Nee, die staat met 3-2 voorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:25 schreef Sokolsky het volgende:
Heeft Persona nog stemmen nodig? Monika is onderweg...
Heb meteen al op het begin gezegd dat ik iedereen die aangeeft een film te gaan zien de tijd geef, dus dat valt wel meequote:Op zondag 4 maart 2007 17:11 schreef Flitspaal het volgende:
Deze vorm van manipulatie gaat wel wat erg ver, vind je ook niet?
Wat een frustraties. Ik laat ´m alleen open omdat ik gewoon iedereen de tijd voor een film kijken wil geven. Dat heb ik bij jou toch ook gedaan?quote:Op maandag 5 maart 2007 08:41 schreef Flitspaal het volgende:
Kortom:
Als Fanny och Alexander niet verder komt, dan blijft deze ronde gewoon open.
Dergelijke flauwe ondergrondse regels hadden er al voor gezorgd dat ik ben gestopt met de AKQ in subforum MEN hier op FOK!.
Is Hamnstad dan een film waar zo moeilijk aan te komen is?
Maar als ik op Fanny och Alexander had gestemd, had je de ronde zeker al gesloten.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:37 schreef Doff het volgende:
[..]
Wat een frustraties. Ik laat ´m alleen open omdat ik gewoon iedereen de tijd voor een film kijken wil geven. Dat heb ik bij jou toch ook gedaan?
Deze wilde ik ook nog als voorbeeld aanhalen ja...quote:Op maandag 5 maart 2007 11:55 schreef cwk het volgende:
Ik heb het zelf ook gedaan met Love & Death in '75 tournament. Het is fout maar ik neem aan dat niemand de illusie heeft dat deze tournaments werkelijk objectief zijn. Het gaat hier om incasseringsvermogen.
Maar strakke deadlines verminderen in mijn ogen de aantrekkelijkheid van kleine tournaments als deze. Bij grote tournaments zijn die deadlines nu eenmaal wenselijk, maar dit tournament bijvoorbeeld gunt iedereen alle tijd om een bepaalde film te kijken en zo alles een beetje bij te kunnen houden. Bij deze tournaments zijn de winnaars relatief minder belangrijk en de deelnemers relatief belangrijker (ook omdat het een regisseur-tournament is) ten opzichte van grotere, algemenere tournaments.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:02 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Deze wilde ik ook nog als voorbeeld aanhalen ja...![]()
Ik heb ook niet de illusie dat het allemaal objectief is, maar er kan wel naar gestreefd worden. Door bijvoorbeeld met strakke deadlines te werken. En obscure films mee laten doen, maar vervolgens wel wachten tot ze eruit gestemd kunnen worden, heeft weinig zin natuurlijk![]()
Waarom zou ik dat doen?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:02 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
En obscure films mee laten doen, maar vervolgens wel wachten tot ze eruit gestemd kunnen worden, heeft weinig zin natuurlijk![]()
Verder bedoelde ik het gisterenmiddag enigszins opmerkend. Vanochtend was ik vooral geirriteerd. Mijn eigen omstandigheden wakkerden de boosheid wel wat aanquote:Op maandag 5 maart 2007 11:55 schreef cwk het volgende:
Leuk zo'n relletje. Ik vermoed ook dat wat Flitspaal zegt, dat de ronde al gesloten was als op Fanny was gestemd wel waarheid was geworden.
Die staan dus gelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
6. Jungfrukällan (The Virgin Spring) - Det Sjunde Inseglet (The Seventh Seal)
Tegen Skammen, met 1-1, op IMDb-cijfer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:49 schreef Sokolsky het volgende:
Tja, ze moeten het opnemen tegen de Dood zelf.
Waartegen was Saraband er ook alweer uitgevlogen?
Dit valt me nu pas opquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:12 schreef Flitspaal het volgende:
* Kwartfinales
1. Fanny Och Alexander (Fannie and Alexander) - Persona
Als ik verder van niemand iets hoor lijkt zondagavond me een mooie tijd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:38 schreef Flitspaal het volgende:
Wanneer gaan we verder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |