Hey, jij gaat uit je dak terwijl Dipkip geinteresseerd was in het dieet en niet om het af te krakenquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:12 schreef k_i_m het volgende:
Dat vind ik echt een hele dikke tegenvaller Isa.
Op vakantie in september?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel heel veel afvallen binnen 2 maanden en heb er inmiddels ook wel wat hongerlijden oid voor over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Isabeau op 02-07-2009 09:14:50 (toch maar geknipt hehe) ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het met jouw afvallen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, jij gaat uit je dak terwijl Dipkip geinteresseerd was in het dieet en niet om het af te kraken
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:21 schreef Dipkip het volgende:
Nee, dat deed ik alleen toen mijn ex me verliet en ik prompt meer dan 30 kilo afviel in 3 maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat is ook een keigoed dieet![]()
k_i_m, veel van die 30 kilo is er weer aan, godzijdank niet alles, maar ik baal er wel van en wil gewoon weer even een vliegende start maken. Een streng dieet kan me misschien net even helpen met een goed begin."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee, ik doe verder helemaal niks qua dieet. Ik ben altijd graatmager geweest tot ik ging stoppen met roken. Vanaf toen was het aankomen door het stoppen, weer beginnen en afvallen, weer stoppen en aankomen, weer beginnen etc. Ik denk dat ik alles bij elkaar wel vier keer echt heb moeten afvallen na het stoppen met roken en een keer na de geboorte van mijn dochter. Toch nog goed voor zo'n kilo of 40 bij elkaar denk ikquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:02 schreef shenouda het volgende:
Haai Kim, Ik ben er zelf 1 week mee bezig en het gaat heel goed. Via google kwam ik hier terecht dus ik dacht kijken hoe het nu gaat. Kijk, het afvallen gaat keisnel, met een beetje discipline. Alleen het op gewicht blijven was ik benieuwd naar. Dat lukt dus goed. Volg je een bepaald "beheers" dieet?
Wtf, dat klinkt héél erg ongezond.quote:Het Cambridge dieet is een zeer laag calorieën dieet (circa 460 kcal per dag).
ach, toen ik een gebroken hart had kreeg ik minder per dag binnen en was er ook niemand daar bezorgd overquote:
Same here!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ach, toen ik een gebroken hart had kreeg ik minder per dag binnen en was er ook niemand daar bezorgd over
Isa, als je nou verkering met mij neemt dan wil ik je best dumpen hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 00:35 schreef Isabeau het volgende:
ach, toen ik een gebroken hart had kreeg ik minder per dag binnen en was er ook niemand daar bezorgd over
We kunnen er een afslankbedrijfje in beginnen!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:36 schreef Dipkip het volgende:
Isa, als je nou verkering met mij neemt dan wil ik je best dumpen hoor
Mijn idee van het jojo-effect is dat je meteen na het dieet keihard aankomt en meer, door het 'spaarstand-effect'. Bij mij is er pas na een half jaar weer een beetje bijgekomen. Maar dat komt niet door een verneukte stofwisseling ofzo. Ik heb gewoon een tijdje teveel gegeten. Maar inderdaad, op gewicht blijven is veel moeilijker dan afvallen...quote:Op maandag 6 juli 2009 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
cinnamongirl, dat is het eigenlijk wel met elke afslankmethode: het werkt wel, maar je moet er na ook op je gewicht blijven letten en daar gaat het vaak mis. Ik heb plenty of ervaring met prima afvallen en geweldig aankomen. Jojo heet dat huh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |