Oh, sorryquote:Op zondag 18 maart 2007 15:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* Kwartfinales
2. Det Sjunde Inseglet (The Seventh Seal) - Scener ur ett Äktenskap (Scenes of a Marriage)
Hij is dus nog verwerktquote:Op zondag 18 maart 2007 15:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* Kwartfinales
2. Det Sjunde Inseglet (The Seventh Seal) - Scener ur ett Äktenskap (Scenes of a Marriage)
Precies een minuut voor mij sluiten.
Prima. Dan kan ik 'm misschien zelf ook nog kijkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:51 schreef RuneRose het volgende:
Als het goed is heb ik Skammen volgende week dinsdag ongeveer binnen, en dan zal ik 'm direct kijken. Kan die tot die tijd openblijven, of wordt je dat toch echt te gek?
He, da's toevallig, die heb ik ook zitten kijken. Ik verwacht van Skammen toch wel wat meer eigenlijk, vond 'm wel leuk, maar niet zo ontzettend bijzonderquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:54 schreef RuneRose het volgende:
Ik had er gisteravond weinig zin in. Heb maar his girl friday opnieuw gekeken.Misschien morgenavond.
[...]
De lange hoop ik?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ga nu aan Fanny och Alexander beginnen. Dus niet opeens sluiten.
Had best op je willen wachten, maar voor de uitslag maakt het inderdaad niets meer uit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Denk niet dat ik daarvoor nog Skammen kan zien. Maar dat maakt niet meer uit als ik zo snel tel. Kijk ik hem wel voor de finale.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
TT moet aangepast worden.
Wow.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zal ook nog proberen Skammen te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |