelf .

Isa, wat zonde dat het meeste er weer aanzit. Je zou het kunnen proberen, misschien is het net het laatste zetje wat je nodig hebt om er weer tegenaan te gaan. Maar je moet het echt echt echt willen, anders kom je bijna niet door die eerste rotdagen heen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_70621970
Ik ga ook juist eten van verliefdheid Juist als het uitgaat en ik me rot voel stop ik ermee Vorig jaar 8 kilo afgevallen zonder enige moeite en in 2 maanden! Fantastisch. Lukt me alleen nu niet meer omdat ik een nieuwe relatie heb en gelukkig ben Naja niet met mijn gewicht dus. Het is óf het één óf het ander blijkbaar.
pi_70668279
quote:
Het Cambridge dieet is een zeer laag calorieën dieet (circa 460 kcal per dag).
Wtf, dat klinkt héél erg ongezond.
  † In Memoriam † zondag 5 juli 2009 @ 19:15:44 #173
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_70676298
Mijn zus is er nu mee bezig en is in een week of 6 al 10 kg afgevallen. Ik hoop dat het haar goed doet en ze het volhoudt., maar ik hou mijn hart vast, vind het heel erg ongezond om binnen zo'n korte tijd zoveel af te vallen. En die shakes zijn niet te vreten, nam vanmiddag even een 'slokje', heb een heel nare nasmaak eraan overgehouden .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_70687951
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:21 schreef Smart_ass het volgende:

wtf, dat klinkt héél erg ongezond.
ach, toen ik een gebroken hart had kreeg ik minder per dag binnen en was er ook niemand daar bezorgd over
pi_70691039
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ach, toen ik een gebroken hart had kreeg ik minder per dag binnen en was er ook niemand daar bezorgd over
Same here! Wel lekker in 2 maanden 8 kilo afgevallen daardoor. Lekker goedkoop
pi_70694113
Ik heb het ook gedaan en ja, het werkt. Als een tierelier. En ja, je verliest ook echt vet, je behoudt je spieren.
Ik ben 7 maanden op gewicht gebleven door normaal te eten (1600 kcal per dag gemiddeld) en daarna zijn er heel langzaam weer wat kilo´s bijgeslopen. Die het ik er gewoon bijgesnoept. Geen jojo-effect dus...nadelen ervan zijn de prijs en het feit dat je het spul alleen via een consulent kan krijgen. Daar moet je dan elke week heen.
pi_70696401
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:35 schreef Isabeau het volgende:
Isa, als je nou verkering met mij neemt dan wil ik je best dumpen hoor
pi_70700664
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:36 schreef Dipkip het volgende:

Isa, als je nou verkering met mij neemt dan wil ik je best dumpen hoor
We kunnen er een afslankbedrijfje in beginnen! Lose it now!

cinnamongirl, dat is het eigenlijk wel met elke afslankmethode: het werkt wel, maar je moet er na ook op je gewicht blijven letten en daar gaat het vaak mis. Ik heb plenty of ervaring met prima afvallen en geweldig aankomen. Jojo heet dat huh.
pi_70702874
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

cinnamongirl, dat is het eigenlijk wel met elke afslankmethode: het werkt wel, maar je moet er na ook op je gewicht blijven letten en daar gaat het vaak mis. Ik heb plenty of ervaring met prima afvallen en geweldig aankomen. Jojo heet dat huh.
Mijn idee van het jojo-effect is dat je meteen na het dieet keihard aankomt en meer, door het 'spaarstand-effect'. Bij mij is er pas na een half jaar weer een beetje bijgekomen. Maar dat komt niet door een verneukte stofwisseling ofzo. Ik heb gewoon een tijdje teveel gegeten. Maar inderdaad, op gewicht blijven is veel moeilijker dan afvallen...
pi_70705513
Ah, ik zie jojo als iets waarbij je steeds afvalt en dan gewoon ook weer aankomt, niet tijdsgebonden
Als je stofwisseling faalt gaat het wel véél sneller
pi_70961097
Hier nog iemand met een goede ervaring met het Cambridge-dieet. In februari 2008 begonnen op 130 kilo, in de zomer van datzelfde jaar uiteindelijk gestopt op 92, wat voor mijn lichaamsbouw eigenlijk te weinig was, maar goed...

In het begin ging het razendsnel. Ik verloor elke week wel 2 tot 2,5 kilo. Maar dat is ook een enorme drijfveer. Ik heb het dieet stopgezet toen ik 105 kilo woog (mijn toenmalig streefgewicht). Op eigen houtje, dankzij een verbeterd eetpatroon, ben ik uiteindelijk tot aan de 92 geraakt.

Het ging snel dus en energie heb je niet of nauwelijks. Ik sportte graag, maar dat zat er in die periode echt niet in. Ik kwam wel sterker terug, met meer conditie dan ooit tevoren. Ik was tevreden.

In de maanden die volgden heb ik me gewoon een gezonder eetpatroon aangeleerd. Ik nam een stevig ontbijt, een goede lunch en 's avonds een goed bord warm eten met veel groente. Mijn stofwisseling in de war toen ik weer vast voedsel tot me nam? Daar heb ik echt helemaal niks van gemerkt. Toen niet en nu ook niet.

Feit blijft wel dat elk dieet valt of staat met het feit of je jezelf een nieuw en gezonder eetpatroon kunt aanleren. Dat buiten beschouwing gelaten is in mijn ogen het Cambridge-dieet niet beter of slechter dan andere programma's. Het is daarentegen wel meer geschikt voor mensen die meer kilo's kwijt willen. Als je 10 kilo kwijt wil zal ik niemand dit dieet aanraden. Dan kun je beter gaan Sonja Bakkeren, volgens mij. Maar als je, zoals ik, graag 25 kilo of meer kwijt wilde, dan zweer ik bij het Cambridge-dieet. Het is me gewoon goed bevallen, zonder nare bijwerkingen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:24:23 #182
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_70968838
Ik doe 't nu weer omdat ik best wat kilo's bijgekomen was sinds 2007. Niet zo gek ook als je eerst je teen breekt terwijl je net een paar maanden goed bezig bent qua sport en voeding, daarna een maand of 2 op krukken loopt terwijl je drie hoog zonder lift woont en dus eigenlijk niet zoveel meer beweegt. Toen ik na die 2 maanden krukken weer mocht lopen, mocht ik nog niet trainen. Dat duurde ook nog eens 2 maanden. Waarna ik weer vrolijk aan de slag ging (7 kg erbij toen). Er gingen weer 4 kg af en redelijke tijd maar toen kneusde ik mijn rib nogal zwaar waardoor ik wéér niks meer mocht. Ondertussen waren de centen op en kon ik ook niet meer gaan trainen. Momenteel zát ik 14 kg boven mijn laagste gewicht en 11 kg boven mijn streefgewicht.

Maar ja, die kilo's boeien me niet, ik paste niet meer in mijn fijne kleren en na lang aarzelen ben ik 2 weken geleden toch weer begonnen. Inmiddels zijn er alweer ongeveer 6 kg af en mijn streefgewicht komt weer dichterbij.

Geen schurende dijen meer
Ik ga 't nog 2 weken doen en dan ben ik weer klaar mee, het sportschool abo is al afgesloten omdat ik nu wél weer centen heb en mijn crisis van eerder dit jaar (geen gewicht) heb overwonnen. Straks ga ik weer op mijn oude ritme verder met 2x per week trainen 2x per week squashen en lekker fietsen. En ik ga weer netjes op mijn oude eetgewoonten zitten. Niet alteveel vettige dingen en lekker veel groente. Nu kan het qua omgeving, geld en mogelijkheden weer.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')